---------quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:25 schreef MrJones het volgende:
Protestactie voor vrijlating hond
Zo'n vijftig mensen hebben dinsdagmiddag voor het hoofdbureau van politie geprostesteerd.
Ze eisen de vrijlating van een in beslag genomen hond.
Het dier is zaterdag opgepakt omdat het daar los liep en leek op een pitbull terriër. De actie liep
enigszins uit de hand, omdat sommige demonstranten het bureau wilden binnen dringen.
Er zouden enkele mensen gearresteerd zijn.
Kennissen van de eigenares hebben de actie georganiseerd omdat ze bang zijn dat het dier
wordt afgemaakt.
www.oogtv.nl
![]()
Whehequote:
Zolang wachten nogquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:06 schreef Drugshond het volgende:
We laten hem nog een paar uurtjes open (zonder aanvullende berichtgeving) en dan komt het slotje om de hoek kijken.
-- Bijdrage staat in de OP --quote:
OMG!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:25 schreef MrJones het volgende:
[..]
Dus wel...
Protestactie voor vrijlating hond
Zo'n vijftig mensen hebben dinsdagmiddag voor het hoofdbureau van politie geprostesteerd.
Ze eisen de vrijlating van een in beslag genomen hond.
Het dier is zaterdag opgepakt omdat het daar los liep en leek op een pitbull terriër. De actie liep
enigszins uit de hand, omdat sommige demonstranten het bureau wilden binnen dringen.
Er zouden enkele mensen gearresteerd zijn.
Kennissen van de eigenares hebben de actie georganiseerd omdat ze bang zijn dat het dier
wordt afgemaakt.
www.oogtv.nl
![]()
Het is maar wat je wilt zien he?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:38 schreef Lucille het volgende:
Lijkt wel of ze de Hitlergroet brengen op die foto.
Dat is wel het slag mensen met dat soort honden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:38 schreef Lucille het volgende:
Zat ik ook al aan te denken. Moet men niet aan het werk ofzo?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:32 schreef raptorix het volgende:
Was de sociale werkplaats soms eerder klaar met hun klusjes?
hmz, brilletje lenen .. ? .. het zijn toch echt in de lucht gestoken vuisten wat ik ziequote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:38 schreef Lucille het volgende:
Ongelofelijk, wat een domheid.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is wel het slag mensen met dat soort honden.
Links radicalen in dit geval.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
First things firstquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:12 schreef IkWilbert het volgende:
ah, de koffie op het hoofdbureau is weer klaar. Daar komen ze altijd in grote getale op af![]()
Ach radicaal dan maakt links of rechts niet zoveel meer uitquote:
iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:47 schreef 1603 het volgende:
Dat was hier in Grunn. Tuig van de laagste soort. Hebben zij ff geluk dat ik m'n hummer net geparkeerd had, wilde nog wel een rondje rijden ... geen probleem..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:38 schreef Lucille het volgende:
Je bedoelt van die "linkse" types?? Tenminste ik zag gisteren de eigenaresse van de hond op tv en enkele van haar vrienden, en dat was echt een schoolvoorbeeld van hoe "linkse"gasten eruit zien.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk eens naar die types in het midden van die fotoquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:39 schreef more het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt van die "linkse" types?? Tenminste ik zag gisteren de eigenaresse van de hond op tv en enkele van haar vrienden, en dat was echt een schoolvoorbeeld van hoe "linkse"gasten eruit zien.
Het gaat om de meerderheid!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk eens naar die types in het midden van die foto.
quote:Einde van hond Cookie nabij
Gepubliceerd op 10 januari 2007, 14:44
Laatst bijgewerkt op 10 januari 2007, 16:41
Groningen -
Het ziet er slecht uit voor Cookie. De hond die afgelopen weekend door de politie in beslag is genomen, valt volgens de Algemene Inspectie Dienst onder de pitbulls.
Dat betekent dat deze hond zal worden afgemaakt, omdat pitbulls sinds 1993 in Nederland verboden zijn. De eigenares Gerrie Mellema heeft twee weken om bezwaar te maken tegen de schouwing. Ze heeft laten weten dat ze een contra-expertise zal gaan indienen.
Burgemeester Wallage is dan verplicht opnieuw naar de zaak te kijken. Over vier weken komt de definitieve uitspraak van burgemeester. Mellema heeft zelf het volle vertrouwen dat ze haar hond weer levend terugkrijgt.
Bront rtv noordquote:GRONINGEN - Hond Cookie mag blijven leven. Dat maakte burgemeester Wallage van Groningen vrijdag bekend.
Reden zijn de resultaten van de tweede schouw. Die wijken dusdanig af van de eerste schouw, dat niet onomstotelijk is vast te stellen dat de viervoeter een verboden pitbull is.
Cookie werd enkele weken geleden in beslag genomen. De hond was al snel in de wijde omtrek bekend, doordat een grote schare symphatisanten zich vastbeet in de zaak. Dat leidde voor het politiebureau aan de Rademarkt nog tot opstootjes.
Vervolgens bevestigde een eerste schouw van de AID dat Cookie een pitbull was. Eigenaresse Gerrie Mellema liet het er niet bij zitten en vroeg om een tweede mening.
Overigens kan de AID nog een strafrechterlijke route bewandelen. De vraag of Cookie wel of niet een pitbull is, wordt dan aan een rechter voorgelegd.
takes one to know one ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:59 schreef MrVVD het volgende:
volgens mij zijn dit gewoon beroeps demonstranten. werklozen en hippies die gewoon wat te zeiken hebben. ik geloof niets van hun liefde voor dieren.
stelletje nietsnuttende verpauperaars.
(onder voorbehoud omdat ik de feiten niet ken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |