Interpreteer zelf maar!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:26 schreef superhero87 het volgende:
Gezondaar? licht ff toe dan
* Weer aan het werk gaatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet ook wel in een bizar slechte trip zitten wil je deze naam verzinnen.
Alleen maar omdat je die naam in je hartje hebt gesloten.quote:
That's the spiritquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:33 schreef Natalie het volgende:
Het is weer eens wat anders.
Absoluut. Neutraal als de pest met een postief staartje. All me.quote:
Gewoon kop dicht en ja knikken!quote:
Vrolijk je bevertje dan eens op...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Absoluut. Neutraal als de pest met een postief staartje. All me.
Probeer jij maar eens een vrolijke bever te vinden. Da's moeilijk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vrolijk je bevertje dan eens op...
En deze zin meteen toevoegt aan de lijst "dingen waarvan ik nooit gedacht had ze ooit eens te zeggen"
Dat lijkt meer op een eekhoornquote:
quote:Dat was hoe dan ook een fout", aldus de Zwitser die zei dat hij al voor het begin van de finale besloten had om de beker niet uit te rijken
Vind ik de mijne mooier.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:26 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedereen 'em kut!![]()
Maar je hebt wel die avatar gehoudenquote:
Iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar je hebt wel die avatar gehouden!
NEE!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga toch naar de 44444 post met je normale account.
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:10 schreef Natalie het volgende:
(Had je trouwens m'n mail ontvangen welke ik toegezegd had te sturen?)
Body 2 Bodyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, die Christon heeft met dat maffe bandje van hem wel een nummer 1 hit gescoord....
op TMF.nl staat het akoestische optreden, en dat klinkt idd wel okay. Maar het is echt zo'n marketing-bandje....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Body 2 Body
Christon heeft ergens in een interview aangegeven dat hij hiervoor heeft gekozen omdat hij helemaal erbij past en dat hij zijn akoustische werk goed inpaste
Hoe meer mensen het kut vinden, hoe meer ik het een toffe naam vindquote:
lieve zhenar gezondaar!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:11 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hoe meer mensen het kut vinden, hoe meer ik het een toffe naam vind![]()
Trouwens... hoe meer mensen het wél tof vinden, hoe toffer ik het ook vind![]()
Een win-win situatie! Voor mijzelf dan!!!![]()
Hoe is dat nou mogelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, die Christon heeft met dat maffe bandje van hem wel een nummer 1 hit gescoord....
Het is een projectje van Gary Barlow van Take That. Het heet XYP. 3 Engelse en 3 Nederlandse (Bart van K-Otic zit er ook in btw...)quote:
Staat het in Engeland ook hoog dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het is een projectje van Gary Barlow van Take That. Het heet XYP. 3 Engelse en 3 Nederlandse (Bart van K-Otic zit er ook in btw...)
Welke fouten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:25 schreef sbientje het volgende:
sven heb je die fouten al aangepast?
ik wil best fouten eruit halen, maar ik denk niet dat ze me willenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef Svensational het volgende:
Ik vind eigenlijk dat sbientje ook in de Sport-Crew moet!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
lieve zhenar gezondaar!
ik vind je nieuwe naam geweldig! en jou ook !![]()
Ik bedoel het precies zoals het er staat hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:38 schreef Woelli het volgende:
SG dat wat in je Signature staat is niet zo bedoeld![]()
Aangepast.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik vind die "." ook echt niet kunnen.
Ja mij er stond nog een 2de zinnetje wat samen op de bovenste post daarvan horenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:40 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik bedoel het precies zoals het er staat hoor.
Wat voor wartaal is dit?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja mij er stond nog een 2de zinnetje wat samen op de bovenste post daarvan horen![]()
Ik kan weer normaal ademhalen!quote:
Niet meer. Gelukkig niet. Wel nog steeds een snotterneus en kriebelhoest.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft er nog iemand hier enorme keelpijn?
Hebben we teveel gezoend?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof mijn keel bewerkt is met een rasp ofzo. Godverkut zeg.
Nou, zo ruw is je tong toch niet?quote:
Nee maar ik was toch ooook ziek!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, zo ruw is je tong toch niet?
Ik moest grinnikkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:14 schreef sbientje het volgende:
en jullie zouden een leuk setje zijn, peri en erik.. perik*te hard lacht om eigen misgrap*
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:14 schreef sbientje het volgende:
jezus peri, je lijkt wel CDP
quote:
[peri]quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef sbientje het volgende:
[..]sorry
ik bedoel het niet lullig, maar 1 CDP is gnoeg toch? als jij ging peri-en, zou ook niet luek zijn
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[peri]
Wie wil er neuken? Kheb grote tieten en geile kousen.[/peri]
Je hebt gelijk.
Zo ben ik. Straight to the point.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[peri]
Wie wil er neuken? Kheb grote tieten en geile kousen.[/peri]
Je hebt gelijk.
Een vrouw van veel woorden en mannen maar weinig daden.quote:
Hela je moest eens weten hoeveel en wat voor daden ik verrichtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een vrouw van veel woorden en mannen maar weinig daden.
Tijd voor een KPD topic met foto's en filmpjes!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hela je moest eens weten hoeveel en wat voor daden ik verricht.
Sterker nog: alleen de vierde en vijfde letter van jouw nick komen niet in de mijne voorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:47 schreef Andiyan het volgende:
Hoi all, ik weet sinds vandaag dat ik in de meivakantie lekker naar Istanbul ga.Ik heb er nu al zin in.
Zhenar Gezondaar! Nu heb je de eerste 3 letters van mijn naam in de jouwe!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |