abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45249414
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Normalneo het volgende:

[..]

k kijk das bijna hetzelfde als de was doen he..werken
Aangezien mijn wasmachine nog steeds kapot is doe ik de was op mijn werk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_45249421
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:50 schreef Normalneo het volgende:

[..]

thx Mirage.. '

jij rookt dus weer? mag ik uit die smilie opmaken? ?? "
nee die sloeg op DV

Ik heb gesjoemeld, maar dat heeft mij er juist extra van overtuigd dat ik niet alleen voor de gezondheid stop, maar ook omdat het gewoon smerig is.

Inmiddels heb ik mijn wederhelft ook zover dat hij ook stopt met roken.
(of gestopt is )

We doen het nu samen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:53:25 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45249422
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ben ook maar aan de zuigtabletten gegaan. maar die dingen zijn zelfs met mintsmaak ranzig
Als je op die zuigtabletten bijt per ongeluk dan krijg je een hik-aanval dus ik zou als ik jou was maar niet bijten op die tabletten

Inderdaad ranzig spul is het, ook die kauwgum is ranzig. En zoveel verschil merk je niet na het innemen van 1 tablet. Kun je net zo goed even 3 weken helemaal niets innemen en na 3 weken helemaal clean zijn.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:55:17 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45249507
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

nee die sloeg op DV

Ik heb gesjoemeld, maar dat heeft mij er juist extra van overtuigd dat ik niet alleen voor de gezondheid stop, maar ook omdat het gewoon smerig is.

Inmiddels heb ik mijn wederhelft ook zover dat hij ook stopt met roken.
(of gestopt is )

We doen het nu samen
Ik heb niet gesjoemeld omdat ik niet durf te roken meer, ik durf geen sigaret meer op te steken

Ben bang voor sigaretten en dan niet omdat ik bang ben dat ik weer begin maar ik ben bang dat ik stik.

Hyper-chonder hyper chonder!!!!

Hyper Hyper!!!!!!
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:55:31 #230
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45249520
ik ben al een tijdje niet meer in KPD geweest vanavond maar weer eens koekeloeren
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:57:07 #231
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45249580
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ha ha volgens de " regels" moet je toch posten om toestemming te houden! hoe doen jullie dat toch alemaal weer
gewoon posten
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:57:17 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45249587
Koekeloeren!!!!!

Dat woord heb ik al eeuwen niet meer gehoord

Gebruik dat woord zelf ook vaker maar heb zelden iemand anders dat woord horen spreken. Even terug denken, laatste keer was in 4065 Voor Christus jah. Op BOC!. ( Before old Christ!) BOC! was een forum van Egyptenaren dus. Die hadden ook al internet.
pi_45249662
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:21 schreef Mirage het volgende:

[..]

via mail of in het aanmeld topic in FEEDBACK

mail? feedbackktopic?
Ik is zoooooow blont
En aan t afwassen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:01:01 #234
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45249738
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]
Weet niet eens meer of ik gisteren nog online ben geweest en wat ik gisteren gedaan heb. Alsof het roken dat doet?
Ik zou een stukje quoten uit een film..

"Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday night. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life..."

* Normalneo plays ending tune chemicals met born slippy

daar wilde ik bij schrijven..komt van trainspotting af..Mark Renton een drugsgebruiker in de film..die kiest op het einde..en dan loopt hij zo weg al mompelend in hemzelf..na verwoedde pogingen te hebben gedaan om van zoals hij het noemt die shite af te blijven..

maar dat is echt heel goed dv..gewoon zo doorgaan..laat mij nog maar even lekker roken voor jou..op een gegeven moment zal ik proberen de kans als die zich voordoet ook te nemen en hopelijk sta ik dan net zo sterk in mijn schoenen en kan ik jou als positief voorbeeld nemen! Way to go dv..

Mirage en Oversight zet hem op he.. dan krijgen jullie ook een quote over een week..

doet nokwanda ook mee hoor ik nu..was da?

[ Bericht 27% gewijzigd door Normalneo op 11-01-2007 15:07:15 ]
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:04:43 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45249894
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Normalneo het volgende:

[..]

"Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on Sunday night. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life..."

I choose not to choose

I choose no choice.

No freedom of choice, but no choice.

Dat maakt het wat makkelijker allemaal. 1 merk computer, 1 merk auto, 1 kleur auto. 1 merk bier. 1 merk whisky. 1 soort huis. 1 soort vakantie.

Fout fout fout

Tis gezwam in de ruimte wat ik doe nu, kan er niets aan doen, ben stront ziek en er zit hoge druk op mijn kop.

Het boeit me dus ook niet allemaal, ik heb koorts dus en dat stijgt naar de hersens
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:08:04 #236
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45250036
agh ja het heerst zag vandaag iemand met een druppel aan haar neus hangen
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:08:19 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45250046
Zometeen biertje

Dat laat het gevoel van ziek zijn wat liggen. Dan ga ik me wat beter voelen dus.

No choice. Beer of beer, maar dan wel 100000001 merken

Dat geschrijferniselijke over dasse no choci enne datte ene merk en gene andere merke datte isse natuurlijke onzinnige gebrazele
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:08:56 #238
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45250071
en een keer he..op het kamp..(nee op mijn werk) kwam er een vrouw waar echt de druppels uit haar neus stroomden had haar bijna een duppie gegeven
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:09:05 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45250075
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef Normalneo het volgende:
agh ja het heerst zag vandaag iemand met een druppel aan haar neus hangen
Een snotte-belle magerita???
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:10:24 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45250137
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef Normalneo het volgende:
en een keer he..op het kamp..(nee op mijn werk) kwam er een vrouw waar echt de druppels uit haar neus stroomden had haar bijna een duppie gegeven
Een druppie jagermeister of een hele fles?

Ik heb nog geen hoestdrank of neusspray gehad dit jaar, alleen maar paracetamol gisteren, 1 stuk.

1 paracetamol en de rest laat ik van nature vliegen. Mijn neus zit nog steeds dicht. Maar het is al minder dan voorheen. Hopelijk is het nu eenmalig ziek zijn en dan weer 6 jaar niet.
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:10:51 #241
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45250148
gewoon een verkouden nederlandse vrouw met een das om die toch haar dagelijkse ding deed..de trein instappen..
pi_45250157
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef Normalneo het volgende:

[..]

daar wilde ik bij schrijven..komt van trainspotting af..Mark Renton een drugsgebruiker in de film..die kiest op het einde..en dan loopt hij zo weg al mompelend in hemzelf..na verwoedde pogingen te hebben gedaan om van zoals hij het noemt die shite af te blijven..

maar dat is echt heel goed dv..gewoon zo doorgaan..laat mij nog maar even lekker roken voor jou..op een gegeven moment zal ik proberen de kans als die zich voordoet ook te nemen en hopelijk sta ik dan net zo sterk in mijn schoenen en kan ik jou als positief voorbeeld nemen! Way to go dv..

Mirage en Oversight zet hem op he.. dan krijgen jullie ook een quote over een week..

doet nokwanda ook mee hoor ik nu..was da?
oke !

Daar houden we je aan !!

tnx
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:11:45 #243
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45250184
een duppie voor haar druppie (met achterliggende gedachte..de stop erop)
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:11:47 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45250188
En iedereen aansteken?

Ik ben gisteren ook even naar buiten geweest maar ik was blij dat ik weer binnen was. Heb dan wel 38 zoveel koorts gehad gisteren. ( geen 42 natuurlijk maar bij 38 zoveel merk ik toch dat het even mis is)
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:13:11 #245
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45250257
gisteren was het heerlijk lente weer..de zon liet het even afweten..maarja..zo'n 15 graden toch..scheelt iig een hoop auto-ongelukken..

38+15 = 1000100101010100000000110000100 hoge koorts jah..

ahw dv..hier heb je een dekentje mien jong
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:13:47 #246
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45250276
Thanks Neo, en jij stopt ook nog wel een keer als de tijd daar is om te stoppen.

Voor mij was 2007 het jaar om de knoop door te hakken. Voor de een is dat 2009 of 2008 of 2010. Ligt eraan hoeveel last je hebt ervan.

Ik ga even wat anders doen nu

Even buiten frisse lucht halen, ik zit weer teveel binnen en ik moet toch af en toe een frisse neus halen, al is het maar 1 frisse neus
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:14:50 #247
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45250315
1 fris neusgat ook voldoende..? beterschap dv..
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:17:23 #248
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45250414
voel je je eigenlijk anders als je stopt? met roken van cigaretten..

ik werd er een "beetje kriebelig van" toen ik dat probeerde..de tijd duurde ook zo lang..dat soort toestanden..en jules de la tarot is er niks bij..athans bij mij op dat moment..
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:17:33 #249
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45250421
als je stopt met roken ben je vatbaarder voor virusjes ed dus niet heel verwonderlijk dat dromenvanger nu wat ziekjes is toen mijn pa stopte met roken was ie ook gelijk strontverkouden.
Volgens mij doodt die rook meer dan alleen je eigen lichaamscellen, ook virusjes ed hou je er mee tegen, en die kunnen hun gang gaan zodra je stopt met roken.

Maargoed, volhouden allemaal, mir, nok (definitief gestopt?) OS en droom, succes
  donderdag 11 januari 2007 @ 15:19:52 #250
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45250532
hoelang zit dat gif eigenlijk in je lichaam metro2005..en wat gebeurt er als dat gif er volledig uit is..stijg je dan nog verder op? Of voel je je dan gewoon lekker..der..

jij zou natuurlijk zeggen probeer uit, maar ik ga dat ook wel eens doen..

gif=nicotine en het teer enzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')