abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45203681
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:39 schreef Kn3tt3r4 het volgende:

[..]

Heb ook gister mijn verslag zo goed als af gekregen. Ben ook bezig met de presentatie.

Wanneer heb je die??
Ik vrijdag..
Maandagochtend. Maar ik heb in mijn leven nog nooit een goede presentatie gemaakt, en nog nooit een presentatie gehouden van langer dan 5 minuten. En nog nooit een presentatie in het engels gedaan.

Vandaag dus maar eens mijn stagebegeleider overhalen de presentatie met mij te maken, want anders heb ik er echt weinig vertrouwen in. Ik kan wel tekst op sheets maken, maar heb nog nooit met iets van layout gewerkt, dus zou niet weten wat voor achtergrondshit enzo ik het beste kan gebruiken..

Verder is mijn stagebegeleider er vrijdag niet, dus alles moet vandaag en morgen af, aangezien ik volgende week de hele week bezig ga zijn met mijn portfolio (af)maken.
pi_45203714
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:39 schreef Goover het volgende:

[..]

Echt wel!
Dikke bullshit, dat je moeite hebt met schrijven en lezen dat begrijp ik wel, maar dat je het verschil tussen verleden tijd en gewone tijd en 't kofschip niet onthoudt ligt niet aan dyslectie maar aan luiheid.
pi_45203723
luiheid? dus jij noemt 50% van Nederland lui?
Welkom op FOK!
pi_45203727
inclusief alle buitenlanders = 80%
Welkom op FOK!
pi_45203763
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:41 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

haha dus jij komt dat probleem ook tegen in je stage verslagen en zo, ik wel teminst, dat het niet met echte hbo taal is geschreven en dat er af en toe teveel spellings fouten instaan. al valt daar wel wat aan te doen goed laten nakijken en zo.
'HBO-taal' is voor mij geen probleem. Met het formuleren van zinnen heb ik nooit moeite gehad. Ook mijn woordenschat is niet ondergemiddeld. Vooral een aantal spel/gramatica fouten die er in staan. Maar menneer Microsoft haalt er al een boel uit voor mij.

Ik heb op de middelbare school wel eens onvoldoendes gehad voor werkstukken omdat ik 100 keer de zelfde fout maakte in een werkstuk. Was bij Nederlands geloof ik. Toen werd ik boos omdat het steeds de zelfde fout was die ik een aantal keer herhaalde. Toen was de docent het met mij een en had ik ineens een 7 ofzo .
pi_45203770
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:44 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dikke bullshit, dat je moeite hebt met schrijven en lezen dat begrijp ik wel, maar dat je het verschil tussen verleden tijd en gewone tijd en 't kofschip niet onthoudt ligt niet aan dyslectie maar aan luiheid.
Stranger tiev op
pi_45203785
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:45 schreef Zosk het volgende:
luiheid? dus jij noemt 50% van Nederland lui?
Ja. Want als je even nadenkt voordat je een persoonsvorm of werkwoordvervoeging opschrijft en dit een maandje ofzo volhoudt, is de kans dat je alsnog regelmatig een d/t fout maakt, bijna nihil.
pi_45203793
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:42 schreef Stranger het volgende:

[..]

Maandagochtend. Maar ik heb in mijn leven nog nooit een goede presentatie gemaakt, en nog nooit een presentatie gehouden van langer dan 5 minuten. En nog nooit een presentatie in het engels gedaan.

Vandaag dus maar eens mijn stagebegeleider overhalen de presentatie met mij te maken, want anders heb ik er echt weinig vertrouwen in. Ik kan wel tekst op sheets maken, maar heb nog nooit met iets van layout gewerkt, dus zou niet weten wat voor achtergrondshit enzo ik het beste kan gebruiken..

Verder is mijn stagebegeleider er vrijdag niet, dus alles moet vandaag en morgen af, aangezien ik volgende week de hele week bezig ga zijn met mijn portfolio (af)maken.
Heb al genoeg presenaties moeten doen op school. In het begin leerde ik ook alles van buiten. Doe ik nu niet meer. Zet wat steekwoorden/korte zinnen in een presenatie en dan praat ik dat wel aan elkaar. Als ik het uit mn hoofd ga leren en ik vergeet een stukje blijf ik daar heel de tijd aan denken en dan gaat het helemaal fout.
Enigste nadeel daarvan is dat je wel moet weten welke woorden je opgeschreven hebt. Wil nog wel tijdens een presentatie een steekwoord zien waarbij ik geen idee had wat ik wilde vertellen. Maar is makkelijker leren als een hele presentatie.

Ik mag kiezen of ik um in het engels of nederlands doe. Keuze is dus snel gemaakt.

en qua lay-out heb ik het ook makkelijk. Gebruik gewoon de bedrijfsstandaard.
pi_45203816
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:44 schreef Stranger het volgende:

[..]

of domheid
Het kofschip gebruik ik trouwens ook nooit. Maar mijn d of t gevoel zit wel redelijk goed. Zonder echt na te denken gebruik ik automatisch géén T na het woord ik e.d
pi_45203846
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef Kn3tt3r4 het volgende:

[..]

Heb al genoeg presenaties moeten doen op school. In het begin leerde ik ook alles van buiten. Doe ik nu niet meer. Zet wat steekwoorden/korte zinnen in een presenatie en dan praat ik dat wel aan elkaar. Als ik het uit mn hoofd ga leren en ik vergeet een stukje blijf ik daar heel de tijd aan denken en dan gaat het helemaal fout.
Enigste nadeel daarvan is dat je wel moet weten welke woorden je opgeschreven hebt. Wil nog wel tijdens een presentatie een steekwoord zien waarbij ik geen idee had wat ik wilde vertellen. Maar is makkelijker leren als een hele presentatie.

Ik mag kiezen of ik um in het engels of nederlands doe. Keuze is dus snel gemaakt.

en qua lay-out heb ik het ook makkelijk. Gebruik gewoon de bedrijfsstandaard.
Ja, van de presentatie zelf kan ik me toch altijd al twee minuten erna niets meer herinneren, en daar krijg ik nooit gezeur over, behalve dat ik niet zoveel moet schelden tijdens presentaties .

Alleen het maken ervan heb ik gewoon nog nooit gedaan. Verder is mijn engels na 2 biertjes wel goed, de presentatie is om 9:30 dus om negen uur trek ik mijn eerste biertje open..
pi_45203878
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ja. Want als je even nadenkt voordat je een persoonsvorm of werkwoordvervoeging opschrijft en dit een maandje ofzo volhoudt, is de kans dat je alsnog regelmatig een d/t fout maakt, bijna nihil.
bij sommige woorden is het een logica, maar bij sommige woorden helpt hetnadenken niet. Bij volhouden in jou zin had ik het bijvoorbeeld niet geweten hoor
Welkom op FOK!
pi_45203881
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

dat zou je idd zeggen maar zelf zoiets als het t'kofschip is soms niet begrijpelijk omdat je het gewoon niet ziet, is moeilijk uit te legen en te begrijpen voor iemand die er geen last van heeft.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_45203883
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:39 schreef Goover het volgende:

[..]

Dyslectie is HEEL breed en ken veel vormen. Iemand die dyslectie heeft kan ook moeite hebben met hoofdrekenen zonder dat die gene metteen slecht is in wiskunde. (Is ook een woord voor, weet niet precies meer wat het was)
Volgens mijn Duits lerares, was ik dyslectisch voor Duits. Terwijl mijn luistervaardigheid juist weer heel goed was
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_45203903
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:52 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

dat zou je idd zeggen maar zelf zoiets als het t'kofschip is soms niet begrijpelijk omdat je het gewoon niet ziet, is moeilijk uit te legen en te begrijpen voor iemand die er geen last van heeft.
Gewoon dom dus.
I think I'm a banana tree
pi_45203905
@ pieterbass al naar laten kijken? ik wel heb lekker geen rsi

maar een carpaal tunnel syndroom operen
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45203910
Gelukkig theamerican
Welkom op FOK!
pi_45203913
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:52 schreef Zosk het volgende:

[..]

bij sommige woorden is het een logica, maar bij sommige woorden helpt hetnadenken niet. Bij volhouden in jou zin had ik het bijvoorbeeld niet geweten hoor
Hier komt mijn grammatica-gebrek ook om de hoek kijken

Je kijkt naar de persoon(of heet dat onderwerp ofzo?) in de zin, in dit geval 'je', en dan ga je naar je rijtje van smurfen en kom je tegen 'je smurft'. Hey 'stam +t'
pi_45203922
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:53 schreef PietjePuk2 het volgende:

[..]

Gewoon dom dus.
wie ben jij om een ander dom te noemen? nerdje
Welkom op FOK!
pi_45203931
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:46 schreef Goover het volgende:

[..]

'HBO-taal' is voor mij geen probleem. Met het formuleren van zinnen heb ik nooit moeite gehad. Ook mijn woordenschat is niet ondergemiddeld. Vooral een aantal spel/gramatica fouten die er in staan. Maar menneer Microsoft haalt er al een boel uit voor mij.

Ik heb op de middelbare school wel eens onvoldoendes gehad voor werkstukken omdat ik 100 keer de zelfde fout maakte in een werkstuk. Was bij Nederlands geloof ik. Toen werd ik boos omdat het steeds de zelfde fout was die ik een aantal keer herhaalde. Toen was de docent het met mij een en had ik ineens een 7 ofzo .
opzich is mijn woordeschat groot genoeg maar opdat ik onzeker ben over taal en het graag goed doe, gebruik ik graag jip en janke taal, en dan maak ik minder tot geen fouten, dus is meer een afweging en verder heb ik wel een groot probleem met formuleren van juiste zinnen, met opbouw e.d.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_45203933
Hap hap
I think I'm a banana tree
pi_45203939
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:52 schreef Zosk het volgende:

[..]

Trouwens, op de lagere school en middelbare school is alles vaak genoeg herhaalt. Als het daarna niet blijft hangen...

Verder heb ik nog een rijtje symptonen die met mijn dyslectie te maken hebben. Van de schrijffouten die ik soms maak heb ik nog het minste last eigenlijk.
pi_45203956
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:53 schreef Stranger het volgende:

[..]

Hier komt mijn grammatica-gebrek ook om de hoek kijken

Je kijkt naar de persoon(of heet dat onderwerp ofzo?) in de zin, in dit geval 'je', en dan ga je naar je rijtje van smurfen en kom je tegen 'je smurft'. Hey 'stam +t'
ja maar bij sommige woorden weet een ieder het wel, omdat het na zoveel keer gebruiken voor zich spreekt. Maar je gebruikt niet alle woorden continue of elke dag
Welkom op FOK!
pi_45203959
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:54 schreef PietjePuk2 het volgende:
Hap hap
ja kom nou, tuurlijk hap ik daarop.
Welkom op FOK!
pi_45203978
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:54 schreef Goover het volgende:

[..]

Trouwens, op de lagere school en middelbare school is alles vaak genoeg herhaalt. Als het daarna niet blijft hangen...
Ik heb op fok pas geleerd op mijn grammatica te letten
Nadat er sommige users mij constant op wezen dat ik d/t fouten maakte

(en ja, toen ik me registreerde op fok was ik al van de middelbare school af).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')