woehoe......quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Oeh ik krijg natuurlijk ook zo'n tof medewerkerspasje
Zo'n ding waarmee je...wat eigenlijk?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Oeh ik krijg natuurlijk ook zo'n tof medewerkerspasje
Je bent wel jaloers.quote:
jeuhquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:37 schreef Ereshkigal het volgende:
Hiep hiep hoera !
ik mag me vanaf 1 februari begeleidster noemen op een woongroep van amarant in rijsbergen !
joepie joepie !!!!
jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
WTF! Nog steeds hetzelfde topic als gisteren?![]()
Die gratis is!quote:
Mischien meer irl actiefquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja
JDude en kuukske zijn hier minder extreem actief![]()
dus nu doen we langer over een topic
Gefelliciteerd dan maarquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:37 schreef Ereshkigal het volgende:
Hiep hiep hoera !
ik mag me vanaf 1 februari begeleidster noemen op een woongroep van amarant in rijsbergen !
joepie joepie !!!!
Ik bied hierbij mijn excuses aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zei het toch, zo slecht zijn m'n bronnen niet hoor!.
Nou...geaccepteerd hoor meisje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik bied hierbij mijn excuses aan.
wat ga je daar eigenlijk allemaal doen dan?quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wat ga je daar eigenlijk allemaal doen dan?
ik weet niet wat ik me erbij moet voorstellen
Congratz!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:37 schreef Ereshkigal het volgende:
Hiep hiep hoera !
joepie joepie !!!!
Ja ik ben irl actief aan het werk enzoquote:
aan het werk met JDudequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Congratz!
[..]
Ja ik ben irl actief aan het werk enzo![]()
Tsssk. Je bent gewoon jaloers op mequote:
ja, want stiekem wilde ik met JDude.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsssk. Je bent gewoon jaloers op me![]()
Echt? Ik dacht dat wij...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja wat stiekem wilde ik met JDude.....
VUILE TRUT
Jepquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef veldmuis het volgende:
Beetje okay werk ook?
Wat danquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Het meisje van Teteringen is trouwens weer helemaal hot news hè! Blijft toch bizar dat ze na die 16 jaar nog niets weten.
Meisje (was toen een jaar of 15) dat op 1e kerstdag 1990 in het Cadettenkamp in Teteringen dood gevonden is, ze weten nogsteeds niet wie het gedaan heeft en zelfs niet wie het meisje was.quote:
Voor deze x dan!quote:Op donderdag 11 januari 2007 04:26 schreef DutchieBre het volgende:
mag ik ff tvp-en ??
Afgelopen nachten nachtdienst gehad en zit nog in 't ritme.quote:Op donderdag 11 januari 2007 04:30 schreef DutchieBre het volgende:
Ook nog wakker ja ? Hoe dat zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |