Ja, klopt. En ik vormde ook een aardige bedreiging, zo op tweehonderd kilometer afstand.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook, maar jij hield me aan de praat![]()
Ik word altijd moe van het antwoorden. Mooi opgelost.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ik word van lieverlee altijd moe van dat quoten en al die haakjes en zo.
Jij weet waar mijn huis woont?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Ja, klopt. En ik vormde ook een aardige bedreiging, zo op tweehonderd kilometer afstand.
Nee, maar kennelijk kan ik goed gokken.quote:
Slaap lekker, Wickedangel.quote:Welterusten, broer en Svann![]()
![]()
Vandeweek was ik opeens om negen uur al vertrokken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:19 schreef broer het volgende:
Mja, de laatste tijd is dat toch minder jouw gewoonte...
Het was ook geen vertrek ofzo, ik had gewoon even geen zin meer zoals ik al zei.quote:
Edward Scissorhands?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:09 schreef Arcee het volgende:
Heb ik nog niet gezien en itt jou ben ik niet zo van de sprookjes.
Sen to Chihiro no kamikakushi.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:13 schreef Lamon het volgende:
Edward Scissorhands?
Big Fish?
Dark Crystal?
The Fisher King?
Spirited Away?
Niet goed?
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, als Lamon er weer is kan ik hier ook wel weer een keer posten.
Eens.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:18 schreef broer het volgende:
Ik dacht oorspronkelijk juist dat wij als een weegschaal zouden werken.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, als Lamon er weer is kan ik hier ook wel weer een keer posten.
quote:
Heb jij The Fisher King nooit gezien?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:16 schreef Arcee het volgende:
Sen to Chihiro no kamikakushi."Spirited Away".
![]()
Big Fish nooit uitgekeken.
Die anderen niet gezien.
Films van Hayao Miyazaki of in die stijl vind ik wel erg goed.
Ja, ja! Allemaal smoesjes. Je komt alleen maar hier om met Lamon te ouwehoeren.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, ik ben gewoon 's nachts meestal aan het slapen. Regelmatig leven en zo. Maar goed...
De dialoog tussen mij en I.R. is hier nooit overdadig aanwezig geweest zover ik me kan herinneren.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ja! Allemaal smoesjes. Je komt alleen maar hier om met Lamon te ouwehoeren.
Niets meer of minder dan anders, ik ben hier ooit gekomen door slaapstoornissen en die zijn niet ineens opgelost door zomaar een maandje onthouding.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Heb je wat leuks gedaan in je Fok!-vrije periode?
O, jammer. Ik had op wat spannenders gehoopt, eigenlijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:42 schreef Lamon het volgende:
Niets meer of minder dan anders, ik ben hier ooit gekomen door slaapstoornissen en die zijn niet ineens opgelost door zomaar een maandje onthouding.
Niet slecht noch goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:50 schreef broer het volgende:
[..]
O, jammer. Ik had op wat spannenders gehoopt, eigenlijk.
Hoe beviel de onthouding?
Spellen doen het nooit bijster goed op een Mac, dus je zult moeten gaan foto- of filmbewerken om er wat uit te halen vrees ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:06 schreef broer het volgende:
Hij doet het uitstekend en hij is lekker snel.
Nu alleen nog iets zoeken waarbij ik ook echt iets aan die snelheid heb.
Hoi bwoewquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:55 schreef broer het volgende:
Hoi, ER.
Slecht.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Hoe staat het met je cabaretproject?
Is goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:25 schreef ElizabethR het volgende:
Ik mail je morgen effe uitgebreid terug!
Kut. Dan moet ik gaan schilderen, hier thuis.quote:De periode kan niet,
Ik had het er gisteren met een vriend over. Hij speelt in een band en wil graag wat meer 'knip-en-plakkerig' bezig zijn. Lekker een middag jammen en er vervolgens goeie en overwachte liedjes van maken, computergewijs.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:27 schreef Lamon het volgende:
Ik voel gewoon mijn behoefte om mijn meest heftige meningen en ideeen op creatieve wijze op papier te krijgen per dag afnemen.
Nu wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:43 schreef broer het volgende:
O, en kennen jullie Fabchannel? Vrijwel elk concert dat de afgelopen jaren in Paradiso (en de Melkweg?) is geweest. Gewoon terug te kijken!
Nee, we konden terecht (Murphy's in Den Haag), maar er was geen datum. Ik geloof dat we een ouderwetse middelbare school dwang nodig gaan hebben, maar hoe creeer je zoiets?quote:Op zondag 21 januari 2007 03:35 schreef broer het volgende:
(Hadden jullie niet een optreden staan?)
Dat is inderdaad gewoon de leeftijd. Er is gewoon óf minder te lachen, óf je hebt het grapje al eens eerder gehoord.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:44 schreef Lamon het volgende:
ik lach gecontroleerd zonder ooit nog echt buikpijn te krijgen.
Naar Murphy's gaan en zeggen: "We komen dan-en-dan optreden."quote:Op zondag 21 januari 2007 03:47 schreef Lamon het volgende:
maar hoe creeer je zoiets?
Ik heb nog nooit ongecontroleerd om grapjes moeten lachen, wel om situaties en momenten.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:50 schreef broer het volgende:
Dat is inderdaad gewoon de leeftijd. Er is gewoon óf minder te lachen, óf je hebt het grapje al eens eerder gehoord.
DE glas-half-vol bevestiging waar ik op wachtte en ik me zonder enige assertiviteit in mee ga laten drijven.quote:Op zondag 21 januari 2007 04:04 schreef broer het volgende:
Totdat het je tóch een keer gebeurt.
Noem de glorieuze terugkeer van Lamon maar niksquote:Op zondag 21 januari 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Tot hier heb je nog niet veel gemist, Wickedangel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |