Herkenbaar, daarvoor mms ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef bleiblei het volgende:
Videoconference op je gsm.
Mijn chinese modepopje collega bij de ABN toendertijd gebruikte die optie alleen als ze in de winkel stond en ze niet kon kiezen tussen bijv. 2 jassen. Dan ging ze der vriendinnen bellen voor steun.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh nee...behalve bij quicknet heb ik dit nog nergens gezien...overal is het nog gewoon PPPox
Ik heb deze router met ADSL modem al bij veel klanten uitgeleverd maar dit was ik nog niet tegen gekomen
Nu kan ik lekker met mijn notebook 20km verderop gaan zitten![]()
Hmm, is erg herkenbaar sinds vorige week. Ben nu met de kanalen aan het spelen, en hopelijk eindelijk een kanaal zonder storing gevonden. Buurvrouw zal wel iets vreemds aangeschaft hebben denk ik, want er zijn geen noemenswaardige wifi signalen aanwezig hier in de buurt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een Linksys?
Over Linksys gesproken, die WRT54G modellen worden er volgens mij niet beter op.
Mijn pa had een versie5, die had om de zoveel uur geen internetverbinding meer (zelfs het UPC modem is stabieler!!)
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar we wisten al dat jij geen eigen mening hebt![]()
Hoe groot is dat ding? Heb je ook plaatjes met en ander toestel er naast?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb wat meer plaatjes bekeken, en heb besloten dat ik hem wel wil hebben
Vanwaar nu opeens wel?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb wat meer plaatjes bekeken, en heb besloten dat ik hem wel wil hebben
Klein, er staan maten bij dus ik kan hem vergelijken met andere toestellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding? Heb je ook plaatjes met en ander toestel er naast?
Net was ie nog een cm langer en een halve cm brederquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef febster het volgende:
[..]
Vanwaar nu opeens wel?
en Mex hij is net zo groot als mijn nokia 6680
Omdat ik de plaatjes bekeken hebquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef febster het volgende:
[..]
Vanwaar nu opeens wel?
en Mex hij is net zo groot als mijn nokia 6680
quote:Het Big Brother-format is nog lang niet uitgewerkt. Dat bewees de Kroatische televisie onlangs...
In dat land draaide 6 weken lang een mateloos populair maar snoeihard televisieprogramma met 7 schapen in de hoofdrol. Iedere week mochten de kijkers 1 schaap wegstemmen. Om direct daarna te zien hoe de verliezer werd afgevoerd naar het slachthuis.
Gaat ze nou morgen alweer terug naar Canada?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:11 schreef gurlie het volgende:
Was weer gezellig, bijkletsen met een oude vriendin.
Nu slapen.
Ja bedoelde het niet bot ofzo, vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat ik de plaatjes bekeken heb(staan ook maten bij).
Vandaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ja bedoelde het niet bot ofzo, vroeg het me gewoon af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |