abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45252080
quote:
Talpa/Tien schreef het volgende:
Nathanael begint voor het gemak maar het Fok! forum af te zeiken
Mooi doorzien en verwoord...
Audite et alteram partem
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:12:49 #262
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_45252658
ik zal nooit snappen waarom iedereen Huub zo geweldig vind.

Alleen die rot kop van m al met die ogen die ogen die een kilometer uit elkaar staan. Die drol heeft ook nog geen eens een portie zelfbeheersing zo is afgelopen week maar weer gebleken.

Huub, gadverdamme

ps. ik vind Nathanel en Natasia minstens zo erg hoor
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:15:02 #263
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45252734
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:12 schreef SqueaK het volgende:
ik zal nooit snappen waarom iedereen Huub zo geweldig vind.

Alleen die rot kop van m al met die ogen die ogen die een kilometer uit elkaar staan. Die drol heeft ook nog geen eens een portie zelfbeheersing zo is afgelopen week maar weer gebleken.

Huub, gadverdamme

ps. ik vind Nathanel en Natasia minstens zo erg hoor
Volg het dan ook eikel
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:18:04 #264
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45252862
Bravo mensen, leuke actie, mooi dat het is gelukt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45252918
Geweldig dit! Sylvia en Huub kunnen wel wat steun gebruiken en dat noem ik een understatement!

Morgen gaat er een kaartje voor Huub en eentje voor Sylvia op de bus
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:25:13 #266
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45253154
Wat is dat voor kut beleid hier, als dit niet nieuwswaardig is op de FP.

donderdag 11 januari 2007 @ 16:35:11 #267
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_45253611
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:15 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Volg het dan ook eikel
ik volg het ook al vanaf het begin
pi_45254152
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef SqueaK het volgende:

[..]

ik volg het ook al vanaf het begin
Het idee was, dat Huub al sinds dat 'ie er in kwam flink onder druk werd gezet door met name Satanaël en Brat, een continue stroom van oneerlijkheid en pesterijen, en dat hem daarom een hart onder de riem zou moeten worden gestoken.

De laatste week zijn steeds meer bewoners zich achter Satanaël en Brat gaan scharen in hun antipathie tegen Huupie, dus de roep om tegenactie vanuit dit forum werd steeds luider. Uiteindelijk heeft, naar ik meen, Demins de aanzet gegeven tot het schrijven van een massa kaartjes. Er is meteen werk van gemaakt en iedereen heeft enthousiast geschreven, gefaked en gepost.

Ik zelf ben niet zo'n fan van Huupie en vind het mooi om de wisselwerking tussen Satanaël en Huupie te zien. Ik heb (als kijker) meer met Satanaël dan met Huupie, hoewel ik erg blij ben dat ik Satanaël in het echte leven niet ken. ik zou hem haten. Maar nu is hij op televisie, en we vinden het toch ook mooi om haaien te kijken op discovery channel? Je moet er alleen zelf niet bij in de buurt komen.

Ik heb geen kaartje geschreven, juist omdat ik niet veel met Huupie heb. Maar dat iedereen zo spontaan heeft meegewerkt, en de redactie van DGK de kaartjes ook daadwerkelijk heeft bezorgd, vormde er wel reden voor dat ik gisteravond aan de monitorbuis gekluisterd was. Het was top-streamtv, en ik had het niet willen missen. Ik hoop evenwel niet, dat de kaartjes té veel impact hebben op de sfeer en gang van zaken in het huis. Ik denk dat Huupie z'n mannetje wel weet te staan, ook zonder de kaartjes... hoewel goed te zien was dat de kaartjes hem een mooie boost gaven.

Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd.
Audite et alteram partem
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:30:06 #269
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_45255695
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:47 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

....
je uitleg was niet nodig geweest hoor...

ik snap gewoon dat je zo iemand een hart onder de riem wil steken...

ik zou eerder Bart en Nathanel een hart onder de riem steken om Huub NOG meer te pesten...

hmmm ideetje
pi_45255918
heb gestuurd..beter laat dan nooit... toch?
........
pi_45255964
17:07 - Fok! forum bedankt

Huub is vandaag in een opperbeste bui en dat zal iedereen weten ook. Zijn dag kan niet meer stuk. Dit komt uiteraard door de fanmail die hij heeft ontvangen. Het doel van de fans was om Huub en Sylvia een hart onder de riem te steken en ze kunnen spreken van een geslaagde missie. “Ik vond het echt kicke, jongen!”, zegt de Oldenzaler met ‘big smile’. Was hij onder de Miljonairs nu ook maar zo populair...
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:54:23 #272
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45256448
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat is dat voor kut beleid hier, als dit niet nieuwswaardig is op de FP.

[afbeelding]
Stond toch al op FP?
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:58:58 #273
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45256593
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Stond toch al op FP?
Nee, staat er niet. Ik vind het belachelijk dat nieuws zoals dit niet op de FP komt. Zeker waard om even te vermelden.
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:05:55 #274
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45256793
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:47 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Het idee was, dat Huub al sinds dat 'ie er in kwam flink onder druk werd gezet door met name Satanaël en Brat, een continue stroom van oneerlijkheid en pesterijen, en dat hem daarom een hart onder de riem zou moeten worden gestoken.

De laatste week zijn steeds meer bewoners zich achter Satanaël en Brat gaan scharen in hun antipathie tegen Huupie, dus de roep om tegenactie vanuit dit forum werd steeds luider. Uiteindelijk heeft, naar ik meen, Demins de aanzet gegeven tot het schrijven van een massa kaartjes. Er is meteen werk van gemaakt en iedereen heeft enthousiast geschreven, gefaked en gepost.

Ik zelf ben niet zo'n fan van Huupie en vind het mooi om de wisselwerking tussen Satanaël en Huupie te zien. Ik heb (als kijker) meer met Satanaël dan met Huupie, hoewel ik erg blij ben dat ik Satanaël in het echte leven niet ken. ik zou hem haten. Maar nu is hij op televisie, en we vinden het toch ook mooi om haaien te kijken op discovery channel? Je moet er alleen zelf niet bij in de buurt komen.

Ik heb geen kaartje geschreven, juist omdat ik niet veel met Huupie heb. Maar dat iedereen zo spontaan heeft meegewerkt, en de redactie van DGK de kaartjes ook daadwerkelijk heeft bezorgd, vormde er wel reden voor dat ik gisteravond aan de monitorbuis gekluisterd was. Het was top-streamtv, en ik had het niet willen missen. Ik hoop evenwel niet, dat de kaartjes té veel impact hebben op de sfeer en gang van zaken in het huis. Ik denk dat Huupie z'n mannetje wel weet te staan, ook zonder de kaartjes... hoewel goed te zien was dat de kaartjes hem een mooie boost gaven.

Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd.
Ere wie ere toekomt: Waar het allemaal begon !
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:19 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik vind het zielig voor Huub. Kunnen we die jongen niet op de een of andere manier niet een beetje een hart onder de riem steken? Buiten met een megafoon hem toejuichen ofzoiets? Vanaf dag één heeft hij geen eerlijke kans gekregen in dat huis.
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Allemaal een kaart sturen naar Huub.
Met nummer 1 erop.
Moet je die koppen zien als er honderden binnen komen
pi_45257160
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:05 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ere wie ere toekomt: Waar het allemaal begon !
[..]

[..]
Heel attent, ik dacht dat het Demins was die ermee begon maar dat klopt dus niet. Idd., ere wie ere toekomt.
Audite et alteram partem
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:23:50 #276
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_45257312
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Nee, staat er niet. Ik vind het belachelijk dat nieuws zoals dit niet op de FP komt. Zeker waard om even te vermelden.
FOK!kers starten kaartenactie voor Gouden Kooi bewoner Huub
pi_45257431
ja dat wisten we maar dat het zo goed heeft uitgepakt is niet gepost, naja geprobeerd maar is geweigerd. Jammer wat is toch wel revolutionaire tv een forum heeft invloed op een real live soap
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:29:21 #278
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45257496
quote:
Tof.
Maar dat is ervoor nu nog eentje erna, incl. links naar beeldmateriaal met discussie over FOK!
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:56:09 #279
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45258451
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Tof.
Maar dat is ervoor nu nog eentje erna, incl. links naar beeldmateriaal met discussie over FOK!
Wie is er ook al weer handig met videobewerking ?
Kan er een mooi nieuws item van gemaakt worden.
pi_45259265
18:29 - Nog meer steun

Bart houdt zich al de hele dag een beetje afzijdig maar is er nu als eerste bij om de post aan te nemen. Ook Nathanael is er snel bij. De teleurstelling is groot wanneer blijkt dat er nog meer brieven voor Sylvia en Huub zijn binnengekomen. "Niet lezen hoor", zegt Nathanael direct tegen Bart. Hij is duidelijk geïrriteerd door de aandacht van buitenaf. Natuurlijk zijn de twee 'underdogs' wel erg blij met steun van buitenaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')