Flauwquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Nee, ik mag van mijn verslavingstherapeut niet meer in AKQ komen.
Heb ik met deze terzijde al mensen overtuigd om dit nummer te gaan luisteren eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:42 schreef Lamon het volgende:
Maar "By my Side" is eigenlijk het echt niet te versmaden nummer van hun cd.
Laat ik nou denken dat je op mijn post reageerdequote:Op woensdag 24 januari 2007 01:08 schreef PeZu het volgende:
nopu ik dacht dat aphrodite wel een lekker cdeetje was om op te gaan zetten bij het optrekken van een vers blikje bier
en dat was het wel zo'n beetje
Duh.quote:ja dat en dat wicked angel wel een intrigerende naam is![]()
Dat vroeg laatst ook al iemand. Dat je daar op let, zeg.quote:
Het is een even getal. En tevens het IQ van Bonnie St. Claire.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Dat je daar op let, zeg.
Wicky!quote:
Vind ik wel een redelijk goeie reden. Blijft erg behelpen, natuurlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Dat vroeg laatst ook al iemand. Dat je daar op let, zeg.
Het is enkel om niet op het einde van een topic een pagina met één post over te houden.
Oe! Dat was wel een mooie motivatie geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
En tevens het IQ van Bonnie St. Claire.
Dat was pas echt een goeie reden geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een even getal. En tevens het IQ van Bonnie St. Claire.
Tot afgelopen weekend was mijn computer daar helemaal niet snel genoeg voor. Fok! en Mac zijn toch al niet de allerbeste vrienden, laat staan wanneer je hele topics op één pagina zet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:18 schreef Arcee het volgende:
Kijk, Lamon en Elies, die zijn pas écht goed bezig.
Dat je daar zelf niet aan dacht, begrijp ik niks vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:19 schreef Arcee het volgende:
Dat was pas echt een goeie reden geweest.
Ah, dus je nieuwe laptop werktquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:20 schreef broer het volgende:
Tot afgelopen weekend was mijn computer daar helemaal niet snel genoeg voor. Fok! en Mac zijn toch al niet de allerbeste vrienden, laat staan wanneer je hele topics op één pagina zet.
En nu ben ik eraan gewend, aan die 52. En bovendien te lui om het te veranderen.
Waarom kocht je ook alweer juist een Mac?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:20 schreef broer het volgende:
Tot afgelopen weekend was mijn computer daar helemaal niet snel genoeg voor. Fok! en Mac zijn toch al niet de allerbeste vrienden, laat staan wanneer je hele topics op één pagina zet.
Klik hier.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
En nu ben ik eraan gewend, aan die 52. En bovendien te lui om het te veranderen.
Ja.quote:
Omdat ik niet opgescheept wil zitten met een inferieur kutbesturingssysteem.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:23 schreef Lamon het volgende:
Waarom kocht je ook alweer juist een Mac?
Ik probeerde een link tussen broer en 52 te leggen, daarbij kwam niet als vanzelfsprekend Bonnie St. Claire in me op.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Dat je daar zelf niet aan dacht, begrijp ik niks van
Ik zuip minstens net zo veel. Dat had je kunnen weten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:26 schreef Arcee het volgende:
Ik probeerde een link tussen broer en 52 te leggen, daarbij kwam niet als vanzelfsprekend Bonnie St. Claire in me op.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:28 schreef broer het volgende:
Ik zuip minstens net zo veel. Dat had je kunnen weten.
In tegenstelling tot het "Kut, ik had beter op de volgende kunnen wachten, want op de vorige pagina kijkt toch niemand meer"-gevoel?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:27 schreef broer het volgende:
Laat mij lekker die "Oe! Er is een nieuwe pagina bijgekomen"-sensatie behouden...
Kijk, daar komen we echt bij de basis.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:04 schreef Biene het volgende:
Verhaaltje voor het slapen gaan...
Verbijstering, woede en onmacht
Het is weer tijd voor het Journaal
Kinderen zijn verkracht
Kinderen zijn vermoord
Kinderen zijn mishandeld
Kinderarbeid
"Kinderen zijn in nood"
Een Turkse man laat zijn dochter uit
Mensen zijn op een onmenselijke manier gestraft
Dieren zijn mishandeld en verkracht
Vliegtuigen zijn de weg kwijt
Mensen gaan dood van de honger
De VOC mentaliteit moet er weer in
Oorlog, geweld en vele doden
Mensen zijn gemarteld
Vernedert, tot op het bot
Asielzoekers worden zonder pardon het land uit gezet
Het klimaat verandert schrikbarend
De ijskappen smelten
De ozonlaag verdwijnt
De aarde wordt warmer
Veel dieren met uitsterven bedreigd
Bossen worden omgekapt
Maar verder;
"Geen gevaar voor de volksgezondheid"
[afbeelding]
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:49 schreef broer het volgende:
Met mij ook. Ik mag het morgenochtend lekker rustig aan doen, dus ik neem het ervan, vanavond.
Ik erken etiquette gewoon niet blijkbaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:57 schreef broer het volgende:
Ik zei het ook alleen maar omdat ik iets meer wilde zeggen dan: "Met mij gaat het ook goed."
Volgens mij wil je het ware leven van mensen die je denkt in te kunnen schatten gewoon echt niet weten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:11 schreef broer het volgende:
Ze leek me best aardig, die paar keer dat ik haar heb gesproken. Maar ik geloof dat ik het contact nu toch maar enigszins ga vermijden.
Niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:28 schreef broer het volgende:
De kunst is kennelijk om die ene normale ertussenuit te pikken. Hoe doe jij dat, Lamon?
Klinkt geruststellend, maar....quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Sterker: het merendeel van de mensen zal zichzelf normaal vinden en de rest raar in denken, doen en laten. En als ze zichzelf dan raar vinden, dan toch in ieder geval aan de onschuldige kant. Bij mij is dat niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |