Ben ook niet ingelogdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:42 schreef neferhone het volgende:
ik heb gewoon het zelfde ingevult en krijg geen goede post code. maar ben ook geen lid van die site
en heb nu een pissige vriend die net naar zijn werk moet
Zoiets:quote:Op maandag 8 januari 2007 23:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Kan misschien iemand die heel erg goed is met fotosoep ofzo een plaatje maken van Huubs hoofd op het lichaam van een bodybuilder ofzo? Ik kan zelf wel de text "Huub is the man!" erop zetten, maar foto's editten ben ik niet zo'n kei in![]()
Zeg dat wel.quote:
Ik niet. Kom op, zeg, het is gewoon een TV-programma hoor. Op deze manier heb je de redactie precies waar ze je hebben willen. Ik ga iig geen ene rotcent uitgeven aan DGK.quote:Maar ik ga 'm wel sturen hoor.![]()
Het is een hart onder de riem steek actie, geen nl bash actiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Een fijne kaart voor op de ijskast
[afbeelding]
misschien geen spatie in de postcode doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 05:37 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik krijg dat het geen geldige postcode is dus wat doe ik fout?
geinig, maar je hebt vergeten "niemand" weg te halen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
afmeting: 1600 x 1200
geschikt voor verzending via www.kaartenhuis.nl
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:17 schreef dolfijnengek het volgende:
Heb ook een kaart klaar liggen voor Huub en Sylvia, gaat morgen op de post.
Goede actie als hun elkaar blijven steunen komen ze een heel eind.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |