Vegas? Dan heb ik wel interesse. Wat wil je ervoor hebben en waar woon je?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
Koop ging niet door.
Rainbow Six weer beschikbaar.
40 euro ex. verzendkosten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:27 schreef kesj het volgende:
Vegas? Dan heb ik wel interesse. Wat wil je ervoor hebben en waar woon je?
Nee in nieuw vennep tochquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
40 euro ex. verzendkosten.
Ik woon in de Haarlemmermeer.
Dat is de Haarlemmermeer pjee.quote:
Tony zoek ik zelf ook en mijn CoD3 doe'k niet weg, sorry.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:58 schreef heus het volgende:
[..]
Ik heb Oblivion en ben op zoek naar Tony Hawk en COD3.. maar ik wil hem ook wel verkopen..
Ik heb COD3 voor je te koop. Gister gekocht, maar blijf liever COD2 spelen. 40 euro?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:58 schreef heus het volgende:
[..]
Ik heb Oblivion en ben op zoek naar Tony Hawk en COD3.. maar ik wil hem ook wel verkopen..
Yepquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:03 schreef 24Logica het volgende:
Iemand die viva pinata en of gears of war te koop heeft?
mail me effe rob.schwankhuizen@gmail.com over verzendkosten en waar je woont en status van dvd en hoesjequote:Op donderdag 25 januari 2007 13:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Yep
GoW
30 euro ex verzendkosten
Doe ik vanaaf even okequote:Op donderdag 25 januari 2007 13:47 schreef 24Logica het volgende:
[..]
mail me effe rob.schwankhuizen@gmail.com over verzendkosten en waar je woont en status van dvd en hoesje
prima, msg me op mrhomeboy at hotmail.comquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:34 schreef kesj het volgende:
[..]
Ik heb COD3 voor je te koop. Gister gekocht, maar blijf liever COD2 spelen. 40 euro?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb Lost Planet liggen. In plastic, nooit gespeeld. Kadootje maar ik heb er geen reet aan![]()
Precies zoals in de winkel dus.
Mensen komen hier om een spel goedkoper te kopen. Het zal hun ook een worst wezen of er nog een seal om heen zit, die gaat er toch meteen vanaf. Dus ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die denken dat ze daarom meer geld voor een spel kunnen vragen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef Bananenman het volgende:
Als je nou ff leest. NIET 2ehands.
jep.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:09 schreef Bananenman het volgende:
Jij spreekt namens heel Fok, neem ik aan
Jij bent de eerste eigenaar. Of er nu een seal omheen zit of niet. Of krijg ik er bij jou ook een bonnetje bij waarmee ik 'm kan ruilen wanneer hij niet bevalt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef Bananenman het volgende:
Als je nou ff leest. NIET 2ehands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |