Ik hoop voor desbetreffende liefhebbers dan maar dat dat binnen isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen... wat een grijze bedoeling weer buiten
Begint vandaag niet de Bredase Revue voor de liefhebbers?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:21 schreef JDude het volgende:
*Kamer rondkijkt.
Nee, mijn lijken zijn nog compleet!
Dat komt uit een show van Harrie Jekkers. Dan noemt 'ie lege flessen "lijken". Op z'n Haags uitgesproken, that is.quote:
Langendijk is toch Baronie? (haal altijd Langendijk en Molengracht door elkaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:05 schreef veldmuis het volgende:
Lijk van vrouw in water Breda gevonden
Breda is echt landelijk nieuws vandaag!
Yup, Baronie iddquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Langendijk is toch Baronie? (haal altijd Langendijk en Molengracht door elkaar)
maargoed, verslag 1 is af, dadelijk even inbinden en dan eventjes rust
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:37 schreef Frazz het volgende:
Post eens door mensen. Kuuk en JD niet zo zitten te flikflooien maar posten jullie
Nee we kunnen niet zonder julliequote:Op zondag 14 januari 2007 00:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch zeker wel een keer zonder ons of niet dan
Maar goed, ik reed vanmorgen dus over Langendijk en daar werden inderdaad allemaal foto's gemaakt en er stond politie. Maar ik reed te hard dus ik zag niet veel![]()
Dit loopt nog vanwege de plakkerige TTquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
m'n laatste post was 3 dagen geleden, waarom loopt dit topic nog![]()
![]()
Das jouw schuldquote:Op zondag 14 januari 2007 00:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit loopt nog vanwege de plakkerige TT
Niet alleen mijn schuld!!quote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef Frazz het volgende:
[..]
Das jouw schuld
Ik had zelf met JDude willen meeten![]()
Fietsen doe ik alleen op afstanden < 10 KM. En antwerpen is net iets verderquote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef Kuukske het volgende:
Ach je kan altijd nog gaan fietsen, of binnendoor rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |