Ik ben best blij met dat nieuwsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef X. het volgende:
Even een nieuwtje dat net op mijn rss voorbij komt:
Corné Klijn stopt met zijn weekendprogramma's op 3FM
Ah, daarop doelde hij afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef X. het volgende:
Even een nieuwtje dat net op mijn rss voorbij komt:
Corné Klijn stopt met zijn weekendprogramma's op 3FM
Vrijdagavond is hij nog te horen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik ben best blij met dat nieuws![]()
Hij past niet meer bij het huidige 3FM, qua jock is hij echt nog van de oude stempel dus laat er geen traantje om dat hij weggaat![]()
Ja, 1 uurtjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Vrijdagavond is hij nog te horen...
ik vind dat uurtje danceclassics best te pruimen, lekker aan het begin van je weekend, en daarna lekker feesten met Ekstra weekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Vrijdagavond is hij nog te horen...
Ik vind dat ook wel een relaxed uurtje. Tijdens het eten staat het wel aan in ieder geval. Goed begin van het weekendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind dat uurtje danceclassics best te pruimen, lekker aan het begin van je weekend, en daarna lekker feesten met Ekstra weekend.
Nu pas?! Ik stond om frkng 9 uur al naast m'n bed!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf begint zo langzamerhand ietwat wakker te worden. Het was laat geworden gisteren.
Skiënquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:57 schreef evert het volgende:
is paul ziek of met vakantie?
Ik ging pas om 3 uur naar bed, werd om 10.30 uur wakker en moest toen eten en naar school toe. Mede door dat laatste slaap ik nog steeds een beetje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nu pas?! Ik stond om frkng 9 uur al naast m'n bed!
Mietje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |