quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
imuum?
Is dat een combi van imam en immuun?
ze zijn tegenwoordig gegaan van spelletjes met één makkelijk antwoord naar spelletjes met tig makkelijke antwoorden die ze allemaal af kunnen wijzen tot het moment dat ze genoeg geld binnen hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Belspelletjes![]()
"****bel" Het wordt gebruikt om te melden dat er iemand aan de deur staat, wat is het
Wat een achterlijke "spelletjes".
En maar zeuren dat ze te dik zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:02 schreef Levitation het volgende:
Meer leuks:
http://www.vvveindhoven.nl/nl/groepen/workshopsChocolade workshop Kookworkshop - lunch Kookworkshop - High Tea Kookworkshop - diner
Ze zoeken wel naar aap, bij al die spelletjes, apen die er elke keer in tuinen en bellenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ze zijn tegenwoordig gegaan van spelletjes met één makkelijk antwoord naar spelletjes met tig makkelijke antwoorden die ze allemaal af kunnen wijzen tot het moment dat ze genoeg geld binnen hebben.
*En wat is het antwoord? Aap! Aap staat wel op het bord maar toch zoeken we niet naar aap, helaas!*
Volksverlakkerij, dat is het.
Ach, je moet iets te klagen houden tochquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En maar zeuren dat ze te dik zijn![]()
![]()
Ja hoor! Gezellig!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:32 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Ga je zaterdag mee naar Gaucho's?
Lonneke viert haar diploma dinges.
Zullen zelf wel zo dom zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
"Pfff... da's wel een moeilijke opgave... niemand belt nog... ik zie het ook niet!"
"Misschien moeten we nog een hint geven?"
![]()
Oe, argentijns jammie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:32 schreef bleiblei het volgende:
[..].
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor! Gezellig!
Ga jij dan zondag mee naar Tongelre?
Een rat schijnt 22 te worden
Oh jawel hoorquote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor! Gezellig!
Ga jij dan zondag mee naar Tongelre?
Een rat schijnt 22 te worden
Jij en bb broer en zusquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh jawel hoorWe zijn broer en zus, we weten niet beter dan elkaar uit te schelden
Maar we menen er nooit wat van
Aha, rat is een mens. Duidelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neinz.
Die rat die 22 wordt, waar we het over hadden, daarentegen wel![]()
Niemand verplicht je om die taart te etenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Hebben we wel 2 dieet-offdays.
Arme O. Straks heeft hij net zo'n pens als ik heb gehadquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om die taart te eten
Je moet morgen ook ff meehelpen met mijn abrikozenvlaai mop
doe eens een voor & na foto?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Arme O. Straks heeft hij net zo'n pens als ik heb gehad
Zulk soort dingen zet ik niet online (lees, niet op Fok!), en ik moet nog een foto maken van hoe het er nu uitziet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe eens een voor & na foto?
En voor de anonimiteit: knip gewoon je kop van de foto
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
imuum?
Is dat een combi van imam en immuun?
Hé! Mooi is dat!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En maar zeuren dat ze te dik zijn![]()
![]()
Bij Paradigit hebben ze ook de nieuwe GR versie voor ¤ 79,95. Mooier, kleiner en een veel betere ontvangst door de Range Booster. Of deze stabieler is dan de gewone G weet ik niet, maar het wireless bereik is iig 2 keer zo goed als van de versie7.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas versie 5.1. Als ik het allemaal had geweten had ik een wrt54g versie 4 of een wrt54gl gekocht. Maar het werkt nu al 1 dag goed
Jij had een lief klein buikjequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Arme O. Straks heeft hij net zo'n pens als ik heb gehad
Nog een paar kilootjes wachtenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe eens een voor & na foto?
En voor de anonimiteit: knip gewoon je kop van de foto
Waarom naar Gaucho's?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:32 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Ja klopt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom naar Gaucho's?Er zijn toch veel leukere restaurants in Ehv waar je voor minder geld veel lekkerder kunt eten
Gauchos biedt naar mijn mening veel te weinig kwaliteit voor wat je moet betalen en de inrichting in het nieuwe pand is hartstikke ongezellig en de stoelen zitten klote.
twas toch jouw hoofd op die skibaan 1 topique terug of ben ik abuis?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zulk soort dingen zet ik niet online (lees, niet op Fok!), en ik moet nog een foto maken van hoe het er nu uitziet.
Er zijn geen kinderen bijquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:00 schreef FUFR het volgende:
leemerhoeve in waarle. ERG goed. Erg kindvriendeljk ook..
(schaatsbaan voorbij, onder vio..vi...brug door, linkerzijde)
(bij reservatie voor de gein zeggen dat er iemand jarig is..)
Is dat goed eten en gezellig enzo? Ik zoek nog een locatie voor een leuk trouwfeestje...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:00 schreef FUFR het volgende:
leemerhoeve in waarle. ERG goed. Erg kindvriendeljk ook..
(schaatsbaan voorbij, onder vio..vi...brug door, linkerzijde)
(bij reservatie voor de gein zeggen dat er iemand jarig is..)
Wequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons is de jongste 16, dus dat kindvriendelijk zien we/zie ik eerder als een minpunt.
Bij onze wintersportvakanties ook al jaren niet meer maar mijn jongste zus en ik hebben nog steeds ieder jaar een jongerenpasquote:
niet erg, voer isquote:
ze hebben zellufs een zaaltje ja..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is dat goed eten en gezellig enzo? Ik zoek nog een locatie voor een leuk trouwfeestje...![]()
heb ik laatst heel slecht gegeten (kleine berg), op website geklaagd...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef Levitation het volgende:
Laatst met mijn werk bij Listers op 't Floraplein gegeten... vond ik een prima tent en smakelijk eten!
je hebt mij niet gemaild..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij onze wintersportvakanties ook al jaren niet meer maar mijn jongste zus en ik hebben nog steeds ieder jaar een jongerenpas
Listersquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef Levitation het volgende:
Laatst met mijn werk bij Listers op 't Floraplein gegeten... vond ik een prima tent en smakelijk eten!
Nee FUFR, 95% van de kids hoeft van hun ouders geen groente als ze uit eten gaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik laatst heel slecht gegeten (kleine berg), op website geklaagd...
kreeg een bos bloemen van 50 euro thuis...
enige voordeel listers: extra friet en groente is graties.
kinderen schijnen geen groente te hoeven bij listers..![]()
tweetie eet groenten, anders nix nie ijsje achteraf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee FUFR, 95% van de kids hoeft van hun ouders geen groente als ze uit eten gaan
Jai goei papa!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
tweetie eet groenten, anders nix nie ijsje achteraf.
/streng
Jij bent goede-voorbeeldpappaquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
tweetie eet groenten, anders nix nie ijsje achteraf.
/streng
Abuis.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
twas toch jouw hoofd op die skibaan 1 topique terug of ben ik abuis?
Ja, maar er zijn veel ouders die hun kindertjes bij het uit eten gaan geen groenten laten eten jeweetquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:19 schreef FUFR het volgende:
das geen goei papa zijn, das gewoon je plicht vind ik.
Ik heb ook een keer bij die Listers bij het Floraplein gegeten, vond het echt waardeloos.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik laatst heel slecht gegeten (kleine berg), op website geklaagd...
kreeg een bos bloemen van 50 euro thuis...
enige voordeel listers: extra friet en groente is graties.
kinderen schijnen geen groente te hoeven bij listers..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |