Ik heb gewoon een bioscoop in de buurt die even goed is als de Metropolisquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah stomme belgen. Nou ga ik dit jaar extra vaak naar Metropolis!
Ja, maar jij woont in het noorden des lands. Metropolis is voor ons een stuk dichterbij natuurlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bioscoop in de buurt die even goed is als de Metropolis.
Goedkoop bier in Meersel-Dreefquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedacht me, ik fiets gewoon naar Belgie in de zomer
Denk je?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:03 schreef JDude het volgende:
Morgen is het weer even het laatste hoor. Dan ga ik een dag of drie weekend houden denk ik.
Doe je mee?quote:
Ga je met de hovercraft?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:35 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Fijne route met een fikse wind uit het westen!
Jahoor! Pizza was het he?quote:
Heen in elk geval met de trein en terug weten ze nog niet. Misschien blijf ik wel daarquote:
Dat lijkt me een deal.quote:
Om het topic nog zoetsappiger te maken dan het al was:quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Heen in elk geval met de trein en terug weten ze nog niet. Misschien blijf ik wel daar.
Zoetsappig? Waar?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:44 schreef Kuukske het volgende:
Om het topic nog zoetsappiger te maken dan het al was:
![]()
*wijst naar TTquote:
Okay, goed puntquote:
http://www.bndestem.nl/breda/article990784.ecequote:Black Cows in Mezz
Dinsdag 9 januari 2007 - De Bredase Black Cows spelen zondag 14 januari verschillende covers in het Mezz Café aan de Keizerstraat. Ze spelen nummers van Slade tot Oasis en van de Cult tot Rory Gallagher. Het optreden begint om 16.30 uur. De toegang is gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |