Je hebt mailquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:47 schreef 24Logica het volgende:
[..]
mail me effe rob.schwankhuizen@gmail.com over verzendkosten en waar je woont en status van dvd en hoesje
Ik heb king kong, top spin2 en just cause.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog Test Drive Unlimited die ik wil ruilen tegen een andere game.
Hij is in goede staat en 3 a 4 keer gespeeld.
Weet niet echt tegen welke game ik hem wil ruilen, dus doe maar een aanbod.
(Dead Rising, Lost Planet, Saints Row, Splinter Cell: D.A, Rainbow Six: Vegas en Gears of War heb ik al)
[afbeelding]
Nope, lijken me alle 3 niet leukquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:42 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik heb king kong, top spin2 en just cause.
30 euro incl verzendkosten ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog Test Drive Unlimited die ik wil ruilen tegen een andere game.
Hij is in goede staat en 3 a 4 keer gespeeld.
Weet niet echt tegen welke game ik hem wil ruilen, dus doe maar een aanbod.
(Dead Rising, Lost Planet, Saints Row, Splinter Cell: D.A, Rainbow Six: Vegas en Gears of War heb ik al)
[afbeelding]
Bij nader inzien: je mag ook pm'en hoeveel euro je er voor over hebt.
King Kong, is dat geen Classic ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:17 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Te koop:
Just Cause
King Kong
Top Spin 2
Just Cause tegen CoD3 of GoW of MotoGP?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:17 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Te koop / Te ruil
Just Cause
King Kong
Top Spin 2
Aangezien Martijntj niet reageert;quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:32 schreef 24Logica het volgende:
Heeft iemand nog table tennis van Rockstar te koop????
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor 16,78 (15 + verzendkosten) is ie van jou.
Ik heb King Kong ook te ruil.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:18 schreef Markster het volgende:
[..]
King Kong, is dat geen Classic ?
Anders wil ik hem wel ruilen voor Oblivion?
CoD3 lijkt me wel een mooi spel, dus daar ga ik voorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Just Cause tegen CoD3 of GoW of MotoGP?
25 incl?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:24 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Oblivion is niet echt mijn spel.
[..]
Doe een leuk bod of heb je nog een leuk spel om te ruilen?
Is het ook zeker.. ik PM je verder welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:40 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
CoD3 lijkt me wel een mooi spel, dus daar ga ik voor
Nu werkt het wel als het goed isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is het ook zeker.. ik PM je verder wel
-edit- Je inbox is niet beschikbaar krijg ik terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |