Ze zullen nu iig wel moetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef Blueman het volgende:
Vind die Iphone ook vet!
Maar ik denk wel dat de concurrenten ook met zoiets gaafs gaan komen.
De bediening lijkt mij fijn. Geen gedonder meer met knopjes enzo.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:32 schreef febster het volgende:
[..]
Ze zullen nu iig wel moeten.
MS zal ook wel lekker balen nu met hun "Zune"
Net heel de speech van Jobs er over gelezen ( http://www.engadget.com/2(...)-steve-jobs-keynote/ ) maar het ziet er echt super tof uit allemaal, en als het goed werkt hebben ze echt weer een hele dikke, dikke hit in hun handen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
De bediening lijkt mij fijn. Geen gedonder meer met knopjes enzo.
Als het maar niet zo "krasvast" is als bij de nano.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:59 schreef febster het volgende:
[..]
Net heel de speech van Jobs er over gelezen ( http://www.engadget.com/2(...)-steve-jobs-keynote/ ) maar het ziet er echt super tof uit allemaal, en als het goed werkt hebben ze echt weer een hele dikke, dikke hit in hun handen.
Enige 2 bedenkingen die ik nog heb is waarom er (voor ons) geen UMTS op zit, en hoe krasvast/schoon het ding blijft.
Voor de rest wordt het ding helemaal top, al mijn digitale draagbare zooi in 1 kastje
Ja ze vertrok vandaag om 5 uur naar schiphol ofzo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gaat ze nou morgen alweer terug naar Canada?
Trustuh
quote:
Had je honger?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 bruine broden, een krentenmik, een vlaai, 12 italiaanse kruidenbroodjes, 6 worstenbroodjes en een soort pizzarol
Waar heb je dat gedaan? Klinkt inderdaad lekker leuk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een bakkersworkshop gedaan met de collega's
Best een leuke aanrader trouwens!!
Bij Bakker Meelmuts op de Tongelresestraat!quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar heb je dat gedaan? Klinkt inderdaad lekker leuk.![]()
kost wa dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij Bakker Meelmuts op de Tongelresestraat!
Duurt ongeveer 6 uur en dan heb je je hele vriezer vol!
Kost wa, maar dan hedde ook wa, en die bakker is echt geweldig
Da's dus ongeveer zo duur als een bonbonmaakworkshop. Dat is trouwens ook heel aangenaam om te doen.quote:
Voor 6 uur cursus valt het wel mee hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |