Volgens mij mogen ze daar geen eten (meer) serveren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat Spaanse restaurant in de Koenraadlaan eigenlijk nog open?
Ben ik toevallig 2 weken geleden nog geweest, het viel me heel erg mee, het is niet meer de freetschuur die het vroeger was. Het eten was ook prima en een flink bord vol (bij Lister heb ik vaak nog honger na een 3 gangen maaltijd) Ik zou zeggen, geef het nog eens een kansquote:
Ik kan me herinneren dat je dan een salade bestelde met kip en dat je dan 3 fliebers kip in 300 gram droge sla had hangen enzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ben ik toevallig vorige week nog geweest, het viel me heel erg mee, het is niet meer de freetschuur die het vroeger was. Het eten was ook prima en een flink bord vol (bij Lister heb ik vaak nog honger na een 3 gangen maaltijd) Ik zou zeggen, geef het nog eens een kans(ma-do gehele avond en rest van de week tot 18:00 2e menu voor halve prijs)
Ik heb er in september gegeten en ik vond het ook niet slecht. Maar ik ben dan ook totaal geen fijnproever... ze moeten wel écht hun best doen om het voor mij te verpesten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ben ik toevallig 2 weken geleden nog geweest, het viel me heel erg mee, het is niet meer de freetschuur die het vroeger was. Het eten was ook prima en een flink bord vol (bij Lister heb ik vaak nog honger na een 3 gangen maaltijd) Ik zou zeggen, geef het nog eens een kans(ma-do gehele avond en rest van de week tot 18:00 2e menu voor halve prijs)
Dat is gelukkig niet meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je dan een salade bestelde met kip en dat je dan 3 fliebers kip in 300 gram droge sla had hangen enzo
Maar goed, als meer mensen het aanraden ga ik een misschien wel een second shot geven![]()
Ga er eens samen met SQ wat etenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daar zet ik al helemaal geen stap meer binnen
Dat is de Spaanse club, die mogen idd al een aantal jaar geen eten meer serveren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze daar geen eten (meer) serveren.
Mijn v7 doet het al heel de ochtend (met de laatste beta firmware) goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij Paradigit hebben ze ook de nieuwe GR versie voor ¤ 79,95. Mooier, kleiner en een veel betere ontvangst door de Range Booster. Of deze stabieler is dan de gewone G weet ik niet, maar het wireless bereik is iig 2 keer zo goed als van de versie7.![]()
De WRT54G versie7 is overigens mss wel veel stabieler dan de versie 5 en 6 want die heeft ineens een andere chipset. Versie 5 en 6 hadden een Broadcom chip en de versie 7 heeft een Atheros chip.
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Wrt54g#Hardware_revisions
M'n pa had een versie 5 die iedere dag chraste, die kon ik met enig aandringen zo omruilen bij de computerland voor een versie 7 maar die heb ik dus weer omgeruild voor een GR.
Maar op de versie 5 en 6 kun je het beste de DD-WRT firmware zetten, dan is ie zo stabiel als een huis![]()
-> Nieuwste firmware
Dan bedoel je iets anders dan het hok op de koenraadlaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is de Spaanse club, die mogen idd al een aantal jaar geen eten meer serveren.
Maar er zit ook nog een echt Spaans restaurant daar vlakbij, de eigenaar is een Nederlander en zijn vrouw Spaanse (of andersom). En daar kun je heel lekker eten voor wènahg
De Popo vind ik ook heel erg oké trouwens![]()
Er zijn wel een aantal verschillende soorten idd:quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:24 schreef FUFR het volgende:
goede vraag, lang niet geweest..
zeg hoeveel soorten poker zijn er eigenlijk???
ik speel nu offline een versie waarbij ik 5 kaarten ineens krijg..
Dat lijkt me niet zo'n goed plan, volgens mij is de hardware niet hetzelfdequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn v7 doet het al heel de ochtend (met de laatste beta firmware) goedIk zal zo eens proberen of ik de GR firmware erop krijg
![]()
Waar heb je die laatste firmware vandaan? Die moet ik ook hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn v7 doet het al heel de ochtend (met de laatste beta firmware) goedIk zal zo eens proberen of ik de GR firmware erop krijg
![]()
Linksys heeft al eerder een serie gehad waar ze ook een 'boosted edition' en die waren hardware matig gelijk aan elkaar. Als het niet werkt flash ik gewoon de oude firmware weer terugquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goed plan, volgens mij is de hardware niet hetzelfde
Ingrid, je mag wel een basiscursusje koken komen doen hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:40 schreef Ingridh007 het volgende:
ConnaisseurIk kook zelf altijd zwart van buiten, rauw van binnen, dus jeweets.
Popo vind ik ook kei lekker, maar trage bediening.
klikquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar heb je die laatste firmware vandaan? Die moet ik ook hebben![]()
cool, ik heb een grotemailbox bij googlequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal verschillende soorten idd:
http://www.partypoker.com/how_to_play/poker_school/poker_games/
Texas Hold'em is de meest populaire en vind ik ook het leukste.
Ik zal ff een documentje naar je mailen![]()
Als je toch bezig bent, kom ik Maria ook wel brengenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ingrid, je mag wel een basiscursusje koken komen doen hoor
Hoeft alleen de ingredienten te betalen
gister half gare vissticks, niet gare aardap en doorgekookte rodekoolquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ingrid, je mag wel een basiscursusje koken komen doen hoor
Hoeft alleen de ingredienten te betalen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
gister half gare vissticks, niet gare aardap en doorgekookte rodekool
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Aardappels moet je gewoon in kleine blokjes snijden, zijn ze sneller gaar, of je neemt puree uit zo'n poeierpot, dat werkt helemaal makkelijk, dat kan Maria zelfs..bijna
![]()
Deze is ook wel leukquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
cool, ik heb een grotemailbox bij google
effe lezen...
ik speel nu smoke'em poker.. offlijn
Ja maar deze lijken nog niet eens op elkaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Linksys heeft al eerder een serie gehad waar ze ook een 'boosted edition' en die waren hardware matig gelijk aan elkaar. Als het niet werkt flash ik gewoon de oude firmware weer terug
Firmware past niet, is 2x zo grootquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar deze lijken nog niet eens op elkaar
En als je er een niet werkende firmware op flashed, hoe wil je dan weer de goede erop krijgen?
Aggos, en je hebt pas net 3 dagen geleden 2 weken vakantie gehad, heb meelij met dit arm kindquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:55 schreef gurlie het volgende:
Morgen ben ik vrij
Want dan moet ik leren.
zo kookte mrs fufr vroeger ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
gister half gare vissticks, niet gare aardap en doorgekookte rodekool
misschien ook een keer flashen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, kom ik Maria ook wel brengenWanneer start de cursus?
Nou het maakt niet uit hoor, ik denk dat ik meer doe als ik thuis werk dan wanneer ik op school zit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aggos, en je hebt pas net 3 dagen geleden 2 weken vakantie gehad, heb meelij met dit arm kind
Wtf doe je er dan mee?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik koop altijd van die krieltjes, zouden in 8 mins (oid) klaar moeten zijn, bij mij zijn ze nog niet gaar na 20.
Je hebt mailquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
cool, ik heb een grotemailbox bij google
effe lezen...
ik speel nu smoke'em poker.. offlijn
eerst een minuutje magnetronnen en dan met weinig boter of olie (neem boter) op een laag vuurtje laten dingesen. hoe kers dat het klanger duurt? ik niet, ik laat ze vlot een kwartierke doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik koop altijd van die krieltjes, zouden in 8 mins (oid) klaar moeten zijn, bij mij zijn ze nog niet gaar na 20.
Betekent dat, dat wij binnenkort vaker uit eten gaan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:17 schreef bleiblei het volgende:
Er zitten volgens mij behoorlijk veel leuke tentjes in de stad.
Kijk maar eens verder dan de "gewone" dingen zoals Connaisseur, de Bengel, Listers in de binnenstad. En dan voornamelijk rond de Keizersgracht, Grote Berg, Kleine Berg, Dommelsstraat.
Leuke site is vorkje Eindhoven
La Biba is mijn underground favorietquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:17 schreef bleiblei het volgende:
Er zitten volgens mij behoorlijk veel leuke tentjes in de stad.
Kijk maar eens verder dan de "gewone" dingen zoals Connaisseur, de Bengel, Listers in de binnenstad. En dan voornamelijk rond de Keizersgracht, Grote Berg, Kleine Berg, Dommelsstraat.
Leuke site is vorkje Eindhoven
Joh dat komt vanzelf. Ik heb er een half jaar over gedaan om een beetje fatsoenlijk eten te bouwen en had pas na anderhalf jaar door hoe je vlees hoort te bakkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wtf doe je er dan mee?
Als je ze bakt duurt het altijd langer he
Krieltjes bakken doe je eerst op een laag vuur met de deksel op de pan! Pas na een minuut of 10 de deksel eraf, vuur opstoken en bruin bakken.
Wedden dat je lekkere, gare potaters hebt
We mogen maar 1 keer per week "ongezond"quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Betekent dat, dat wij binnenkort vaker uit eten gaan?
La Biba is heul gezond en verantwoordquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We mogen maar 1 keer per week "ongezond".
u2quote:
Met 1 keer per week uit eten kan ik prima leven hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We mogen maar 1 keer per week "ongezond".
er komt zelfs een moment dat je weet welk vlees 2 uur moet en welk vlees 2 minuten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Joh dat komt vanzelf. Ik heb er een half jaar over gedaan om een beetje fatsoenlijk eten te bouwen en had pas na anderhalf jaar door hoe je vlees hoort te bakken(Als in, niet direct gas vol open, aansteken, pan derop zetten, olie of boter erin, vlees erin en wachten maar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |