Ja ik ga lekker snel he??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef NieTTus het volgende:
over het algemeen ben ik wel heel positief ingesteld hoor (althans, als het om dit gaat
) Weet je het wordt zóveel zwaarder als je in de put gaat zitten. Dat heb ik wel gemerkt. Op de positieve manier is het allemaal dragelijker (niet makkelijker, maar dragelijker
) Tis niet makkelijk, maar als je eenmaal merkt wat positieve gedachten en houding voor energie geven!!
Alleen af en toe... Pffffff! Maar dat zal iedereen hier wel herkennen!
Tis gewoon zo fijn om hier van de lieve meiden te horen dat ik het maar ff lekker moet laten zijn en dat er snel weer verbetering komt! In het eggie willen mensen direct de oplossing bieden, en die is er gewoon niet. Behalve uitzitten, ff lekker mokken en morgen weer een dag!![]()
Ticoo ik vind het nog steeds woooow dat jij zo snel gaat! Zelfde dag begonnen en jij alweer aan de punctie toe.. Ik moet nog zeker tot 5 februari wachten!
Ik zit in Almere bij de fertiliteitskliniek. Bevruchting en terugplaatsing vind wel in het VU plaats!
Ga gewoon nog een keer zeggen dat ik zo blij ben dat dit forum bestaat!
ah, oke! Ik zal gelijk eens kijken wat er in mijn papieren staat...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Jose, de dokter had het wel over een foto van mijn baarmoeder c.q eileiders maar ik begreep eruit dat dat afhanig van de resultaten uit het bloedonderzoek
Daar hadden wij het ook al over... en dan ga ik het vooraf niet zeggen, maar meedelen op de dag!! Mooi scenarioquote:Op zondag 21 januari 2007 17:14 schreef NieTTus het volgende:
Dat zou helemaal mooi zijn Diaan! Zwanger op je trouwdag![]()
![]()
Dromen zijn niet áltijd bedrog
Ach ik ga er maar niet vanuitquote:Op zondag 21 januari 2007 17:26 schreef NieTTus het volgende:
Hihi! Dat zou het einde zijn natuurlijk!![]()
Ik zat eens te kijken hier bij ons, en dit jaar hadden we leuke dingen gepland staan! Volgende week of die week erop lekker nóg een keer op wintersport met schoonouders, maar zit in de echo + prik periode, dus kon niet... In September met het werk weg (vliegtuig) maar áls het deze poging lukt, mag ik dus niet meer vliegen (dan ruim 7 maanden).. En zo zijn er nog wel wat dingetjes, zul je net zien dat het nu wel lukt![]()
Hoe dan ook, ik GUN het je, en wens het van harte voor je. Dat zou toch het mooiste zijn? Op de mooiste dag van je leven, het mooiste nieuws ter wereld kunnen vertellen![]()
Net zoals ik dat álle overige dames hier gun!
Ik heb vandaag ook bloed verloren en nu is het bloeden weer gestopt. Zal wel los barsten deze week maar ik weet nou niet of ik nu dus op cyclus dag 1 zit of dat die nog moet komen......erg verwarrendquote:Op zondag 21 januari 2007 16:21 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Momenteel wacht ik op het goed doorzetten van de menstruatie, zodat ik weet wanneer ik bloed moet laten prikken.
Dank je, dat vind ik lief van jequote:Op zondag 21 januari 2007 17:43 schreef NieTTus het volgende:
Diaan, die dingen laat ik er met liefde voor schieten! Hihi, maar daarom dacht ik dat juist. Vind het ook heel moeilijk om te hopen.. Vorige keer had ik alles in mijn hoofd al klaar.. Hoe ik het iedereen ging vertellen, wanneer ik uitgerekend was, liet alles ervoor staan... Iets TO much dus.. Dit keer heb ik zoiets van we zien wel. Als het zover is is het vroeg genoeg om naar de rest te kijken!
Desondanks hoop ik wel een beetje voor je hoor
quote:
Diaan73:
PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. 14 november weer ongi geworden. 6 rondes Clomid inmiddels gehad. Besloten om even wat rustmaandjes te hebben. Inmiddels ogenschijnlijk een normale cyclus. NOD 7 februari 2007. In ieder geval 26 februari 2007 weer afspraak bij de gyn.
Ja, we gaan idd aardig gelijk op!!quote:Op zondag 21 januari 2007 17:34 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook bloed verloren en nu is het bloeden weer gestopt. Zal wel los barsten deze week maar ik weet nou niet of ik nu dus op cyclus dag 1 zit of dat die nog moet komen......erg verwarrend
Afgelopen vrijdag heeft mijn man een potje in moeten leveren voor zaadonderzoek, resultaat horen we pas bij de volgende afspraak met de gyneacoloog. Basale temperatuur heb ik in het begin van 2006 gedaan maar is praktisch onmogelijk met een kind dat midden in de nacht wakker wordt en je steeds je bed uit moet. Dus bloedonderzoek, echo en daarna samenlevingstes en dan weer bloedonderzoek na eisprong en dan afspraak gyn.
Gaan gelijk op met jouw onderzoeken volgens mij.
Jazeker, mijn dank is groot. Ik heb alleen maar een papiertje voor het lab mee gekregen waarop staat aangevinkt wat ze moeten onderzoeken.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja, we gaan idd aardig gelijk op!!![]()
En over wanneer het je 1e cyclus dag is, staat er op mijn papieren het volgende: "als eerste dag van de menstruele cyclus wordt de dag gerekend waarop de menstruatie voo 12.00 uur 's middags is begonnen; begint de menstruatie na die tijd, dan is de volgende dag dus cyclusdag 1. Soms wordt de menstruatie voorafgegaan door wat bruine/zwarte of rode afscheiding; pas het echte menstruatiebloed telt voor de berekening".
Hopelijk kun je hier wat mee!!![]()
Wat raar, ik raak er helemaal van in de war. Ik krijg namelijk altijd eerst bruine/zwarte afscheiding en dan begin ik al met tellen. Dus dan klopt mijn NOD van 31 januari ook niet. En zal die pas 2/3 dagen later zijnquote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef Jose81 het volgende:
En over wanneer het je 1e cyclus dag is, staat er op mijn papieren het volgende: "als eerste dag van de menstruele cyclus wordt de dag gerekend waarop de menstruatie voo 12.00 uur 's middags is begonnen; begint de menstruatie na die tijd, dan is de volgende dag dus cyclusdag 1. Soms wordt de menstruatie voorafgegaan door wat bruine/zwarte of rode afscheiding; pas het echte menstruatiebloed telt voor de berekening".
pffff... heftig zeg!!! Lijkt me echt zwaar balen als je zo ongesteld bent elke maand...quote:Op maandag 22 januari 2007 15:07 schreef Suzziieee het volgende:
Bij mij is het juist andersom...met de pil had ik eerst een dag of 2 zooi..voordat er concreet iets gebeurde.. Nu zonder pil breekt de hel van het een op andere moment losEn met de pil had ik de 2e dag een klein beetje zeurderige pijn in mijn rug en nu is het niet te harden...men.. wat een krampen!1 dag kan ik gewoon niet functioneren...de andere dagen gaat het dan wel weer....
bij mij is het tot nu toe wel elke keer doorgebroken.. maar nu dus nog niet. Maar ik denk dat dat nog wel komt... (of dat het 9 maanden wegblijft natuurlijk....hahaquote:Op maandag 22 januari 2007 14:57 schreef Ticootje het volgende:
jose bij mij is het ook wel eens gewoon alleen troep, en breekt er niets echt door...
Ja...fijn is andersquote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef Jose81 het volgende:
[..]
pffff... heftig zeg!!! Lijkt me echt zwaar balen als je zo ongesteld bent elke maand...![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef Ticootje het volgende:
niettus had jij ook last van de pregnyl 10000??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |