Het is FOK! niet Fok!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:45 schreef RiesAmaris het volgende:
Ik wilde toch de medewerkers van Fok! even bedanken voor de DVD van Johnny Cash die ik gewonnen heb met de prijsvraag. Ik had het zo druk de laatste tijd dat ik 'em glad vergeten was, en ineens lag ie daar op de mat vanmiddag. Ik heb meegedaan voor een vriendin van me, zij is helemaal fan van Johnny Cash!
Duss: enorm bedankt Fok! ,ook namens Hedwig![]()
![]()
Sandy
TS zegt in de OP dat het een DVD is en geen CD.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:04 schreef Kadoc het volgende:
Een Johnny Cash CD winnen is nooit weg. Graag gedaan.
Ook goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
TS zegt in de OP dat het een DVD is en geen CD.
Leeg quoten mag vast ook nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:22 schreef Underdoggy het volgende:
Danny, zeikerd
exact mijn gedachtequote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:22 schreef Underdoggy het volgende:
Danny, zeikerd
quote:
Ben blij te zien dat er nog mensen zijn die de oorspronkelijke en enige echte schrijfwijze kennen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:45 schreef RiesAmaris het volgende:
Fok!
Zelfs "de baas" weet het niet meer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ben blij te zien dat er nog mensen zijn die de oorspronkelijke en enige echte schrijfwijze kennen.
Het is altijd FOK! geweest, zelfs toen het nog FOK!zine was.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ben blij te zien dat er nog mensen zijn die de oorspronkelijke en enige echte schrijfwijze kennen.
Wat was ook al weer die site waar je kon kijken hoe een site er vroeger uit zag?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef haaahaha het volgende:
Nee man, oorspronkelijk was het Fok!. Later werd het om 1 of andere vage reden FOK!, maar de officiele schrijfwijze van Fok! is nog steeds Fok!
en dat baseer je op??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef haaahaha het volgende:
Nee man, oorspronkelijk was het Fok!. Later werd het om 1 of andere vage reden FOK!, maar de officiele schrijfwijze van Fok! is nog steeds Fok!
http://web.archive.org/web/19991012163834/http://fokzine.net/quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat was ook al weer die site waar je kon kijken hoe een site er vroeger uit zag?
Dat klopt niet hoor. Toen Fok! net bestond was de schrijfwijze Fok! en niet FOK!. Ik weet niet waar jij je op baseert maar het klopt van geen kant.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:36 schreef Danny het volgende:
[..]
http://web.archive.org/web/19991012163834/http://fokzine.net/
eerste bericht is van RickJansen over een of ander icq tooltje. Daar staat Fokzine (oid). Tweede bericht is van mijzelf en heet FOK! op z'n minst tweedagsvlieg. Datum: 4 oktober 1999
http://danny.fok.nl/bb/quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:38 schreef haaahaha het volgende:
Je ziet het inderdaad goed aan dat linkje, de naam FokZine is correct geschreven. Bij de benaming van het forum werd Zine eraf gehaald en een uitroepteken geplaatst, resultaat: Fok!
Niet alleen FOK! maar ook FOK!forumquote:"FOK! TARAtaal"
Woensdag 29 September 22:50 uur
Sinds Big Brother is gestart en na vrijwillig vertek vanTara (nadat Martin reeds was weggestemd)
is er een compleet nieuwe woordenschat ontstaan in het forum op deze website.
Hierbij de creatieve aanmeldingen van de vele bezoekers op het FOK!forum:
De complete TARAtaal guide kun je HIER lezen
ahahaaah, you don't know whtat de FOK! you're talkin' boutquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:42 schreef haaahaha het volgende:
Nee hoor, het is en blijft Fok!. Volgens mij heb je er niet veel van begrepen, wel?
FOK! is geen afkortingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
dat je je uberhaupt loopt te verdedigen hier.
Ik prefereer Fok! en eigenlijk dan nog zonder uitroepteken. Maar goed het is een afkorting.
Waarvan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
dat je je uberhaupt loopt te verdedigen hier.
Ik prefereer Fok! en eigenlijk dan nog zonder uitroepteken. Maar goed het is een afkorting.
Gast ben jij de starter hiervan of Danny?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:44 schreef haaahaha het volgende:
Fok! is wel degelijk een afkorting. Daarnaast is de officiele schrijfwijze Fok! en niet FOK!. Punt uit.
Van niks. het is een verbastering van FUCK!quote:
Onzin. Fok! is een afkorting, zo is het in het begin bedoelt en zo is het nog steeds. Ook de schrijfwijze FOK! is onzin, de officiele schrijfwijze is al vanaf het begin Fok!.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Van niks. het is een verbastering van FUCK!
Ooit (voor de site bestond) dacht ik dat het lollig zou zijn als het een afkorting zou zijn. Friends On Keyboards kwam voorbij, evenals Flikker Op, Klootzak en Fokked Op Kids. Allen verdwenen snel in de vuilnisbak en uiteindelijk koos ik ervoor om het gewoon bij FOK! te houden.
Oke nu wordt het gewoon grappig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:47 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Onzin. Fok! is een afkorting, zo is het in het begin bedoelt en zo is het nog steeds. Ook de schrijfwijze FOK! is onzin, de officiele schrijfwijze is al vanaf het begin Fok!.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:47 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Onzin. Fok! is een afkorting, zo is het in het begin bedoelt en zo is het nog steeds. Ook de schrijfwijze FOK! is onzin, de officiele schrijfwijze is al vanaf het begin Fok!.
het is niet haaahaha maar ROFLMAOWPIMPquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef Jump het volgende:
Je wordt met de dag irritanter haaahaha, nog altijd je kledingrek niet in orde gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |