Yep er is er geen geweest, pas de volgende week idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef Babbel1 het volgende:
Voor de USA-volgers: Klopt het dat er gisteravond geen uitzending is geweest? Ik kan de download nergens vinden..
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Yep er is er geen geweest, pas de volgende week idd.
.. Ik heb al eerder in dit topic gepost en steeds goed met spoilers gewerkt. Er zijn nog een aantal anderen die hier ook hebben aangegeven mee te kijken met de USA, maar dat zijn er niet genoeg om een apart topic voor te openen, maar ze zijn hier dus wel, vandaar dat ik het hier vroeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij zijn er geen usa-volgers en als je wil weten wanneer er wel en geen afleveringen zijn dan kijk je ff op www.tv.com en zoek je op What about brian en klikt vervolgens op episodes en gaat naar season 2
linkje: What About Brian Season 2 Episodes en idd er was geen aflvering deze week, volgende week wel weer zoals je kunt zien
en let aub goed op met eventuele spoilers als je vaker hier komt posten
Angelo! dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Aventura het volgende:
Wat is er gebeurd met die lekkere Italiaanse gozer? Die vriend van die zwangere (weet even haar naam niet meer)?
Klopt, dat werd verteld idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef PeRi het volgende:
Angelo zit in het begin van seizoen 2 in Italië, hij heeft een filmrol te pakken als ik het goed onthouden heb,
eenschquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef Aventura het volgende:
Niet uit elkaar dus? Da's mooi. Wat een vuil spelletje speelt die Marjorie zeg...echt een huichelaarster
Ik zou 't ook wel willen wetenquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef Ethel het volgende:
Ahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en daar ken ik Marjorie dus van, hehe, uit Everwood. haha, we zaten al op de bank en vroegen ons af waar ze eerder in had gespeeld.
Weet iemand ook wanneer Everwood weer begint? Ook echt een top serie is dat.
Everwood is afgelopen en komt nooit meer terug.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef Ethel het volgende:
Weet iemand ook wanneer Everwood weer begint? Ook echt een top serie is dat.
Ja, dat is wel bizar gedrag.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:22 schreef Tazmaniac het volgende:
vind het wel ongelofelijk achterlijk waar Marj nu bezig mee is!!! Ze gaat morgen trouwen for god sake!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Ik kon de verleiding (uiteraard) niet weerstaan, maar ben niet echt veel wijzer geworden,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:55 schreef Tazmaniac het volgende:
haha erg verleidelijk om je bericht nu te gaan lezen met al die icoontjes erinmaar ik zal me inhouden =) vandaag weer een nieuwe aflevering op tv
om precies te zijn... 331 minutenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:05 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding (uiteraard) niet weerstaan, maar ben niet echt veel wijzer geworden,.
Hoe lang nog tot vanavond?
Ja, vond ik ook wel apartquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef Nesle het volgende:
Gafe aflevering, god dat voorstukje voor volgende week ook
Wel leuk om te zien hoe het allemaal begonAdam pakte Marjorie van Brian af
En dan Marjorie op het einde: "you need to let me go". Ja, ga dan gvd de avond voor de bruiloft 'm niet staan opgeilen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
OMG!!!! Brian brian brian wat doe je man!!!! Hij heeft 100% gelijk.. maar dan moet ie niet vlak voor het huwelijk aankomen maar had hij dat meteen moeten doen!! kan me er zeker iets bij voorstellen maar dit is echt fout van hem vind ik..
maja die Marjorie kan er ook wat van... wat een domme ***, waarom gaat ze in godsnaam de dag voor het huwelijk naar Brian om met hem te flikflooienkan me goed voorstellen waarom Adam zo pissed off is...
you just don't kiss your best friends girl...
wel een hele leuke aflevering weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk, zeg het ff
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de mensen die via USA volgen:Geen flauw idee wie het is, maar het zal wel tof zijn. Denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk, zeg het ff![]()
.
Whatever I want.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor de mensen die via USA volgen:Haha, ik ken haar ook niet, ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk, zeg het ff![]()
![]()
Er zijn topics waar minder in posten.. Maar vraag het anders in feedback. Ik heb er zelf geen moeite mee om hier te posten in spoilertags.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef MaxC het volgende:
Ik volg USA ook, is een topic de moeite waard voor 3 of 4 mensen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
Ja, vind ik ook, kleine moeite toch? Zo'n topic vol spoilers is ook niks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:00 schreef Devano het volgende:
Anders maak je even een USA topic.
Ik heb het ff hier vandaan gepluktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:05 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb het vorige week gemist.. korte update?
Je vergeet inderdaad nog dat Brian al zijn persoonlijke geld (75k) kwijt is, zijn spaargeld, pensioenfonds, elke laatste cent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Smash-it het volgende:
Ja, idd. In één aflevering Zap Monkey failliet, Dave en Deena echt gescheiden, Adam moet voorkomen voor dat gevecht en dan aan het einde gaan Angelo dood. Beetje teveel van het goede. Wel gek, nu zijn 2 van de 6 hoofdrolspelers pleite.. Zie je het voor je? Na seizoen 1 van Friends Phoebe weg, seizoen 2 gaat Joey dood.. (bij wijze van spreken dus) Je houdt weinig over zo! Neem aan dat Marjorie dan weer ooit terug komt?
En wat een trieste onprofessionele trut is die Susanne..!!!![]()
Meer nog, want dat was niet genoeg en hij moest ook nog een boete betalen om dat pensioen op te nemenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je vergeet inderdaad nog dat Brian al zijn persoonlijke geld (75k) kwijt is, zijn spaargeld, pensioenfonds, elke laatste cent.
Ik mag het wel hopenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Smash-it het volgende:Neem aan dat Marjorie dan weer ooit terug komt?
Denk wel dat dat gebeurd want je zag NOOIT wat van z'n vader en nu werd duidelijk waarom ze geen contact hadden en nu Brian niets meer heeft zal die wel voor z'n vader gaan werken. Hopelijk is 't volgende week wat vrolijker hoor...!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:15 schreef Tazmaniac het volgende:
ben idd benieuwd hoe hij dat geld terug wil gaan krijgen..
mss dat hij toch nog maar een keer naar pappie moet gaan![]()
haha grappige postquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef Nesle het volgende:
Je zag anders in het voorstukje dinges (ben der naam kwijt) lachend (op een manier van jeweetwel) een speech geven. Misschien hebben ze er dan al vrede mee?
inderdaad, die formulering bedoelde k ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha grappige post"dingetje die op zo'n manier van je weet wel een speech geeft"
denk trouwens niet dat ze er al vrede mee hebben maar het zal wel onder het motto 'proberen positief te zijn' overkomen...
Moest wel lachen eromquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:31 schreef Smash-it het volgende:
Hoe smerig is het trouwens om met een dode vis onder je hoofdkussen te slapen.. even tussendoor.
All Will Be Well - The Gabe Dixon Bandquote:
Vond dat nummer op het eind ook super!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
All Will Be Well - The Gabe Dixon Band
Ik vond het ook weer een treurige aflvering, maar gelukkig waren er op het eind ook weer wat lichtpuntjes!!
Deena en Dave moeten idd bij elkaar blijven, haha Dave was net een klein jongetje die bang in het donker was en bij zijn mammie wilde blijven haha leuk gedaan!!Denk trouwens dat Brian zo 'geschokt' keek omdat ie niet had verwacht dat er zulks lekkers rond zou lopen ofzo
jaaaa, ik ook!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Vond dat nummer op het eind ook super!
Marjorie is gewoon het engelse equivalent voor Marjolein... Het is daar ook de plant, zeg maar...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:36 schreef Sammetje het volgende:
Marjorie is gewoon een leuke naamIn Amerika is het vaak anders geschreven.
Er zijn heel veel mensen die er nog nooit van gehoord hebben....tsja.....of het echt op z'n Hollands uitspreken...vreselijk!
Als het drama nou compleet is, verliest ze de baby ook nog... Ik zie ze er voor aanquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:41 schreef Purky het volgende:
Tegen Brian gaat ze ook kwaad doen wat ze normaal niet is dus ze zal er geen vrede mee hebben. Zijn ze eindelijk zwanger, gaat hij dood.. pff!
Neeee, alsjeblieft niet........snif!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als het drama nou compleet is, verliest ze de baby ook nog... Ik zie ze er voor aan![]()
Dat zit er dik in.. Want wat moest 'ie nou in Napels doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Aventura het volgende:
Ik heb steeds het idee dat Angelo nog voor een verrassing gaat zorgen...In de zin van een dubbelleven dat nu boven tafel komt ofzo.
speelde hij niet in een film ofzowatquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:44 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in.. Want wat moest 'ie nou in Napels doen?
Lieve schat, Napels IS in Italië.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:00 schreef Purky het volgende:
[..]
Klopt, maar die werd opgenomen in Italië
Precies.. daar werd nu veel te snel overheen geluld, dus daar komen ze zeker nog op terugquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:44 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in.. Want wat moest 'ie nou in Napels doen?
lijkt me niet.. als ik het goed heb was hij daar een film op aant nemen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Precies.. daar werd nu veel te snel overheen geluld, dus daar komen ze zeker nog op terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |