Check hier hoe versleten een SV650S kan zijn van een paar jaar oud.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:46 schreef Rib-i het volgende:
Je hebt wel gelijk vwb het starten na lang stilstaan. Toen ik naar motoren aan het kijken was heb ik goed onderhouden oude motoren gezien en motoren <10 jaar oud.
Sommige brikken startten veel beter en liepen lekkerder, puur door preventief onderhoud. Dat hun wederhelft in de meeste gevallen er minder verzorgd uitzag was puur toeval
Damn, eng topic ...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Check hier hoe versleten een SV650S kan zijn van een paar jaar oud.
Gaandeweg het topic laat de eigenaar steeds meer los.![]()
quote:
Zie bronquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, eng topic ...Volgens mijs took ik die van mij regelmatig bloedjeheet, maar dan komt ie toch nooit boven de 130 graden?
Inc. lampje dat op die hete circuitdag van Horeon volgens mij opeens begon te branden, lampje dat ik nog nooit had gezien maar vanzelf weer uit ging
[..]Waar komt dat plaatje vandaan?
Als je even goed leest dan ontdek je dat olie op bepaalde hot spots de 200 graden overschrijdtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:27 schreef worldpimber het volgende:
Damn, eng topic ...Volgens mijs took ik die van mij regelmatig bloedjeheet, maar dan komt ie toch nooit boven de 130 graden?
Inc. lampje dat op die hete circuitdag van Horeon volgens mij opeens begon te branden, lampje dat ik nog nooit had gezien maar vanzelf weer uit ging
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
Danny belt nu al naar zijn kruiwagen daar bij het bedrijf.. Mustafa El Morabet.![]()
Dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar meestal is't de reactie van de motorrijder die het voertuig van zijn baan laat verwisselen.
Het is ZEN.![]()
Interessant topic, het gaat over oliequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ok, ik zal het topic even onder "topics voor saaie momenten" zetten...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je even goed leest dan ontdek je dat olie op bepaalde hot spots de 200 graden overschrijdt, terwijl het carter bijvoorbeeld nog gewoon 80 graden is.. Dus een algehele hogere temperatuur zal hier nog verder aan bijdragen.
![]()
En dan nog 140K op de tellerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je even goed leest dan ontdek je dat olie op bepaalde hot spots de 200 graden overschrijdt, terwijl het carter bijvoorbeeld nog gewoon 80 graden is.. Dus een algehele hogere temperatuur zal hier nog verder aan bijdragen, waardoor bij Kawsjakies de versnellingsbakken er aan gaan.
![]()
![]()
Hendig.. toch eens uitvissen naar welke moskee ze gaan, aanpappen en carriere maken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:34 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ik lees nu ook die site door, allemaal buitenlandse namen
Spiritual guy.quote:
Ik zie een groter belang als kernpunt.. de basis waar het omdraait voor gelukkig motorrijden.quote:Interessant topic, het gaat over olie
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:35 schreef worldpimber het volgende:
Ok, ik zal het topic even onder "topics voor saaie momenten" zetten...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:41 schreef Rib-i het volgende:
De auto had ook hot spots die afgekoeld moesten worden
Je bent toch al aangenomenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef BazzieK het volgende:
Was op zoek naar een autorijschool, deze komt wel betrouwbaar over
http://www.verkeersschooldejan.nl/
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef BazzieK het volgende:
Moet het dus wel op eigen kosten halen binnen een jaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je bent toch al aangenomen.. als het straks voor je functie nodig is krijg je het misschien wel gratis.
![]()
Zit in je opleiding, ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef BazzieK het volgende:
Ik vind het ook interessant, vooral de meningen over olie en de werking ervanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie een groter belang als kernpunt.. de basis waar het omdraait voor gelukkig motorrijden.![]()
![]()
U betaald een eenmalig bedrag van 2800 euro. In dat bedrag zit een pakket van "x" aantal lessen en een examen en een verzekering.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef BazzieK het volgende:
Ckzer ja!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef BazzieK het volgende:
Je hebt op de CBR site toch een overzicht van rijscholen met slagingspercentagesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet het dus wel op eigen kosten halen binnen een jaar
Je mag zelf beslissen, maar hier pushen ze je naartoe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef Snelwagen het volgende:
U betaald een eenmalig bedrag van 2800 euro. In dat bedrag zit een pakket van "x" aantal lessen en een examen en een verzekering.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt op de CBR site toch een overzicht van rijscholen met slagingspercentages
Mijn TOMTOM heeft meer talen hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ckzer ja!!
Nm4: Je kunt de lessen volgen in het Nederlands, Engels, Joegoslavische en Turks.
aanvulling:quote:Nm9: Je kunt bij ons op de normale manier je rijbewijs halen maar je kunt ook gebruik maken van een spoed opleiding op maat mits je het wel tijdig van tevoren aangeeft(ca 4 tot 6 weken) jezelf aanmeld en in het bezit bent van je theoriecertificaat. Je krijgt eerst een les om te kijken of jij als leerling wel instaat bent om een spoed opleiding te volgen, want het is dan zonde van je geld! Maar je kunt altijd, tegen het advies in, proberen.
Nm9: Je kunt bij ons op de normale manier je rijbewijs halen maar je kunt ook gebruik maken van een spoed opleiding op maat mits je het wel tijdig van tevoren aangeeft(ca 4 tot 6 weken) jezelf aanmeld en in het bezit bent van je theoriecertificaat. Je krijgt eerst een les om te kijken of jij als leerling wel instaat bent om een spoed opleiding te volgen, want het is dan zonde van je geld!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je mag zelf beslissen, maar hier pushen ze je naartoe.En doe je het niet..
... vette pech met de ondersteuning verder.![]()
quote:
Ik ben ook een tegenstander van TomTom. Speelgoed in vergelijking tot NavTec.quote:
Uw punt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:01 schreef Snelwagen het volgende:
Nm9: Je kunt bij ons op de normale manier je rijbewijs halen maar je kunt ook gebruik maken van een spoed opleiding op maat mits je het wel tijdig van tevoren aangeeft(ca 4 tot 6 weken) jezelf aanmeld en in het bezit bent van je theoriecertificaat. Je krijgt eerst een les om te kijken of jij als leerling wel instaat bent om een spoed opleiding te volgen, want het is dan zonde van je geld!
Ik schat de mate van mishandeling van uw motor iets hoger in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef worldpimber het volgende:![]()
Trouwens, topic gelezen.. angst is weer weggezakt. Als dt pas na 140.000 km is
Zelf gefotosoeptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ckzer ja!!
Nm4: Je kunt de lessen volgen in het Nederlands, Engels, Joegoslavische en Turks.
Nm6: Je krijgt les in een BMW 320d(zie foto) voorzien stuurbekrachtiging, ABS, airco, etc.etc. ,En die bekend staat bij veel rijscholen om zijn gemakkelijke bediening en vooral om zijn bling, bling, patserigheid en achterwieldriftmogelijkheden.
[afbeelding]
Je krijgt eerst een les om te kijken of jij als leerling wel instaat bent om een spoed opleiding te volgen, want het is dan zonde van je geld!quote:
Neeej.. waarom.quote:
Ach.. de uitkomst is altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:05 schreef Snelwagen het volgende:
Je krijgt eerst een les om te kijken of jij als leerling wel instaat bent om een spoed opleiding te volgen, want het is dan zonde van je geld!
Lekkere ondersteuning![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.weerradar.nl/ .. brikkie is calling me!![]()
![]()
Er was een kans van 1 op 1000 dat jij het bumperpacket op de voorgrond er over hebt gezetquote:
En er is iemand die die foto heel interresant vindquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er was een kans van 1 op 1000 dat jij het bumperpacket op de voorgrond er over hebt gezet
Ik zag de link niet zo gauw tussen de dame en de url
-edit-
Er is dus ergens op de wereld een trotse auto bezitter, die zo trots op zijn auto is dat hij er een afleidende dame ervoor plakt, inclusief geen schaduw ....
Sorryquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En er is iemand die die foto heel interresant vind![]()
damnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
En deze dan op 1.18http://www.youtube.com/watch?v=RnT7D_dMc30&mode=related&search=
En een knetterharde wheelie flyby![]()
fuck you als je gaat zeiken over oud materiaal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En er is iemand die die foto heel interresant vind![]()
Vet als je dat kanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
En deze dan op 1.18http://www.youtube.com/watch?v=RnT7D_dMc30&mode=related&search=
![]()
Er is een verschil tussen vet en geluk hebben. Denk dat het toch meer naar het 2e neigtquote:
Shane Byrnequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Jah idd, prachtig die luiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:16 schreef worldpimber het volgende:
Jah, klopt, dat zijn die mongolen die harde klapperts maken en een nieuwe bike kopen om daar weer klapperts mee te makenMaareeuh, die ram tegen het spiegeltje van de tegemoetkomende auto is echt niet alleen geluk hoor, 99 van de 100 mensen zou keihard rechtdoor gereden zijn
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ex. Ja, ze weet het.
Oooooooo, die van mij kan dus nog veeeeel meer hebben...........quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |