Niets meer of minder dan anders, ik ben hier ooit gekomen door slaapstoornissen en die zijn niet ineens opgelost door zomaar een maandje onthouding.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Heb je wat leuks gedaan in je Fok!-vrije periode?
O, jammer. Ik had op wat spannenders gehoopt, eigenlijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:42 schreef Lamon het volgende:
Niets meer of minder dan anders, ik ben hier ooit gekomen door slaapstoornissen en die zijn niet ineens opgelost door zomaar een maandje onthouding.
Niet slecht noch goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:50 schreef broer het volgende:
[..]
O, jammer. Ik had op wat spannenders gehoopt, eigenlijk.
Hoe beviel de onthouding?
Spellen doen het nooit bijster goed op een Mac, dus je zult moeten gaan foto- of filmbewerken om er wat uit te halen vrees ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:06 schreef broer het volgende:
Hij doet het uitstekend en hij is lekker snel.
Nu alleen nog iets zoeken waarbij ik ook echt iets aan die snelheid heb.
Hoi bwoewquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:55 schreef broer het volgende:
Hoi, ER.
Slecht.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Hoe staat het met je cabaretproject?
Is goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:25 schreef ElizabethR het volgende:
Ik mail je morgen effe uitgebreid terug!
Kut. Dan moet ik gaan schilderen, hier thuis.quote:De periode kan niet,
Ik had het er gisteren met een vriend over. Hij speelt in een band en wil graag wat meer 'knip-en-plakkerig' bezig zijn. Lekker een middag jammen en er vervolgens goeie en overwachte liedjes van maken, computergewijs.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:27 schreef Lamon het volgende:
Ik voel gewoon mijn behoefte om mijn meest heftige meningen en ideeen op creatieve wijze op papier te krijgen per dag afnemen.
Nu wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:43 schreef broer het volgende:
O, en kennen jullie Fabchannel? Vrijwel elk concert dat de afgelopen jaren in Paradiso (en de Melkweg?) is geweest. Gewoon terug te kijken!
Nee, we konden terecht (Murphy's in Den Haag), maar er was geen datum. Ik geloof dat we een ouderwetse middelbare school dwang nodig gaan hebben, maar hoe creeer je zoiets?quote:Op zondag 21 januari 2007 03:35 schreef broer het volgende:
(Hadden jullie niet een optreden staan?)
Dat is inderdaad gewoon de leeftijd. Er is gewoon óf minder te lachen, óf je hebt het grapje al eens eerder gehoord.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:44 schreef Lamon het volgende:
ik lach gecontroleerd zonder ooit nog echt buikpijn te krijgen.
Naar Murphy's gaan en zeggen: "We komen dan-en-dan optreden."quote:Op zondag 21 januari 2007 03:47 schreef Lamon het volgende:
maar hoe creeer je zoiets?
Ik heb nog nooit ongecontroleerd om grapjes moeten lachen, wel om situaties en momenten.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:50 schreef broer het volgende:
Dat is inderdaad gewoon de leeftijd. Er is gewoon óf minder te lachen, óf je hebt het grapje al eens eerder gehoord.
DE glas-half-vol bevestiging waar ik op wachtte en ik me zonder enige assertiviteit in mee ga laten drijven.quote:Op zondag 21 januari 2007 04:04 schreef broer het volgende:
Totdat het je tóch een keer gebeurt.
Noem de glorieuze terugkeer van Lamon maar niksquote:Op zondag 21 januari 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Tot hier heb je nog niet veel gemist, Wickedangel.
uhm moet ik dat echt zeggenquote:
Kom dan even raden, ben ik er vanaf en heb jij een puntje.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Ik zeg: Jodie Foster.
Dit is semi-bikkeltijd. Het is de bedoeling dat je wat inhoudelijks post.quote:
Nee, ik mag van mijn verslavingstherapeut niet meer in AKQ komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Kom dan even raden, ben ik er vanaf en heb jij een puntje.
nopu ik dacht dat aphrodite wel een lekker cdeetje was om op te gaan zetten bij het optrekken van een vers blikje bierquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is semi-bikkeltijd. Het is de bedoeling dat je wat inhoudelijks post.
Dus: ja.
Flauwquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Nee, ik mag van mijn verslavingstherapeut niet meer in AKQ komen.
Heb ik met deze terzijde al mensen overtuigd om dit nummer te gaan luisteren eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:42 schreef Lamon het volgende:
Maar "By my Side" is eigenlijk het echt niet te versmaden nummer van hun cd.
Laat ik nou denken dat je op mijn post reageerdequote:Op woensdag 24 januari 2007 01:08 schreef PeZu het volgende:
nopu ik dacht dat aphrodite wel een lekker cdeetje was om op te gaan zetten bij het optrekken van een vers blikje bier
en dat was het wel zo'n beetje
Duh.quote:ja dat en dat wicked angel wel een intrigerende naam is![]()
Dat vroeg laatst ook al iemand. Dat je daar op let, zeg.quote:
Het is een even getal. En tevens het IQ van Bonnie St. Claire.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Dat je daar op let, zeg.
Wicky!quote:
Vind ik wel een redelijk goeie reden. Blijft erg behelpen, natuurlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Dat vroeg laatst ook al iemand. Dat je daar op let, zeg.
Het is enkel om niet op het einde van een topic een pagina met één post over te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |