Geen idee, maar het maakt me ook niet uit. De pc zegt wel dat je wedstrijdritme mist maar jij weet wel beter toch!?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:23 schreef melluk het volgende:
woei weer een nieuwe...gaat hard zo dat topic...
helaas zit ik nu op me werk
vanmiddag maar weer verder met shaktar...
me status van trainer is nog steeds mist wedstrijdritme...
wanneer veranderd dat (bij hoeveel uur spelen)
ja okay maar ik vind het wel leuk om het te veranderen haha maar daar speel ik het te weinig voor denk ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:47 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Geen idee, maar het maakt me ook niet uit. De pc zegt wel dat je wedstrijdritme mist maar jij weet wel beter toch!?
Ik ben al anderhalve week klaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:
wie is er klaar met de challenge
Tja niet iedereen heeft zoveel tijd als jijquote:
Je stelt altijd 10 spelers op?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:03 schreef Maarrten87 het volgende:
Mijn Ajax (2e Seizoen)
DM: v.d Sar
RB: Heitinga
CB: Stam
CB: Leonardo (Shaktar Donetsk)
RM: Augusto Fernandez (River Plate)
CM: Gabri
CM: Sneijder
LM: Guardado (Atlas)
ST: Rosenberg
ST: Babel
W1: Vermeer
W2: Boakye
W3: Grygera
W4: Maduro
W5: Supusepa
W6: El Hamdaoui
W7: Kluivert
Al met al verloopt het prima. Eerste seizoen ben ik kampioen geworden, de beker gewonnen en halve finale CL. Ajax wordt wel een beetje standaard, daarom ga ik waarschijnlijk solliciteren bij een degredatieklant uit de Premier League.
Oprecht niets of zou hij voor een LLM game iets kunnen betekenen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:20 schreef CittaR het volgende:
tvp...
ik had het in het vorige topic ook al gezegd, maar is Daniel Sturridge geen talentje...
om me post toch nog een beetje nuttig te maken
11e speler moet een LB zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:57 schreef jna het volgende:
@ Maarrten87
Heb je Huntelaar verkocht? of is dat de 11de speler?
Nee, ik speel 4-4-2, dus met 2 ST.quote:
Dus moet je 11e speler een LB zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:13 schreef Maarrten87 het volgende:
[..]
Nee, ik speel 4-4-2, dus met 2 ST.
Ik heb Huntelaar voor ¤20,- naar Valencia (CL-winnaar) laten gaan. Hij wilde graag en ik vond het niet erg, want wilde met Babel in de spits spelen
Is 20 euro niet een beetje weinig voor Huntelaar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:13 schreef Maarrten87 het volgende:
[..]
Nee, ik speel 4-4-2, dus met 2 ST.
Ik heb Huntelaar voor ¤20,- naar Valencia (CL-winnaar) laten gaan. Hij wilde graag en ik vond het niet erg, want wilde met Babel in de spits spelen
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:58 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Is 20 euro niet een beetje weinig voor Huntelaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |