Die hebben ze overal in overvloed geloof ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef Dalamar het volgende:
Effe wat anders, weet iemand nog een leuk bedrijf in de omgeving waar ze een gezellige systeem/ netwerkbeheerder nodig hebben?
Ik ben het bij m'n huidige werkgever echt spuugzat![]()
Nee, maar ik zoek nog wel mensen voor het bedrijf waar ik werk ... het is slechts aan de andere kant van de A27quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef Dalamar het volgende:
Effe wat anders, weet iemand nog een leuk bedrijf in de omgeving waar ze een gezellige systeem/ netwerkbeheerder nodig hebben?
Dus omdat jouw bedrijf iemand zoekt, zoek jij een bedrijf waar ze iemand zoeken. Moet je zelf opzouten of zo???quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, maar ik zoek nog wel mensen voor het bedrijf waar ik werk ... het is slechts aan de andere kant van de A27
And another happy employee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef Dalamar het volgende:
Vanaf mijn kutwerkgever, ook hallo.
Naah, "kutwerkgever" dekt de lading wel. En dan bedoel ik "kut" in de negatieve zin van het woordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:14 schreef Helsie het volgende:
[..]
And another happy employee.
Wil je erover praten?
Nou vanavond filmavond bij een vriendin met de bijbehorende ladingen popcorn, ijs en vreterij. Misschien daarna nog naar JD? Dunno.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:07 schreef tha_rizzo het volgende:
vanavond na het werk even bieren, morgen naar dusseldorf om m'n vader op te halen...
en zondag maar verder aan school werken
en jouw plannen kuukske? (ik kan denk ik beter jullie plannen zeggen)
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:31 schreef travelman het volgende:
ik ga Breda vanavond verlaten om 50 km zuidelijker het weekend door te brengen![]()
Belgisch bier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |