Mag ik het remixen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo,
Wij zijn op zoek naar een FOK!ker die kan zingen!
Ik (gitaar), Dribbel_ (gitaar) & boem-dikkie (bas) gaan een FOK!lied maken.
Graag even een sample posten.
Zanger Bobquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo,
Graag even een sample posten.
Mag ik daar dan weer een bubbeling of après ski versie van maken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mag ik het remixen?![]()
(vraag het maar alvast)
Ik kan heel goed triangelen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow, als jij daar bij zit heb je iig al wel wat podium ervaring
Weet niet, je meld je bij deze aan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:14 schreef Bupatih het volgende:
Wie doet de tekst?
Ik wil best wat proberen te schrijven, hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Weet niet, je meld je bij deze aan?
Hij moet uiteraard wel beter worden dan het fokkertje
En ik ben zelf een ramp met teksten.
"'K Geef Gene Fok by Abn"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef Dennisch het volgende:
Menschen, de Foksong is er al :
http://www.wowlyrics.com/read.php?wow=1319863
Vraag eens aan Hans Teeuwen wat ie vind van de josti band, en vraag het dan nog eensquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Vraag eens aan Hans Teeuwen wat ie vind van de josti band, en vraag het dan nog eens![]()
vraag Hans Teeuwen of ie wil zingen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:41 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Vraag eens aan Hans Teeuwen wat ie vind van de josti band, en vraag het dan nog eens![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
"'K Geef Gene Fok by Abn"
Btw is FOK! met hoofdletters en uitroepteken
Hans Teeuwen quoten is iets voor mensen die nog in het jaar 2006 leven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:51 schreef Dennisch het volgende:
De Josti band Nog zoiets! Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik hou van mooie muziek, met gevoel gespeeld door musici, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van. Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Josti band. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht band, muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te wordendoor mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK!!!! Ongenspireerde bagger. Dat had niets met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat die je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon te staan hengsten!!
Je zal een componist zijn, gezwoegd hebben voor een mooie melodie. En dan gaan die mafketels want dat zijn ze. Die maken het kapot. En waarom, waarom?? Omdat ze lui zijn te lui om te repeteren, wat elke muzikant moet. Maar nee hoor, 'Ik ben een mongool! Alles wat ik doe is toch wel leuk!!!' Met zo'n instelling blijf je toch zwakzinnig, vind je het gek?? En zo gek zijn ze niet! Oohh nee! Want de hele dag is het zo van: mwe, mwe, mwe, mwe, mwe. En dan is die laatste verzorger weg, en dan tegen mekaar: Ik heb die gozer helemaal ondergekwijld!!!
Zelfs mensen die in 2006 geboren zijn vinden het al achterhaaldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hans Teeuwen quoten is iets voor mensen die nog in het jaar 2006 leven.
Boehoe. Door al die mensen die Hans Teeuwen quoten, wordt 'ie alleen maar nóg slechter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:55 schreef Dennisch het volgende:
![]()
De essentie van Hans Teeuwen wordt weer compleet gemist, zeg maar
Ow dan heeft de grote baas het ook verkeerd in z'n signature staan, zou ik hem even op wijzen als ik jou was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is "Fok!". Vraag maar aan de grote baas.
De essentie van ONZ wordt ook weer compleet gemist, zeg maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boehoe. Door al die mensen die Hans Teeuwen quoten, wordt 'ie alleen maar nóg slechter.
Oh, wacht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow dan heeft de grote baas het ook verkeerd in z'n signature staan, zou ik hem even op wijzen als ik jou was.
"FOK! is geen democratie. FOK! is gewoon leuk, punt!"
Danny
quote:
omg wat ben jij kutquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef Dennisch het volgende:
[..]
De essentie van ONZ wordt ook weer compleet gemist, zeg maar
Ga naar de KLB waar je thuis hoort
Newbie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef Dennisch het volgende:
[..]
De essentie van ONZ wordt ook weer compleet gemist, zeg maar
Ga naar de KLB waar je thuis hoort
Inderdaad. Had ik nét diezelfde quote opgezocht ...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht.
Het is juist wél FOK!.
[..]
Te lang d'r uit geweest?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht.
Het is juist wél FOK!.
[..]
't Is meer zo dat ik in het verleden ook al niet goed naar de grote baas luisterde...quote:
Jup mensen, komop wij willen talentvolle zanger(essen)(s)quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:09 schreef guitarist.nl het volgende:
*kick
Ik zingquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:09 schreef guitarist.nl het volgende:
*kick
Zat!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Podium ervaring had je al toch?
Ik kan heel goed zingen; een jaar ervaring als lead zanger in een coverband (60s, 70s, 80s, 90s)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Hallo,
Graag even een sample posten
Wat verdere muzikale kennis is wel handig.
Dan moet je em wel goed quotenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:55 schreef Dennisch het volgende:
![]()
De essentie van Hans Teeuwen wordt weer compleet gemist, zeg maar
Zet maar een sample op fok zou ik zeggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:06 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed zingen; een jaar ervaring als lead zanger in een coverband (60s, 70s, 80s, 90s)![]()
Jaa, wij zingenquote:
....quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:46 schreef H-blast het volgende:
ik weet nog 2 gasten,
hier een demo van ze:
http://youtube.com/watch?v=BgoOihBb78w
![]()
![]()
ja die versie van jou , dat je over die van mij heenzingtquote:
hierbij solliciteer ik als zangerquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja die versie van jou , dat je over die van mij heenzingt
eigenlijk moet jij gaan soliciteren als zanger
Die ene keer toen ik mijn gitaar liet vallen, omdat ik snel m'n vingers in m'n oren moest doen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef sunshine het volgende:
ik zing ook en mijn sample heb je live gehoord!
Toen jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die ene keer toen ik mijn gitaar liet vallen, omdat ik snel m'n vingers in m'n oren moest doen?
Krijgen??quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Krijgen we nu al ster-alures?
En waar mag dat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zet maar een sample op fok zou ik zeggen.
dat is de spiritquote:
Metal?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
We hoeven geen metal hoor nietzman![]()
O en ik zing ook. Vraag maar aan Dominiquequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik wil meedoen als debiele keyboard-speler
ahuh! heel mooi zelfsquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:05 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
O en ik zing ook. Vraag maar aan Dominique
oh?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
We hoeven geen metal hoor nietzman![]()
anders doen we Yvonne als hoofd, dominique90 dominique.90 samen met sunshine en bolletje als achtergrond koortje
Ja, wij hebben al vele successen samen geboekt, veel ervaring op gedaan, en we zien er ook nog eens geweldig uitquote:
Ik speel gitaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hoi.
Ik vind je nu echt botergeilquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik speel gitaar.![]()
Vind je me nu geilererer?![]()
ooh je word ook al een beetje arrogant, nou dat past wel bij een artiestquote:
Pijpen is ook een kunstquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ooh je word ook al een beetje arrogant, nou dat past wel bij een artiest
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ooh je word ook al een beetje arrogant, nou dat past wel bij een artiest
Jij gaat hier openlijk beweren dat je wel eens een keiharde mannelijke gehaktstaaf in je mond hebt gehad ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |