quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Aardappels moet je gewoon in kleine blokjes snijden, zijn ze sneller gaar, of je neemt puree uit zo'n poeierpot, dat werkt helemaal makkelijk, dat kan Maria zelfs..bijna
![]()
Deze is ook wel leukquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
cool, ik heb een grotemailbox bij google
effe lezen...
ik speel nu smoke'em poker.. offlijn
Ja maar deze lijken nog niet eens op elkaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Linksys heeft al eerder een serie gehad waar ze ook een 'boosted edition' en die waren hardware matig gelijk aan elkaar. Als het niet werkt flash ik gewoon de oude firmware weer terug
Firmware past niet, is 2x zo grootquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar deze lijken nog niet eens op elkaar
En als je er een niet werkende firmware op flashed, hoe wil je dan weer de goede erop krijgen?
Aggos, en je hebt pas net 3 dagen geleden 2 weken vakantie gehad, heb meelij met dit arm kindquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:55 schreef gurlie het volgende:
Morgen ben ik vrij
Want dan moet ik leren.
zo kookte mrs fufr vroeger ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
gister half gare vissticks, niet gare aardap en doorgekookte rodekool
misschien ook een keer flashen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, kom ik Maria ook wel brengenWanneer start de cursus?
Nou het maakt niet uit hoor, ik denk dat ik meer doe als ik thuis werk dan wanneer ik op school zit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aggos, en je hebt pas net 3 dagen geleden 2 weken vakantie gehad, heb meelij met dit arm kind
Wtf doe je er dan mee?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik koop altijd van die krieltjes, zouden in 8 mins (oid) klaar moeten zijn, bij mij zijn ze nog niet gaar na 20.
Je hebt mailquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
cool, ik heb een grotemailbox bij google
effe lezen...
ik speel nu smoke'em poker.. offlijn
eerst een minuutje magnetronnen en dan met weinig boter of olie (neem boter) op een laag vuurtje laten dingesen. hoe kers dat het klanger duurt? ik niet, ik laat ze vlot een kwartierke doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik koop altijd van die krieltjes, zouden in 8 mins (oid) klaar moeten zijn, bij mij zijn ze nog niet gaar na 20.
Betekent dat, dat wij binnenkort vaker uit eten gaan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:17 schreef bleiblei het volgende:
Er zitten volgens mij behoorlijk veel leuke tentjes in de stad.
Kijk maar eens verder dan de "gewone" dingen zoals Connaisseur, de Bengel, Listers in de binnenstad. En dan voornamelijk rond de Keizersgracht, Grote Berg, Kleine Berg, Dommelsstraat.
Leuke site is vorkje Eindhoven
La Biba is mijn underground favorietquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:17 schreef bleiblei het volgende:
Er zitten volgens mij behoorlijk veel leuke tentjes in de stad.
Kijk maar eens verder dan de "gewone" dingen zoals Connaisseur, de Bengel, Listers in de binnenstad. En dan voornamelijk rond de Keizersgracht, Grote Berg, Kleine Berg, Dommelsstraat.
Leuke site is vorkje Eindhoven
Joh dat komt vanzelf. Ik heb er een half jaar over gedaan om een beetje fatsoenlijk eten te bouwen en had pas na anderhalf jaar door hoe je vlees hoort te bakkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wtf doe je er dan mee?
Als je ze bakt duurt het altijd langer he
Krieltjes bakken doe je eerst op een laag vuur met de deksel op de pan! Pas na een minuut of 10 de deksel eraf, vuur opstoken en bruin bakken.
Wedden dat je lekkere, gare potaters hebt
We mogen maar 1 keer per week "ongezond"quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Betekent dat, dat wij binnenkort vaker uit eten gaan?
La Biba is heul gezond en verantwoordquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We mogen maar 1 keer per week "ongezond".
u2quote:
Met 1 keer per week uit eten kan ik prima leven hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We mogen maar 1 keer per week "ongezond".
er komt zelfs een moment dat je weet welk vlees 2 uur moet en welk vlees 2 minuten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Joh dat komt vanzelf. Ik heb er een half jaar over gedaan om een beetje fatsoenlijk eten te bouwen en had pas na anderhalf jaar door hoe je vlees hoort te bakken(Als in, niet direct gas vol open, aansteken, pan derop zetten, olie of boter erin, vlees erin en wachten maar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |