abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 januari 2007 @ 17:11:35 #221
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45564436
quote:
Op zondag 21 januari 2007 08:10 schreef Haaglander het volgende:
Ik had van de week bijna weer een kutventje in de tram in elkaar gestampt.

Een iel klein ventje van een jaar of 20 - een Surinaamse moslim of Hindoestaan, ben er nog niet uit - werd betrapt zonder kaartje. Een grote stevige controleur - duidelijk een Surinaamse Hindoestaan - hield het ventje tegen toen hij uit wilde stappen.

Daarop begon het ventje te schelden tegen die controleur - koelie, k anker, klootzak - dat ging zo een halve minuut door. De vrouwelijke collega - blond, Hollands - zei dat het NU GENOEG was. Daarop begon het ventje tegen haar te schelden - "h oer dit, varken dat en ik praat niet tegen jou", "kom maar met mij buiten praten" - en hij wees naar het perron van de stilstaande tram.

De tram zette zich weer in beweging en ik zei tegen het ventje "kan je wel tegen een vrouw", prompt zei het ventje "bemoei je er niet mee Jood, vies varken" Ik begon terug te schelden "wat ben jij voor een halve gare, stomme zak?"Het allochtone ventje nog groffer tegen mij ..... toen stond ik op, ging 20 cm voor hem staan en zei "zal ik jou eens hier ff fijn in mekaar stampen?" Hij balde zijn vuistje en riep "ga weg of ik sla" Ik weer "Zo gaan we slaan?" .... en voordat ik het wist greep ik hem beet en smeet hem met een beenworp op de grond (niet zo moeilijk want ik weeg 95 kilo en dat ventje niet meer dan 60, schat ik) en had hem in een wurgende houdgreep met mijn gewicht boven op zijn buik en maag.

De controleurs riepen "meneer, meneer alstublieft!." Ik liet los, gaf het ventje een paar klappen in zijn gezicht met de vlakke hand, want de tram stond al weer stil bij de halte waar ik moest uitstappen.

Moraal: als je maar even de kans hebt, gewoon op dat tuig inhakken.
Gadverdamme, creep.
pi_45565672
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Gadverdamme, creep.
Hij lijkt idd een beetje gewelddadig aangelegd, is een teken van onmacht beste man.
  zondag 21 januari 2007 @ 18:03:10 #223
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45565807
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Gadverdamme, creep.
Wat ben jij toch een dommig, laf, links vrouwtje. Jij laat liever je leven terroriseren door onaangepast tuig. Tuig dat - als een linkse sukkel zoals jij betaamt - liefde en aandacht nodig heeft. Ik ram liever die aso-bavianen meteen de tram uit als ze oude vrouwtjes uitschelden voor "teringwijf".
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
  zondag 21 januari 2007 @ 18:04:29 #224
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45565840
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:58 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Hij lijkt idd een beetje gewelddadig aangelegd, is een teken van onmacht beste man.
Nee hoor, het is een kwestie van heropvoeden omdat de ouders van dat tuig dat weigeren te doen.
pi_45565918
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een dommig, laf, links vrouwtje. Jij laat liever je leven terroriseren door onaangepast tuig. Tuig dat - als een linkse sukkel zoals jij betaamt - liefde en aandacht nodig heeft. Ik ram liever die aso-bavianen meteen de tram uit als ze oude vrouwtjes uitschelden voor "teringwijf".
Om het dan maar even om te draaien, toen ik nog in Nederland woonde reed een bus met zijn spiegel vrij hard tegen me aan (gelukkig tegen mn schouder en niet mn hoofd) terwijl ik gewoon op de stoep liep. Ik vroeg die beste bestuurder of dat nou wel helemaal normaal was (hij bood uit zichzelf geen excuses aan) en na navraag bood hij nog niet zijn verontschuldigingen aan en zei ie dat ik maar uit moest kijken (hij reed me in de rug aan). Had ik deze man ook lens moeten schuppen en uit de bus moeten sodemieteren? Als ik jouw voorbeeld doortrek (en dan moet het beide kanten op werken) dan zou dat wel moeten. En toch deed ik dat niet, gek he?
  zondag 21 januari 2007 @ 18:10:59 #226
117098 Hathor
Effe niet
pi_45566030
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:07 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Om het dan maar even om te draaien, toen ik nog in Nederland woonde reed een bus met zijn spiegel vrij hard tegen me aan (gelukkig tegen mn schouder en niet mn hoofd) terwijl ik gewoon op de stoep liep. Ik vroeg die beste bestuurder of dat nou wel helemaal normaal was (hij bood uit zichzelf geen excuses aan) en na navraag bood hij nog niet zijn verontschuldigingen aan en zei ie dat ik maar uit moest kijken (hij reed me in de rug aan). Had ik deze man ook lens moeten schuppen en uit de bus moeten sodemieteren? Als ik jouw voorbeeld doortrek (en dan moet het beide kanten op werken) dan zou dat wel moeten. En toch deed ik dat niet, gek he?
Nou nee, eigenlijk had die bestuurder jou nog een paar kletsen moeten geven omdat je loopt te sufkutten op straat, let je volgende keer misschien wat beter op. Het is voor je eigen bestwil.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 21 januari 2007 @ 18:12:20 #227
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45566067
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:07 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Ik had hem dwingend en uitdrukkelijk gevraagd zijn excuses aan te bieden. Er is nog nooit iemand geweest die mij dat heeft geweigerd.
pi_45566112
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:12 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Ik had hem dwingend en uitdrukkelijk gevraagd zijn excuses aan te bieden. Er is nog nooit iemand geweest die mij dat heeft geweigerd.
Toch vond deze meneer in kwestie dat niet nodig (hij weigerde dat dus) maar dat doet er verder niet toe, jij vroeg die jongen ook niet eerst nadrukkelijk zijn excuses aan te bieden nee je wil em zowat het ziekenhuis in schoppen, lekker volwassen hoor...
  zondag 21 januari 2007 @ 18:31:09 #229
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45566640
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:14 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Toch vond deze meneer in kwestie dat niet nodig (hij weigerde dat dus) maar dat doet er verder niet toe, jij vroeg die jongen ook niet eerst nadrukkelijk zijn excuses aan te bieden nee je wil em zowat het ziekenhuis in schoppen, lekker volwassen hoor...
Tja, nadat hij eerst iedereen en mij compleet voor rot schold en die vrouwelijke controleur min of meer bedreigde. Ik had die jongen heel erg pijn kunnen doen - HEEL ERG PIJN - maar ik loste het kalm en beheerst op dus zonder te schreeuwen en hem lichamelijk letsel toe te brengen.
  zondag 21 januari 2007 @ 18:37:53 #230
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45566851
Wat voor een onozel links figuur moet je wel niet zijn als je een ongelukkige aanrijding gaat vergelijken met een reljongere die bewust de grenzen weer even opzoekt door mensen te bedreigen en uit te schelden...

Haaglander heeft heel goed gehandeld! hulde.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  zondag 21 januari 2007 @ 18:42:26 #231
3542 Gia
User under construction
pi_45566995
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:14 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Jongen!! Met 20 jaar ben je volwassen en hoor je je ook zo te gedragen.
Ben het in dit geval helemaal eens met het pak slaag. Vooral omdat die kerel het nodig vond een vrouw, die haar werk deed verrot te schelden. Als het een minderjarige was geweest, had ik niet achter Haaglander gestaan, overigens. In die gevallen moet je het pak slaag netjes aan de ouders overlaten.
  zondag 21 januari 2007 @ 18:52:37 #232
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45567330
als het een minderjarige was geweest had een klap om de oren voldoende geweest.
pi_45568234
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:37 schreef Daniel.J het volgende:
Wat voor een onozel links figuur moet je wel niet zijn als je een ongelukkige aanrijding gaat vergelijken met een reljongere die bewust de grenzen weer even opzoekt door mensen te bedreigen en uit te schelden...

Haaglander heeft heel goed gehandeld! hulde.
Je zit wel een hele hoop onzin uit te kramen over mij op dit moment, je hebt werkelijk geen flauw idee hoe ik ben man dus doe niet alsof dat wel zo is.
  zondag 21 januari 2007 @ 21:29:31 #234
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45568643
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een dommig, laf, links vrouwtje. Jij laat liever je leven terroriseren door onaangepast tuig.

Ik zeg vaak genoeg iets van onaangepast gedrag. Ik gebruik mijn vuisten gewoon niet.
quote:
Tuig dat - als een linkse sukkel zoals jij betaamt - liefde en aandacht nodig heeft. Ik ram liever die aso-bavianen meteen de tram uit als ze oude vrouwtjes uitschelden voor "teringwijf".
Wat is dat toch met die "bavianen" van je?
En wat betaam ik?
  zondag 21 januari 2007 @ 21:44:51 #235
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45568781
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:52 schreef Daniel.J het volgende:
als het een minderjarige was geweest had een klap om de oren voldoende geweest.
In Floripas' boek is iemand slaan omdat-ie iets zegt nog altijd zinloos geweld.
  zondag 21 januari 2007 @ 22:25:48 #236
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45569103
Welk boek? get back to reality mens.
Als ouderen kinderen geen corrigerende tikken bijbrengen ontsporen ze, jij bent zoeen die zich laat meppen door een jongere en dan gaat snikken bij de politie zeker.
reltuig moet je ter plekke afstraffen.
dat heet opvoeden, vroeger kreeg men ook een tik voor zn kop als ie een grote bek had, maar nee de hippies van groenslinks moeten hier duidelijk heel geschokt gaan doen want we moeten criminelen knuffelen en snoepjes geven voor hun gedrag

idioten.
  zondag 21 januari 2007 @ 23:11:44 #237
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45569398
quote:
Op zondag 21 januari 2007 22:25 schreef Daniel.J het volgende:
Welk boek? get back to reality mens.
Als ouderen kinderen geen corrigerende tikken bijbrengen ontsporen ze, jij bent zoeen die zich laat meppen door een jongere en dan gaat snikken bij de politie zeker.
reltuig moet je ter plekke afstraffen.
dat heet opvoeden, vroeger kreeg men ook een tik voor zn kop als ie een grote bek had, maar nee de hippies van groenslinks moeten hier duidelijk heel geschokt gaan doen want we moeten criminelen knuffelen en snoepjes geven voor hun gedrag
Ik heb nog nooit mijn vuisten nodig gehad om een punt over te brengen op een kind.

Jij wel? Dan moet je wellich uit de buurt van kinderen en jongeren blijven.
  maandag 22 januari 2007 @ 03:22:21 #238
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45569797
quote:
Op zondag 21 januari 2007 23:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit mijn vuisten nodig gehad om een punt over te brengen op een kind.

Jij wel? Dan moet je wellich uit de buurt van kinderen en jongeren blijven.
Als een Kind tegen jou zegt "smerige kanker snol hoop dat je verkracht word met je hoerenkop"
Dan ben jij iemand die de knul even knuffelt he?
pi_45569942
quote:
Op maandag 22 januari 2007 03:22 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Als een Kind tegen jou zegt "smerige kanker snol hoop dat je verkracht word met je hoerenkop"
Dan ben jij iemand die de knul even knuffelt he?
Dan is er in het verleden al veel fout gegaan met de opvoeding. Als dat aangepakt wordt is een lichamelijke aanpak waarschijnlijk niet eens nodig.
  maandag 22 januari 2007 @ 08:44:52 #240
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45570598
quote:
Op zondag 21 januari 2007 21:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik zeg vaak genoeg iets van onaangepast gedrag. Ik gebruik mijn vuisten gewoon niet.
Ik ook niet, mijn blik naar dat tuig is voldoende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')