Aangezien mijn wasmachine nog steeds kapot is doe ik de was op mijn werk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Normalneo het volgende:
[..]
kkijk das bijna hetzelfde als de was doen he..werken
nee die sloeg op DVquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef Normalneo het volgende:
[..]
thx Mirage..'
jij rookt dus weer? mag ik uit die smilie opmaken???
"
Als je op die zuigtabletten bijt per ongeluk dan krijg je een hik-aanval dus ik zou als ik jou was maar niet bijten op die tablettenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ook maar aan de zuigtabletten gegaan. maar die dingen zijn zelfs met mintsmaak ranzig
Ik heb niet gesjoemeld omdat ik niet durf te roken meer, ik durf geen sigaret meer op te stekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee die sloeg op DV![]()
Ik heb gesjoemeld, maar dat heeft mij er juist extra van overtuigd dat ik niet alleen voor de gezondheid stop, maar ook omdat het gewoon smerig is.
Inmiddels heb ik mijn wederhelft ook zover dat hij ook stopt met roken.
(of gestopt is )
We doen het nu samen![]()
gewoon postenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha volgens de " regels" moet je toch posten om toestemming te houden! hoe doen jullie dat toch alemaal weer
mail? feedbackktopic?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
via mail of in het aanmeld topic in FEEDBACK
![]()
Ik zou een stukje quoten uit een film..quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet niet eens meer of ik gisteren nog online ben geweest en wat ik gisteren gedaan heb. Alsof het roken dat doet?
I choose not to choosequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Ik zou een stukje quoten uit een film..
"Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday night. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life..."
* Normalneo plays ending tune chemicals met born slippy
Een snotte-belle magerita???quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef Normalneo het volgende:
agh ja het heerst zag vandaag iemand met een druppel aan haar neus hangen![]()
Een druppie jagermeister of een hele fles?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef Normalneo het volgende:
en een keer he..op het kamp..(nee op mijn werk) kwam er een vrouw waar echt de druppels uit haar neus stroomdenhad haar bijna een duppie gegeven
oke !quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Normalneo het volgende:
[..]
Ik zou een stukje quoten uit een film..
"Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday night. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life..."
* Normalneo plays ending tune chemicals met born slippy
daar wilde ik bij schrijven..komt van trainspotting af..Mark Renton een drugsgebruiker in de film..die kiest op het einde..en dan loopt hij zo wegal mompelend in hemzelf..na verwoedde pogingen te hebben gedaan om van zoals hij het noemt die shite af te blijven..
![]()
maar dat is echt heel goed dv..gewoon zo doorgaan..laat mij nog maar even lekker roken voor jou..op een gegeven moment zal ik proberen de kans als die zich voordoet ook te nemen en hopelijk sta ik dan net zo sterk in mijn schoenen en kan ik jou als positief voorbeeld nemen! Way to go dv..![]()
Mirage en Oversight zet hem op he..dan krijgen jullie ook een quote over een week..
doet nokwanda ook mee hoor ik nu..was da?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |