Ik heb haar al een bril kado gedaan toen we elkaar nog maar een jaar kenden, dus dat zal het niet geweest zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zijn vriendin had haar ogen laten laseren en kon eindelijk goed zien
Oh jammer ik dacht echt dat dat het was zegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb haar al een bril kado gedaan toen we elkaar nog maar een jaar kenden, dus dat zal het niet geweest zijn
Ze heeft het huishoudtalent van haar moeder geërfd jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:53 schreef worldpimber het volgende:
Dan kan ik maar 1 andere reden bedenken en dat is dat ze de afwas niet kon doen.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.metacafe.com/w(...)ksand_robot_chicken/![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef worldpimber het volgende:
Ghehehe![]()
http://www.metacafe.com/watch/249717/freeze_in_place_prank/
wederom fuck you enzo![]()
Counterstrikequote:Op woensdag 10 januari 2007 02:29 schreef worldpimber het volgende:
Kut, ff zitten counterstriken.. dat wordt weer slaaptekort![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Counterstrike![]()
Opposing force hoor!
Damn goeie morgen![]()
WTF !!!, zo vroeg al...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:40 schreef -XX- het volgende:
Wattevak!
Ik kan nog slapen![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is die leukerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog lekker bij ex-schoonma gelogeerd hoor
Ze kan ook niet zuigenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft het huishoudtalent van haar moeder geërfd ja
Dat is zijn bijnaam ook, Koning Lamzakquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi zo, in de randstad is namelijk een agententekort. Voornamelijk vanwege agenten die willen werken in het rustige Oosten, Noorden en Zuiden. Lui tuig.
Hahaha, lachheuuhhquote:Grap bruid zorgt voor dubbele kosten
Op de vraag of zij haar geliefde tot wettig echtgenoot wilde aanvaarden, grapte een Oostenrijkse bruid "nee". Dat had ze beter niet kunnen doen. De ceremonie werd acuut gestopt. Nu moet het stel nogmaals een dure bruiloft betalen.
Ook al corrigeerde de lieftallige bruid zichzelf meteen, de ambtenaar van de burgerlijke stand was onverbiddelijk. Hij hield zich aan de Oostenrijkse wet. Die stelt dat bij een negatief antwoord de bruiloft onmiddellijk moet worden stopgezet. Pas op zijn vroegst tien weken later kan de ceremonie worden hervat. Dit om gedwongen huwelijken te voorkomen.
Daar stonden Tina Albrecht en Dietmar Koch dan. Sprakeloos. Net als al hun gasten. Nog steeds ongetrouwd verlieten zij het romantische kasteeltje dat zij ongetwijfeld tegen een hoog tarief hadden afgehuurd. De chique bruidstaart met champagne na afloop zal vast niet echt hebben gesmaakt.
In maart krijgt het stel een herkansing. Een luxe bruiloft kost circa ¤ 25.000, duur geintje van de bruid. Dat zal ze een tweede keer wel uit haar hoofd laten!
Best een leuk ding opde fotoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er zijn er ook van 2002, dus denk t welIs bekend dat er hier wijnig van zijn. maat van me zoekt een 25 kw motor. van daar... staat nl op marktplaats.
Deze dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |