Dat bedoel ik nou!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:12 schreef sjimz het volgende:
je bent een loser
En hoe ben je op die nieuwe username gekomen dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef Falco het volgende:
'vindt'
Laat iedereen toch de schijt krijgen, gewoon makkelijk zijn . . .quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:12 schreef Gezondaar het volgende:
Maar ik heb er zoveel energie en moeite in gestoken.Maar niemand ziet dat eraan af, alleen maar omdat het toevállig een kutnaam is
Alsof ik daar wat aan kan doen
![]()
Iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef Falco het volgende:
'vindt'
Ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:12 schreef Gezondaar het volgende:
Hoe dan ook: wie is er nog meer tegen een muur van onbegrip en afgrijzen opgelopen met zijn/haar username? Hoe ging je daar mee om? Hoe kom je die kwelling door?!![]()
Ja, dáár ben ik gelukkig vanaf gestapt. Nu heb ik wél een toffe usernamequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:44 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef Falco het volgende:
'vindt'
ook nog is een retard.quote:
"ook nog is"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ook nog is een retard.
no offens voor de rest van de wereld![]()
Ik won er een award mee dus ik kan hier niet over meepratenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:12 schreef Gezondaar het volgende:
Hoe dan ook: wie is er nog meer tegen een muur van onbegrip en afgrijzen opgelopen met zijn/haar username? Hoe ging je daar mee om? Hoe kom je die kwelling door?!![]()
iddquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik won er een award mee dus ik kan hier niet over meepraten![]()
Jup, en ik betwijfel sterk of ze hem daar moeten. Het zou me behoorlijk verbazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |