Ja, nou ja, eigenlijk weet hij niks, behalve dan dat ze aan het ruzieën zijn (behoorlijk hard). Maarja, als hij ze kan verstaan en dus hoort dat ze (iets te veel) om elkaar geven, dan maakt het denk ik niet meer zoveel uit hoe ver ze zijn gegaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
Jaaa vond het ook zielig voor ze, maar Adam moet nu ook weer niet te snel een conclusie want op een kus na is er eigenlijk niks gebeurd.. hij zal meteen denken dat het sex is..
Haha, sowieso briljant gevonden. Of het hem echt is, weet ik niet..quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:54 schreef _Floddertje_ het volgende:
Die Italiaan, Angelo, is die vent uit die irritante Bacardi-reclame waar je in de bioscoop nog steeds mee doodgegooid wordt (Last train? Not so bad... not so bad at all.)
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee joh! Adam is veel leuker, die heeft wel een babyface maar goed. Ik vind hem de knapste en 2e Brian. Maar bij Brian denk ik toch nog steeds aan 7th Heaven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:57 schreef Purky het volgende:
Lekker ding hoorDe knapste van allemaal denk ik.. 2e plaats toch wel Brian
Was altijd zo'n lekker ding in 7th Heaven!!
[afbeelding]
Idd, ik ook. Nu is het leuk, maar straks wordt hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:11 schreef Wombcat het volgende:
Gilmore Girls isgeworden, ik vind dit veel leuker.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:20 schreef Wombcat het volgende:
En Sarah Lancaster isnatuurlijk
[afbeelding]
lolquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:04 schreef Markeerstift het volgende:
En bij Marjorie moet ik steeds denken aan Everwood dus daar kan ik ook niet normaal naar kijken![]()
EW heb ik (gelukkig?) dan nooit gevolgd haha maar ik zie net wat foto's van Marjorie als ze blond haar heeft..quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:52 schreef Purky het volgende:
[..]
loldat heb ik dus ook!
Ben benieuwd wanneer dat eens verder gaat
*blij is*quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Gelukkig is ze niet meer blond iig!!!
Natuurlijk is het hem, dat had ik heus wel eerst even gecheckt hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:09 schreef Smash-it het volgende:
Haha, sowieso briljant gevonden. Of het hem echt is, weet ik niet..![]()
Waarom gelukkig? Da's ook best een leuke serie hoor! Heel wat anders dan alle andere series die ik volg maar op z'n eigen manier leuk. Ook al moet je het wel vanaf het begin volgen anders snap je 't niet, maar da's met alle series wel zoquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
EW heb ik (gelukkig?) dan nooit gevolgd
Neej op die manier bedoel ik het nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:34 schreef Purky het volgende:
[..]
Waarom gelukkig? Da's ook best een leuke serie hoor! Heel wat anders dan alle andere series die ik volg maar op z'n eigen manier leuk. Ook al moet je het wel vanaf het begin volgen anders snap je 't niet, maar da's met alle series wel zo![]()
Yep er is er geen geweest, pas de volgende week idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef Babbel1 het volgende:
Voor de USA-volgers: Klopt het dat er gisteravond geen uitzending is geweest? Ik kan de download nergens vinden..
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Yep er is er geen geweest, pas de volgende week idd.
.. Ik heb al eerder in dit topic gepost en steeds goed met spoilers gewerkt. Er zijn nog een aantal anderen die hier ook hebben aangegeven mee te kijken met de USA, maar dat zijn er niet genoeg om een apart topic voor te openen, maar ze zijn hier dus wel, vandaar dat ik het hier vroeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij zijn er geen usa-volgers en als je wil weten wanneer er wel en geen afleveringen zijn dan kijk je ff op www.tv.com en zoek je op What about brian en klikt vervolgens op episodes en gaat naar season 2
linkje: What About Brian Season 2 Episodes en idd er was geen aflvering deze week, volgende week wel weer zoals je kunt zien
en let aub goed op met eventuele spoilers als je vaker hier komt posten
Angelo! dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Aventura het volgende:
Wat is er gebeurd met die lekkere Italiaanse gozer? Die vriend van die zwangere (weet even haar naam niet meer)?
Klopt, dat werd verteld idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef PeRi het volgende:
Angelo zit in het begin van seizoen 2 in Italië, hij heeft een filmrol te pakken als ik het goed onthouden heb,
eenschquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef Aventura het volgende:
Niet uit elkaar dus? Da's mooi. Wat een vuil spelletje speelt die Marjorie zeg...echt een huichelaarster
Ik zou 't ook wel willen wetenquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef Ethel het volgende:
Ahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en daar ken ik Marjorie dus van, hehe, uit Everwood. haha, we zaten al op de bank en vroegen ons af waar ze eerder in had gespeeld.
Weet iemand ook wanneer Everwood weer begint? Ook echt een top serie is dat.
Everwood is afgelopen en komt nooit meer terug.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef Ethel het volgende:
Weet iemand ook wanneer Everwood weer begint? Ook echt een top serie is dat.
Ja, dat is wel bizar gedrag.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:22 schreef Tazmaniac het volgende:
vind het wel ongelofelijk achterlijk waar Marj nu bezig mee is!!! Ze gaat morgen trouwen for god sake!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Ik kon de verleiding (uiteraard) niet weerstaan, maar ben niet echt veel wijzer geworden,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:55 schreef Tazmaniac het volgende:
haha erg verleidelijk om je bericht nu te gaan lezen met al die icoontjes erinmaar ik zal me inhouden =) vandaag weer een nieuwe aflevering op tv
om precies te zijn... 331 minutenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:05 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding (uiteraard) niet weerstaan, maar ben niet echt veel wijzer geworden,.
Hoe lang nog tot vanavond?
Ja, vond ik ook wel apartquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef Nesle het volgende:
Gafe aflevering, god dat voorstukje voor volgende week ook
Wel leuk om te zien hoe het allemaal begonAdam pakte Marjorie van Brian af
En dan Marjorie op het einde: "you need to let me go". Ja, ga dan gvd de avond voor de bruiloft 'm niet staan opgeilen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
OMG!!!! Brian brian brian wat doe je man!!!! Hij heeft 100% gelijk.. maar dan moet ie niet vlak voor het huwelijk aankomen maar had hij dat meteen moeten doen!! kan me er zeker iets bij voorstellen maar dit is echt fout van hem vind ik..
maja die Marjorie kan er ook wat van... wat een domme ***, waarom gaat ze in godsnaam de dag voor het huwelijk naar Brian om met hem te flikflooienkan me goed voorstellen waarom Adam zo pissed off is...
you just don't kiss your best friends girl...
wel een hele leuke aflevering weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk, zeg het ff
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de mensen die via USA volgen:Geen flauw idee wie het is, maar het zal wel tof zijn. Denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk, zeg het ff![]()
.
Whatever I want.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de mensen die via USA volgen:Haha, ik ken haar ook niet, ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk, zeg het ff![]()
![]()
Er zijn topics waar minder in posten.. Maar vraag het anders in feedback. Ik heb er zelf geen moeite mee om hier te posten in spoilertags.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef MaxC het volgende:
Ik volg USA ook, is een topic de moeite waard voor 3 of 4 mensen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Ja, vind ik ook, kleine moeite toch? Zo'n topic vol spoilers is ook niks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:00 schreef Devano het volgende:
Anders maak je even een USA topic.
Ik heb het ff hier vandaan gepluktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:05 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb het vorige week gemist.. korte update?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |