Sprak ik z'n naam goed uit in de OP?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben het eens met de TS.
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sprak ik z'n naam goed uit in de OP?
En toch vind ik het net een zin uit een Spinvisnummer.quote:
Is het ook, flapdrol.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch vind ik het net een zin uit een Spinvisnummer.
Ja?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:53 schreef PeRi het volgende:
Kotst?
quote:
Volgens mij moet je dan even je cookies verwijderen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef Gezondaar het volgende:
WTF elke keer als ik mijn pm's wil bekijken log ik helemaal uit (ook op het forum) vanwege een sessiefout ofzo![]()
Iedereen is tegen mij!!!![]()
Het is best moeilijk om te schrijven... Maar iets van: Zhunààrr (de 'a' van 'zak' en dan een beetje langgerektquote:
Klinkt best geil.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is best moeilijk om te schrijven... Maar iets van: Zhunààrr (de 'a' van 'zak' en dan een beetje langgerekt).. Op zn Engels dus
Nou, dan kom ik niet!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef babette21 het volgende:
Gezondaar!?!??!?!
really???????
ik doe iig niet mee aan die onzin, dus als je je pm's zoekt: kijk 's in de inbox van Zhènnàr
serieus?!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:33 schreef Gezondaar het volgende:
Ik heb Paltos' truuk gebruikt om de account kwijt te maken![]()
Ja.quote:
Maar hij moet wel komen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef babette21 het volgende:
oh, en ja Sven: ik bén de baas van de sc-meet!!!
djeeeeeeeeeeees, dat weet toch iedereen
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:49 schreef nevertheworst het volgende:
Gezondaar, moet je dat ook op de debeilst mogelijke manier uitspreken?
en dan weer afzeggen zekerquote:
En ik mis ZOWIEE maar die komt ook niet terug, kutwijfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef MissBliss het volgende:
Ik mis Zhenar...
Ik dacht dat jij bindingsangst hadquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef MissBliss het volgende:
Ik mis Zhenar...
Aah een Telegraaf lezerquote:
Dat blijktquote:
Ik wil nog steeds "iedereen" hebben.quote:
Welke 'truuk'?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:33 schreef Gezondaar het volgende:
Ik heb Paltos' truuk gebruikt om de account kwijt te maken![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds "iedereen" hebben.
Maar die kneus wil mij niet z'n username geven.
Daarmee kan je moeilijk in topics reageren waar het woordje 'iedereen' in voorkomt, hè!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Zal ik "iedereen" op een flippo schrijven en die aan jou geven
Hoe dom van mijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarmee kan je moeilijk in topics reageren waar het woordje 'iedereen' in voorkomt, hè!
Ja, die mis ik ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef Dada het volgende:
[..]
En ik mis ZOWIEE maar die komt ook niet terug, kutwijf
Omdat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoe dom van mij
Wat een zielige kant laat je nu van je zien Buup
Het Gouden Kalf voor beste actrice heb je binnen, koequote:
Yayquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Het Gouden Kalf voor beste actrice heb je binnen, koe![]()
Usernames sparenquote:
Je regelt het wellicht, maar jij bepaalt niet wie er wel of niet komtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef babette21 het volgende:
oh, en ja Sven: ik bén de baas van de sc-meet!!!
djeeeeeeeeeeees, dat weet toch iedereen
oeh da's wel een SHO-achtig spelelement: als jij ons weet te vinden, mag je blijvenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:11 schreef Svensational het volgende:
Je regelt het wellicht, maar jij bepaalt niet wie er wel of niet komt. En nu kom ik dus helemaal he, al die tegenwerkingen
![]()
.
Het was meer zo dat ik ooit op het idee kwam! En als ik een idee heb, wil ik dat ook gewoon uitvoeren!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Usernames sparen![]()
en daar dan jolige grapjes mee uithalen
![]()
![]()
Babs, Sven komt dus nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je regelt het wellicht, maar jij bepaalt niet wie er wel of niet komt. En nu kom ik dus helemaal he, al die tegenwerkingen
![]()
.
Vandaar dat jullie over 4 jaar babette kunnen aanschouwen op het witte doek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was meer zo dat ik ooit op het idee kwam! En als ik een idee heb, wil ik dat ook gewoon uitvoeren! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was meer zo dat ik ooit op het idee kwam! En als ik een idee heb, wil ik dat ook gewoon uitvoeren! [afbeelding]
Die grol was één keer leuk, Dadaquote:
Tuurlijk Buupquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vandaar dat jullie over 4 jaar babette kunnen aanschouwen op het witte doek.
Die manier van denken heeft me al in benarde situaties gebracht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
As usual dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:07 schreef Dada het volgende:
Wat een zielige kant laat je nu van jezelf zien Dada
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef Svensational het volgende:
En babette vindt het niet tof als je haar babs noemt
Ga jij zeiken over mijn grapjes?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die grol was één keer leuk, Dada. En babette vindt het niet tof als je haar babs noemt
Stuur me maar een hete PM, misschien dat ik Babs dan niet meer zal gebruikenquote:
Dit is hoe het is gebeurd en hoe het gaat gebeurenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Ga jij zeiken over mijn grapjes?Nee, het is humor om te zeggen dat je komt, dan zeggen dat je niet komt, als iedereen daar vrede mee heeft weer olie op het vuur gooien door te zeggen dat je toch wel komt....om dan uiteindelijk: NIET TE KOMEN
Tuurlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is hoe het is gebeurd en hoe het gaat gebeuren.
Ja, maar ik ben niet gevaarlijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:14 schreef Dada het volgende:
[..]
je weet dat als meer mensen dat zouden doen, de wereld nog gevaarlijker zou zijn
Al lang gedaan!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Tuurlijk BuupMaak nou eerst je VWO maar af
Dat lijkt maar?quote:
Of heb je dat toch al gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zodra je alle avatars bij elkaar geraapt hebt, wil ik het wel achter elkaar proppen.
Je zult het wel zien als ik de foto's van de meet hier plaatsquote:
Heeft Dizer die twee avatars voor static al gepost dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:27 schreef Svensational het volgende:
Buup!
[..]
Of heb je dat toch al gedaan?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heeft Dizer die twee avatars voor static al gepost dan?
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:28 schreef Svensational het volgende:
Je zult het wel zien als ik de foto's van de meet hier plaats!
Die van jou mag er dubbel en dwars wezen, Babette!quote:
Ja, je grapjes zijn zó doorzichtig Dadaatjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:32 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
De enige reden waarom ik niet wilde dat men hier foto's van de meet plaatste was jij![]()
Geen grapje Sven....een gegronde haat jegens jouw persoonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je grapjes zijn zó doorzichtig Dadaatje.
Ellemiek gaat zingenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
SBS6 had net in beeld dat er tijdens het darten een pauze zal zijn wegens "belangrijk shownieuws"
Iemand al enig idee wat dat zou kunnen zijn??
Goor is zwanger van Geer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
SBS6 had net in beeld dat er tijdens het darten een pauze zal zijn wegens "belangrijk shownieuws"
Iemand al enig idee wat dat zou kunnen zijn??
OH NO!!!!!!!!!!!!quote:De gestolen auto van Eric Koller is teruggevonden. Dat heeft zijn management dinsdag bekendgemaakt. De bedrijfswagen van de cabaretier, die kostbare geluidsapparatuur bevatte, is na een achtervolging door de politie in beslag genomen. Een 46-jarige Nijmegenaar is gearresteerd.
De achtervolging moet heftig zijn geweest. Nadat de bestuurder zichzelf in Gennep vast had gereden, vluchtte hij te voet verder. In een sloot konden agenten de man grijpen. De verdachte ontkent de auto te hebben gestolen.
Omdat de bus nog niet door de politie is vrijgegeven, wordt een voor 11 januari in Zoetermeer geplande voorstelling uitgesteld. Koller is bekend van voorstellingen als 'Held' en 'Vrij gezellig'. Hij won in 1995 het Groninger Studenten Cabaret Festival.
Haten via internet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Geen grapje Sven....een gegronde haat jegens jouw persoon
Ik maak in mijn haat-gedrag geen onderscheidquote:
Ik heb hem altijd al slim gevonden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:39 schreef Nosh het volgende:
Verder wat Bupatih zegt, en een flink slotje erbij.
Hoera!
quote:
Als er iets is, Erik, kun je ons dat ook gewoon vertellen, hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Lof is in die èr! Tralalala
Of Fordham is overleden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:42 schreef Leandra het volgende:
Nah, in de online SBS6 TV-gids staat dat er idd een Shownieuws extra is, bij Genre staat "sport"
Raymond van Barneveld zal zijn middelvinger wel gekneusd hebben ofzo.
Oh, ik dacht dat je verliefd was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het hartje was mijn entree gewoon, en de quasisongtekst sloeg op de liefde hier in het topic!
Datis misschien ook wel zo, maar daar zit geen toekomst in en ben ik absoluut niet vrolijk vanquote:
Nee, Paltos is ook nog wat jong, hè. En de afstand België-Nederland is ook niet wekelijks te doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Datis misschien ook wel zo, maar daar zit geen toekomst in en ben ik absoluut niet vrolijk van.
Een droevig verhaal.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Paltos is ook nog wat jong, hè. En de afstand België-Nederland is ook niet wekelijks te doen.
Ik heb ook het gevoel dat ik 'r ken.quote:
Misschien van TV, een of ander talentenjachtprogramma ofzo...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat ik 'r ken.
misschien (al ken ik volgens mij geen Lara's), maar misschien wel gewoon van tvquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:17 schreef Bupatih het volgende:
IN HET ECHT?!!!!!!@!@!!!!!
Ja, ze is dus van The X-Factor!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien (al ken ik volgens mij geen Lara's), maar misschien wel gewoon van tv
Die heeft wel een leuke uitstralingquote:
m'n huisgenootje - ooit dus, in de huisgenotentijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat wordt schrobben.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bassie_en_Adriaanquote:De kindervrienden beleven, samen met de door Bassie gebouwde robot Robin - een interessant feitje is dat deze robot via een snoertje met drukknop kon worden bediend om de mond op en neer te laten gaan, er is een scène waarin duidelijk is te zien dat Adriaan dit snoer met drukknop in zijn handen heeft - en de hond Lara, spannende avonturen.
Terence Schreursquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef babette21 het volgende:
HIER ga ik vrijdag heen
alleen 'n beetje jammer van die Jan Weber
Kom daar eens achter dan!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja duh.... ik ken haar ergens ánders van
heb ik niet veel van gezien, maar dat komt vooral door mijn Johnny de Mol-aversiequote:
quote:kijk me eens aan
had jij gedacht dat we hier samen zouden staan
zij aan zij
ik kan het niet geloven
hoe vaak ben ik niet bijna bij je weggegaan
of jij bij mij
maar steeds als je bijna buiten was
dan pakte ik je handen vast
en jij kwam terug
en steeds wanneer ik zei dat ik zou gaan
kwam jij me toch weer achterna
en nooit heb ik spijt gehad
nooit een moment
dus waarom zeg je me nu dat het over is
en waarom weet je het zeker
als het water ons samen tot de lippen stond
of een van ons tweeën het niet leuk meer vond
was er altijd die ander
die zachtjes zei
ik hou zo veel van jou
kijk me eens aan
we hebben samen zo vaak in de storm gestaan
in de zee
met huizenhoge golven
we waren sterker dan de krachtigste orkaan
met z'n twee
steeds als ik haast verdrinken zou
dan klampte ik me vast aan jou
en jij was daar
of ik kwam naar je toe en ving
jou op wanneer je bijna onderging
en nooit heb ik spijt gehad
nee, nooit een moment
en waarom zeg je me nu dat het over is
en waarom weet je het zeker
als het water ons samen tot de lippen stond
of als een van ons tweeën het niet leuk meer vond
was er altijd die ander die dan zachtjes zei
ik hou zoveel... ik hou zo veel van jou
zo veel van jou
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slinkyquote:Een slinky (of spiraal in informeel taalgebruik)
Goed dat je het zegt. Kan heel ShowChat voor de buis gekluisterd zitten en Shownieuws kijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tijdens het darten zojuist kwam er een stuk tekst voorbij waar in stond dat er om 22:30 een extra Shownieuws is wegens belangrijk shownieuws!
De dubieuze jingle:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Hé, nu weet ik eindelijk weer hoe dit heet:
[afbeelding]
Een slinky.
Heet het in het Nederlands ook zo?
Ah, oké. Ik noemde het volgens mij altijd gewoon een grote veer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slinky
Als wiki de waarheid spreekt.
Waarom ineensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Geen grapje Sven....een gegronde haat jegens jouw persoon
Nou, leef je uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:12 schreef Bupatih het volgende:
Dat zou trouwens een toffe username zijn: Slinky.
recorders staan alle 5 ingesteld!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Goed dat je het zegt. Kan heel ShowChat voor de buis gekluisterd zitten en Shownieuws kijken.
Wees niet bang. Ik zal hierna nooit meer hierheen komenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:14 schreef Svensational het volgende:
Kut-SBS. Nu komen er allemaal indringers in ShowChat
Jammer, ik begon je net tof te vindenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik zal hierna nooit meer hierheen komen
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Kan heel ShowChat voor de buis gekluisterd zitten en Shownieuws kijken.
Moet je op de roltrap zetten!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Een slinky.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:10 schreef timbob het volgende:
[..]
Moet je op de roltrap zetten!
uuuuuuuren pret [afbeelding]
Harde diss.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef Dada het volgende:
Ik vind Gezondaar leuk
Een gezonde zondaarDe tegenstelling
Gezondaar geeft precies aan waar Nils voor staat
Zhenar was maar een naamGezondaar
Wat nou dissquote:
Wij noemen dat een traploperquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Een slinky.
quote:Zhenar logout 02:54
Verkeerd gespeld, lulquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef Dada het volgende:
Gezondaar geeft precies aan waar Nils voor staat
Ik moest Dada PM'enquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:. Uit de Online Users lijst van een minuut geleden:
[..]
Ik heb nooit bevestigd gekregen dat Zhenar wel een note had. Dat krijgen jullie er nu van!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
En nu heb je weer 0 notes.. Alleen maar nadelen.
.
Mwah... daarvoor hebben we Dizer, toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Ik heb geen tag meer!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Dus zou ik weer gewoon Zhenar zijn. Een mooie redenquote:
Thats me baby. My words are like my love, hard and fastquote:
Wijze woorden, en zo ontroerendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:50 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Thats me baby. My words are like my love, hard and fast.
Ik kots op Zhenarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:50 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Dus zou ik weer gewoon Zhenar zijn. Een mooie reden.
Kijk eens in je fotoboekquote:
The Scientology Church doesn't allow me to interact with other females than my own. So, I would like to ask you to put on your clothes back and go away. Pleasequote:
Dat was dus tegen Gezondaar, hè.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:57 schreef Bupatih het volgende:
Shut the fuck up, slut. You're still mine!
Leuk, Zhen. Maar we weten al dat jíj het bent.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zeker zo'n kloon van Bupa's gebande periode![]()
Why first ask if you don't want me?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:57 schreef TomCruise het volgende:
[..]
The Scientology Church doesn't allow me to interact with other females than my own. So, I would like to ask you to put on your clothes back and go away. Please.
Helaas, ik ben het niet, check de IP adressen maar of wat dan ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, Zhen. Maar we weten al dat jíj het bent.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, Zhen. Maar we weten al dat jíj het bent.
Sorryquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zeker zo'n kloon van Bupa's gebande periode![]()
Jouw opmerking slaat dus nergens op.quote:Geregistreerd op: dinsdag 9 januari 2007 @ 18:52
Naar het schijnt, ben ik jou. Of jij bent mij. Althans... er zijn mensen die denken dat ik jou ben of jij mij bent of bent geweest of zal zijn.quote:
Waarom zou ik zo'n kutkloon aanmaken als ik de intens toffequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Sorry
[..]
Jouw opmerking slaat dus nergens op.
Dus:
Gaan we voor die van mij.
Groetjes,
Inspector Bupa.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:01 schreef TomCruise het volgende:
I'm hungry. Any placenta left? Where is Nikky?.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:01 schreef TomCruise het volgende:
I'm hungry. Any placenta left? Where is Nikky?.
Die van Dizerquote:
Insegelijksquote:
Hoi.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:35 schreef rena het volgende:
Hoi!
quote:
quote:
Of gewoon niet, knurft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
Er moet nu wel een Gezational user worden aangemaaktOf een Svenzondaar?
![]()
Waar is het grapje nou ?quote:
Jezus, wat een knurft kan je toch ook zijnquote:
Je kunt scheldwoorden ook uitputten hè?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, wat een knurft kan je toch ook zijn!
Nee jij onderschat mensen op het momentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, wat een knurft kan je toch ook zijn!
Zegt de überknurftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je kunt scheldwoorden ook uitputten hè?![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat grapje niet leuk vond?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee jij onderschat mensen op het moment![]()
Jawelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat grapje niet leuk vond?![]()
![]()
Ik hoop dat je er doorheen zakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jawel![]()
Ik ga maar me bed in denk ik![]()
quote:
Dizerquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:20 schreef Dizer het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/Dizer
Update.
rena, kijk eens tussen mijn muzieklijst.
Muzieklijstquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:20 schreef Dizer het volgende:
rena, kijk eens tussen mijn muzieklijst.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef rena het volgende:
[..]
MuzieklijstWelke muzieklijst? Ik keek naar je foto's
![]()
Nee, seriously. Welke muzieklijstquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:30 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, Dizer gaat naar bed omdat Dizer over 5,5 uur wakker moet worden.
Dat zeker.quote:
Nog steeds?quote:
Ik vond zehnar grappigerquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar: "beter je schijf dan je staaf"![]()
![]()
![]()
![]()
!
't Spijt me, maar u zit wederom fout.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij Ody.
Eindelijk een wraakactie vanwege mijn Odysseuzzzz gedoe nietwaar?!![]()
![]()
![]()
Nhe, zoveel moeite zou ik toch nooit doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij Ody.
Eindelijk een wraakactie vanwege mijn Odysseuzzzz gedoe nietwaar?!![]()
![]()
![]()
Yak.quote:
Prachtig, hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:20 schreef Dizer het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/Dizer
Update.
Waarom draag jij eigenlijk de avatar award's die Zhenar gewonnen heeft?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "zhenar" bedoelt?![]()
En hij was ook grappigerPech gehad dus!
![]()
Dat ik het ooit nog eens eens zou zijn met Canisfirequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom draag jij eigenlijk de avatar award's die Zhenar gewonnen heeft?
En dus niet Gezondaar![]()
Heel vroeger vast wel vaker voorgekomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ik het ooit nog eens eens zou zijn met Canisfire
Ja, maar tis lang geledenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heel vroeger vast wel vaker voorgekomen![]()
MissBliss deed dat vorig jaar ook met de awards van ZOWIEEEquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom draag jij eigenlijk de avatar award's die Zhenar gewonnen heeft?
En dus niet Gezondaar![]()
Nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:58 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
MissBliss deed dat vorig jaar ook met de awards van ZOWIEEE![]()
Volgens mij had je toen wel een Sho(wChat?) awardquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet
Z. heeft nooit een award gewonnen
Ja, maar dat was geen avatar ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Volgens mij had je toen wel een Sho(wChat?) award![]()
Nou, je had iets meegenomen dat bij ZOWIEEE hoorde iigquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat was geen avatar ofzo
Maar dat is MissBliss jij bent Gezondaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:58 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
MissBliss deed dat vorig jaar ook met de awards van ZOWIEEE![]()
Houd je bek, vuurhondjequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar dat is MissBliss jij bent Gezondaar![]()
Zhenar had teminste een toffe jas !quote:
Did you mean: Zhenar is grappigquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef Bupatih het volgende:
Zelfs Google vindt Gezondaar niet grappig!
Haar geile pijpbekkiequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nou, je had iets meegenomen dat bij ZOWIEEE hoorde iig![]()
!
Oeh vertel geile pijpslet van mequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:41 schreef PeRi het volgende:
Hoorde ik pijpen?
Nee Buupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |