Waar kun je dat dan doen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's dus ongeveer zo duur als een bonbonmaakworkshop. Dat is trouwens ook heel aangenaam om te doen.![]()
even gemist dat het 6 uren waren, dan is het niet zoveel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor 6 uur cursus valt het wel mee hoor.
Reken eens uit, 2 broden kosten samen al gauw 3 euro. Een grote krentenmik met spijs ook 3 euro. Een worstenbroodje kost 70 cent x 6 = 4 euro zeg maar. Een vlaai 8 euro. 12 kruidenbroodjes, 5 euro.
Dan zit je al op 23 euro. Plus dat je eten krijgt, en een hoop lol![]()
Echt leuk, je krijgt ook alle recepten eem zodat je het thuis kan namaken. Ik heb vanmorgen een snee krenten-notenmik op en een punt vlaai en het smaakt echt goddelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
even gemist dat het 6 uren waren, dan is het niet zoveel.
misschien ook maar es doen..
ik ben een oven freak
We hebben het van de zomer met de dieetclub (quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar kun je dat dan doen?
Ingrid heeft ook interesse
Als die man Vermeulen heet, moet het wel goed zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
We hebben het van de zomer met de dieetclub () gedaan in Schiedam...
Maar het kan ook in Waalre en wie weet ook ergens in Ehv.
misschien kookstudio lisette iets voor you is..quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil met mijn moeder nog een keer een echte kookcursus gaan doen, van 10 lessen ofzo. Dat je echt leert smaken combineren en de insiders-trucjes leert kennen
Friandises is toch bonbons en zoetigheid wat je bij de koffie/thee krijgt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef FUFR het volgende:
Prijs: ¤ 49,50 p.p., inclusief welkomstdrankje, amuse, 3-gangen diner, frisdrank, koffie/thee, friandises en recepten.
Wijn ¤ 18,- per fles / ¤ 3,- per glas.![]()
ik kom eraan! ongeacht wat friandises zijn
ohquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Friandises is toch bonbons en zoetigheid wat je bij de koffie/thee krijgt?
Lekkerder dan bonbons?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh![]()
ik had op iets lekkerders gehoopt..
er is zoveel lekkerders dan bonbons!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lekkerder dan bonbons?![]()
Ik niet snappen![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
er is zoveel lekkerders dan bonbons!
Helaas versie 5.1. Als ik het allemaal had geweten had ik een wrt54g versie 4 of een wrt54gl gekocht. Maar het werkt nu al 1 dag goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:55 schreef Mex_ het volgende:
@Juup©: welke versie van de WRT54G heb je? Ik heb namelijk v7 en daar is nu een nieuwe beta firmware voor uit die bij mijn de problemen heeft opgelost.
Lijkt mij ook erg leukquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een bakkersworkshop gedaan met de collega's
Best een leuke aanrader trouwens!!
Jup.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euries? Is dat een online fictieve munt eenheid?
En door het zelf te gebruiken probeer je er imuum voor te worden?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup.
Ik zei het expres omdat veel mensen (including me) zich nogal aan die belspelletjestaal ergeren
nee, om andere mensen op te naaien natuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
En door het zelf te gebruiken probeer je er imuum voor te worden?![]()
Belspelletjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup.
Ik zei het expres omdat veel mensen (including me) zich nogal aan die belspelletjestaal ergeren
imuum?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
En door het zelf te gebruiken probeer je er imuum voor te worden?![]()
Jup, ik wou alleen dat ik het verzonnen hadquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Belspelletjes![]()
"****bel" Het wordt gebruikt om te melden dat er iemand aan de deur staat, wat is het
Wat een achterlijke "spelletjes".
"Pfff... da's wel een moeilijke opgave... niemand belt nog... ik zie het ook niet!"quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Belspelletjes![]()
"****bel" Het wordt gebruikt om te melden dat er iemand aan de deur staat, wat is het
Wat een achterlijke "spelletjes".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |