abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:00:30 #101
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_45245350
quote:
Woensdag 10 januari 2007 - De PLAYSTATION 3 is voor het einde van 2006 iets minder dan 1,5 miljoen keer over de toonbank gegaan. Dat de PS3 een erg dure console is om te produceren is langer bekend als vandaag. Sony maakt bij elk verkochte console, in tegenstelling tot Nintendo, verlies.

Het bedrijf verwacht dat het spelcomputeronderdeel dit gebroken boekjaar een verlies van 200 miljard yen (1,3 miljard euro) moet incasseren. Dit verlies moet terug worden verdient met de verkoop van software.

bron:ps3only
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_45245838
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Zo te zien gewoon een loos bericht. MS zo een persconferentie in japan om 6 uur s'ochtens onze tijd, als dat zo is waarom hebben we er dan nu nog geen nieuws over?
Nee je hebt gelijk, het is inderdaad vals alarm...
PSN id: NL_SToRM
pi_45246468
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Zo te zien gewoon een loos bericht. MS zo een persconferentie in japan om 6 uur s'ochtens onze tijd, als dat zo is waarom hebben we er dan nu nog geen nieuws over?
Ik las iets van dat Konami een aparte X360 afdeling krijgt en dat de studio van Kojima een MGS trilogie gaat uitbrengen op de X360.
Maar dat was al bevestigd door Konami zelf, dus daar zal dit niets mee te maken hebben.
Ben benieuwd wat het wel is. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45246480
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:15 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk, het is inderdaad vals alarm...
Beetje voorbarig, non.
We wachten even af. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:43:12 #105
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_45246750
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:34 schreef Panick het volgende:

[..]

Ik las iets van dat Konami een aparte X360 afdeling krijgt en dat de studio van Kojima een MGS trilogie gaat uitbrengen op de X360.
Maar dat was al bevestigd door Konami zelf, dus daar zal dit niets mee te maken hebben.
Ben benieuwd wat het wel is. .
Het is bevestigd door Konami dat de X360 een MGS trilogie krijgt?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_45247155
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sixaxis onderweg vanuit Hong-Kong.....voor maar $ 33 dollar
Ik heb je goeie idee maar opgevolgd! ¤ 31,- incl verzenden
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_45247176
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Het is bevestigd door Konami dat de X360 een MGS trilogie krijgt?
.
Gemaakt door het team van Kojima, .
quote:
KONAMI ANNOUNCES KOJIMA PRODUCTIONS TEAM FOR XBOX 360
Two Blockbuster Titles Already Under Development

OSAKA – Konami Digital Entertainment – Japan, a division of Konami Digital Entertainment, Inc., today announced a new, exclusive for the Xbox 360 gameconsole, development team will be formed inside Konami Corporation. On January 11, 2007, Konami Corporation merged and consolidated its group companies. Accordingly, former Konami Computer Entertainment Japan East Team, lead by creator Hideo Kojima (Corporate Officer, Konami Corporation), embarks on a new era as "Kojima X Productions" inside Konami Corporation.

The newly formed Kojima Productions is proud to announce that Metal Gear Solid: Triology is currently in development for the XBOX®360 ( X360 ) next-generation computer entertainment system from Microsoft ( MS ). Metal Gear Solid: Triology will be a online remake of three Hideo Kojima's masterpieces. The Metal Gear Solid (MGS) series, is highly acclaimed worldwide, with its breathtaking graphics, profound stories, intricate human drama, original game design and superlative gameplay. Also under development is one other exciting game in the Metal Gear series -- Metal Gear Solid: Fluid Ac!d for the Microsoft Zune media player.

Updates regarding Kojima Productions will be posted periodically on the following website: Kojima Productions Official Homepage: http://www.konami.jp/kojima_pro/.

About Konami Corporation
Konami Corporation is a leading developer, publisher and manufacturer of electronic entertainment properties, specializing in the home video game market. Konami Corporation's action and adventure titles include the popular franchises Metal Gear Solid®, Silent Hill® and Castlevania®, among other top sellers. The latest information about Konami can be found on the Web at www.konami.com. Konami Corporation is a publicly traded company based in Tokyo, Japan with subsidiary offices, Konami Digital Entertainment, Inc. in the US and Konami of Europe in Frankfurt, Germany. Konami Corporation, the parent company of Konami Digital Entertainment, Inc. is traded in the United States on the New York Stock Exchange under the ticker symbol KNM. Details of the products published by Konami Digital Entertainment - America can be found at www.konami.com/gs.
En dit is natuurlijk het opstapje naar deel 4 .
pi_45247442
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef RedemptioN het volgende:

Wanneer ga jij trouwens is proberen om iets positiefs toe te voegen aan de PS3 topics, anders vraag ik me toch zwaar af wat je hier doet als je toch niet geinterresseerd bent
Nieuws is nieuws, of mag hier alleen goed nieuws gepost worden?
Speciaal voor jou dan nog 1.
De marketing machine van Sony die weer eens gelogen heeft..
MotorStorm gaat van 1080p @ 60fps naar 720p @ 30fps........
quote:
Motorstorm not 1080p on PS3
Another case of Sony PR reps over-egging the pudding.

You may have heard quotes from SCEA Marketing VP Peter Dille and another Sony source at CES saying the US release of Motorstorm on PS3 would run at 60 frames per second and 1080p resolution.

It's not true.

Sony has admitted that the PR in this case might have allowed enthusiasm to run riot with the facts somewhat.

Motorstorm supports the resolution of 720p, which is jolly nice anyway, and a frame rate of 30.

Sony told 1UP that it's representatives had "accidentally got caught up in the greater context of his [Dille] point which is that we currently do have (and will be creating much more) content that does run at 1080p and 60fps for PS3."
pi_45248502
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:02 schreef Panick het volgende:
Nieuws is nieuws, of mag hier alleen goed nieuws gepost worden?
Playstation 3 may have some problems, but it's our home, our team. And if you don't wanna root for your team, then you should get the hell out of the stadium!

(komt oorspronkelijk van southpark)
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:34:04 #110
145074 Diablos79
pi_45248637
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:54 schreef Panick het volgende:

[..]

.
[..]

Vaag dat dit nieuws niet op grote sites zoals ign en gamespot staat. Is opzich toch geen klein bericht. Maar een remake van de eerste 3 delen is leuk. Vast wel de moeite om te kopen.

Maar MGS4 zie ik toch niet snel op de 360 verschijnen. Kojima wilde al geen MGS voor de 360 maken en gewoon iets nieuws beginnen op de 360. En ook de technische reden dat MGS4 onmogelijk (volgens Kojima zelf) op een dvd past staat een release van MGS4 op de 360 in de weg. En ik denk dat Sony ook wel contracten heeft afgesloten met konami om MGS4 exclusief te houden voor de PS3.
pi_45249411
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_45250631
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
1080p iszoooooooooooo 2006
http://www17.tomshardware(...)house_quad_hdtv_com/
Geil, .
pi_45251592
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:54 schreef Panick het volgende:

[..]

.
[..]

Is een grapje van het insidegamer forum
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=45477&start=100
pi_45251866
Gemaakt door het team van Kojima,

J a n u a r y 9 , 2 0 0 6

P L A Y S T A T I O N 3

- UNCONFIRMED: Japanese dealers reported that Bandai Namco's newly announced Gundam action game Gundam Musou will be released in Japan on March 1, 2007.

- Sony / Ninja Theory's PS3 action game Heavenly Sword will be released in US on March 6, 2007.

- UNCONFIMRED: Capcom is working on a remake of Street Fighter 2, the game will be an e-Distribution game for PS3 via the PlayStation Network.

- Sony confirmed that KillZone 2 for PS3 will be released sometimes this year.

- Sony announced over 1 million units of PS3 were shipped in US by the end of 2006, the company will soon announce the shipment figures from Japan.

- Sony has released a new TVCM video of Bandai Namco's PS3 e-Distribution game Tekken 5 Dark Resurrection, the game is available in Japan.

[ Bericht 80% gewijzigd door SinjiOnO op 11-01-2007 16:03:03 ]
I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:06:45 #115
145074 Diablos79
pi_45252413
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:46 schreef Snake_NL het volgende:

[..]

Is een grapje van het insidegamer forum
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=45477&start=100
Verklaard gelijk waarom het niet op de grote sites staat
pi_45261395
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:06 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Verklaard gelijk waarom het niet op de grote sites staat
En Panick is zo stront eigenwijs om het ook nog te geloven

Anyway een interessante nieuwtje:
quote:
Verrassende Final Fantasy aankondiging eind 2007

Bron: GameFront

Op 18 december 1987 bracht een klein bedrijfje in Japan Final Fantasy uit, de game kreeg de naam Final Fantasy omdat het de enige game was die het bedrijfje kon redden en dat deed het ook.

Ondertussen zijn we twintig jaar verder en is Squaresoft na de fusie met Enix de grootste op de RPG markt. Desondanks is het bedrijf zijn roots niet vergeten en daarom zal er op 18 december 2007 een verrassende aankondiging gebeuren, meldt Dengeki PlayStation. Is dit de Final Fantasy VII remake waar zoveel mensen op wachten of is het echt een verrassing? Het duurt spijtig genoeg nog even voor we daarop het antwoord weten.
Zou het dan echt om de remake van FF VII gaan ?

Ik zie het al voor me:

pi_45261836
Nieuwe Info Final Fantasy XIII en Versus XIII.
quote:
Final Fantasy XIII

* De naam van de mannelijke persoon met het blonde haar heeft iets met het weer te maken, maar niet met Lightning, de naam van de vrouwelijke hoofdrolspeelster.
* De stad heeft een grote cocon, welke tot stand is gebracht door een Crystal. Deze cocon wordt wakker zodra een bepaalde persoon de stad binnenkomt. De inwoners zien diegene aan voor 'Invader'. Deze persoon is door de Crystal uitgekozen om over de wereld te heersen, maar niet in positieve zin. Door deze crisis zijn veel inwoners in een soort Virtual Reality opgesloten, om van het gevaar weg te komen.
* De summons zijn vernieuwd. Zo zal Shiva in een motor kunnen veranderen en zal ze uit meer elementen bestaan.
* Deze Shiva-on-wheels kun je in gevechten gebruiken.

Final Fantasy Versus XIII

* De gameplay zal zoals gezegd veel weghebben van de Kingdom Hearts franchise, maar er wordt nog aan gesleuteld.
* De hoofdrolspeler zal zijn wapens kunnen gooien, om er vervolgens heen te teleporteren. Ik verwacht Devil May Cry-achtige over the top moves.
* De moderne stad uit de diverse trailers is de laatste stad met een Crystal. Deze wordt beschermd door de Magic Order. Een groep mensen uit de Outside World overrompelen de stad om deze laatste Crystal te pakken te krijgen.
Bron:Ownage

Final Fantasy Versus XIII
pi_45262246
Hoe meer ik van FF XIII krijg te zien/horen hoe groter ik de intentie krijg dat het allemaal goed gaat komen met de PS3
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:41:05 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45262707
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En Panick is zo stront eigenwijs om het ook nog te geloven

Anyway een interessante nieuwtje:
[..]

Zou het dan echt om de remake van FF VII gaan ?

Ik zie het al voor me:

[afbeelding]

Dat is zoooo verkeerd vertaald

Het interview ging om FFXIII en S-E wilde voor de 20e verjaardag meer laten zien van die game:
quote:
The comment... "Since it's the 20th Anniversary of FF this year, we'll work hard to bring you a surprise announcement during the year" was made directly about FFXIII. It's not about a new game at all. The interview can be seen here:
http://up2.viploader.net/pic/src/viploader391391.jpg

And after he says this, he says "So far, all you've seen has been movies, but we're working to let you play it for yourselves as soon as possible. Please look forward to it."
Helaas dus geen FFVII remake aankondiging.

Overigens verwacht ik wel wat van S-E dit jaar. Die FFVII remake is ook een optie natuurlijk aangezien FF 20 jaar bestaat en FFVII 10 jaar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_45263065
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is zoooo verkeerd vertaald

Het interview ging om FFXIII en S-E wilde voor de 20e verjaardag meer laten zien van die game:
[..]

Helaas dus geen FFVII remake aankondiging.
Blame Gamed.nl Maar nu weet ik in ieder geval hoe het precies zit
pi_45263199
Info FF XIII & FF Versus XIII

Toch wat stukken uitgebreider dan die van Ownage

[ Bericht 6% gewijzigd door Cyberia18 op 11-01-2007 21:46:46 ]
pi_45265217
Je link doet het niet
pi_45265317
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:44 schreef Snake_NL het volgende:
Je link doet het niet
Fixed
pi_45265596
Gelezen
Moet die trailers zien
  vrijdag 12 januari 2007 @ 06:58:50 #125
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_45274670
dus wordt dus en XIII en XIIIvs halen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:01:33 #126
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_45276733
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:54 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Ik heb je goeie idee maar opgevolgd! ¤ 31,- incl verzenden
paar vraagjes over dit, dan ga ik het namelijk ook doen als ik mijn salaris binnen heb;

het gaat dus via eBay, hoe betrouwbaar is dit? hebben jullie misschien voorbeelden van goede auctions waar je op moet letten, hoe gaat die met betalen (hoe betrouwbaar is paypal hierbij?) en hoe zit het met taxes eigenlijk?

dus ben ik voor $35 sixaxis controller inc. verzenden en resistance:fom $35 = 70$ x 0.77 = 53,90 euro kwijt?
alvast bedankt (scheelt toch weer )
PSN: diTani
pi_45276903
Hardware- en softwareverkopen USA
Auw.. Er zijn 687.300 ps3's verkocht in Amerika in heel 2006..
Sony had er 1 miljoen geshipped.. Betekent dat er 300.000 nog op voorraad zijn, .
De Wii is stijf uitverkocht en ook de X360 was tot ver in het nieuwe jaar uitverkocht.
Ik hoop voor Sony dat ze snel met een paar echte systemsellers komen, anders hebben ze in de States een klein probleempje.
pi_45277134
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:09 schreef Panick het volgende:
Sony had er 1 miljoen geshipped.. Betekent dat er 300.000 nog op voorraad zijn, .
De Wii is stijf uitverkocht en ook de X360 was tot ver in het nieuwe jaar uitverkocht.
Ik hoop voor Sony dat ze snel met een paar echte systemsellers komen, anders hebben ze in de States een klein probleempje.
Voorlopig doet Sony het nog best goed in de VS. Meest verkochte TV, meest verkochte home-console. Ik denk dat 300.000 PS3s (nog) niet echt tot hoofdpijnen zal leiden.
Ik heb wel begrepen dat Kaz Hirai en z'n mannen momenteel aan het uitzoeken zijn waarom de PS3 niet uitverkocht is, en hoe ze dat kunnen oplossen.

Mijn oplossing: kom met games goddammit! Reden voor het blijven liggen van de PS3 is volgens mij niet eens de prijs (fuck, als je 1700 dollar voor een TV over hebt, kan 500 voor een PS3 er ook nog wel bij), maar puur de games. Tuurlijk is er de belofte van MGS4, DMC4, FFXIII, etc etc, en daar zullen die 700K consoles ook wel op verkocht zijn, maar in de huidige positie had de PS3 een systemseller in month 1 moeten hebben om direct over de 360 heen te gaan (zeker in de VS, waar gamen onderhand "playing xbox" heet, ook al speel je op de Wii of Playstation). Gewoon een game die zegt: "dit is PS3, drool bitches!" en die mist de PS3 gewoon. Hell, de PS3 mist zelfs een game als Fantavision (een van de betere launchgames ever).
De PS3 leek een jaar achterstand te hebben, in werkelijkheid lijkt het wel 1,5 tot 2 jaar op het vlak van games te worden als titels als Killzone en Heavenly Sword niet killer worden.

Nu ik dit bericht teruglees, denk ik dat ik gisteravond teveel Xbox heb zitten spelen
pi_45277181
quote:
Oeh, dat doet wel pijn voor Sony dunkt mij, zijn dit werkelijk goede cijfers?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:23:57 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45277238
Het komt allemaal wel goed met Sony hoor. Worden gewoon netjes tweede. Achter Nintendo.

Microsoft heeft maar een relatief kleine voorsprong (8M wereldwijd) en die heeft zowel Nintendo als Sony dit jaar nog ingehaald. En ja, deze post mag gebookmarked worden om me volgend jaar te laten zien dat ik gelijk had
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:25:23 #131
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_45277274
maar die 1 miljoen verscheepte was dat niet naar het continent noord-amerika?

en de verkopen zijn alleen USA, niet canada/mexico

anders namelijk:

USA:
Wii 1.1 million
PS3 700k
360 4.5 million

Mexico, Canada + Latin America:
approx 15% of USA sales based on population, economic and launch conjecture..
360: 675k
Wii: 165k
PS3: 105k

North America:
Wii: 1.265 million
PS3: 805,000
360: 5.175 million
-------------------------

houdt natuurlijk wel in dat er alsnog 200k ligt te wachten...maar de Wii heeft in december er "maar" 100k meer verkocht dan de PS3, op zich doet de ps3 het dan nog helemaal niet slecht als je kijkt naar de prijs van de ps3 en naar die van de Wii. Al is de Wii wel uitverkocht natuurlijk, het blijven geen verkochte consoles

wel raar dat nintendo dan niet meer wii's kan leveren als zelfs sony er meer kan leveren?
pi_45277362
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het komt allemaal wel goed met Sony hoor. Worden gewoon netjes tweede. Achter Nintendo.

Microsoft heeft maar een relatief kleine voorsprong (8M wereldwijd) en die heeft zowel Nintendo als Sony dit jaar nog ingehaald. En ja, deze post mag gebookmarked worden om me volgend jaar te laten zien dat ik gelijk had
Persoonlijk denk ik dat de Wii over een tijdje een zware drop gaat maken, ik bedoel, het innovatieve is leuk, maar het blijft me niet boeien, heb het nu 3 keer een volle avond gespeeld, maar de 4e keer met vrienden hadden we toch meer zin om gewoon lekker te ouwehoeren dan beetje te gaan lopen zwaaien en moe worden voor de tv.

PS3 zal het ongetwijfeld gewoon goed gaan doen, alleen ik denk dat als de PS3 eenmaal on a role is, dat MS alweer met de opvolger op de stoep staat.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:53:11 #133
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_45277942
De PS3 zal wel gaan lopen na maart. De developers wachten op de EU release zodat zij meteen geld kunnen verdienen aan de games die zijn gemaakt hebben.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_45278104
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:53 schreef rakotto het volgende:
De PS3 zal wel gaan lopen na maart. De developers wachten op de EU release zodat zij meteen geld kunnen verdienen aan de games die zijn gemaakt hebben.
denk het ook wel. In maart staan een aantal multi-platform-titels op stapel (ook in de EU), waarbij oa een lading EA spellen. En EA heeft al aangegeven de SIXAXIS-functionaliteit te ondersteunen. Indien juist geïmplementeerd kan dat betekenen dat de PS3-versies net iets leuker zijn om te spelen.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:00:08 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45278117
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:53 schreef rakotto het volgende:
Dat riep Microsoft ook 'Wacht maar op Blue Dragon!!' en de 360 verkoopt nog steeds niet in Japan
pi_45278186
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat riep Microsoft ook 'Wacht maar op Blue Dragon!!' en de 360 verkoopt nog steeds niet in Japan
Verkopen zijn wel vertienvoudigd sindsdien Hij gaat nu voor de 50k per maand waar dat 5k was. Ik weet niet wat Microsofts doelstellingen waren, maar ja, als het alleen was beter verkopen, dan is dat gelukt Maar goed, hij is nog steeds een flinke flop daar idd.

PS3, we zullen zien. Misschien krijgt die hetzelfde probleem als de PSP, dan is Japan vrij snel uitgespeeld, maar in Europa en Amerika speelt de 360 wel mee. Dat kan nog interessant worden
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:14:27 #137
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_45278471
komt de 20gb versie trouwens wel nog in nederland uit of niet?

ik denk dat ik dan maar voor die ga...heb toch nog geen draadloos internet thuis liggen (kabels wel) en die cardreader gebruik ik toch niet, en een extra hdd lukt dus inmiddels ook al:

http://www.gamersreports.com/article/43/1/

scheelt weer 100euries
pi_45278517
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:14 schreef RedemptioN het volgende:

ik denk dat ik dan maar voor die ga...heb toch nog geen draadloos internet thuis liggen (kabels wel) en die cardreader gebruik ik toch niet, en een extra hdd lukt dus inmiddels ook al:

scheelt weer 100euries
volgens de ene set geruchten wel, volgens de andere set niet. Even afwachten tot we launchdetails hebben dus. Maar idd, als beide versies uitkomen, is de 20GB de beste optie.
pi_45278519
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:14 schreef RedemptioN het volgende:

scheelt weer 100euries
Nope, niet volgens elke gamewinkel die ik gecontacteerd heb
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:23:11 #140
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45278679
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:59 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

denk het ook wel. In maart staan een aantal multi-platform-titels op stapel (ook in de EU), waarbij oa een lading EA spellen. En EA heeft al aangegeven de SIXAXIS-functionaliteit te ondersteunen. Indien juist geïmplementeerd kan dat betekenen dat de PS3-versies net iets leuker zijn om te spelen.
daar tegenover staat weer een goed geintegreerde Xbox Live ervaring
The line is a dot to you!
pi_45278722
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:23 schreef kepler het volgende:

[..]

daar tegenover staat weer een goed geintegreerde Xbox Live ervaring
Gisteravond bar weinig gemerkt van een goed geïntegreerde Live-ervaring
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:27:47 #142
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45278797
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Gisteravond bar weinig gemerkt van een goed geïntegreerde Live-ervaring
zo goed was het dus
en wacht maar tot we vanavond co-op gaan spelen
pi_45279479
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Voorlopig doet Sony het nog best goed in de VS. Meest verkochte TV, meest verkochte home-console. Ik denk dat 300.000 PS3s (nog) niet echt tot hoofdpijnen zal leiden.
.
Dude, na de eerste maand is ie al niet meer uitverkocht en van de 1 miljoen ligt nog 1 derde in de winkel.
Dat na 6 weken nadat de console uitkwam. Je denkt serieus dat Sony hier niet lichtelijk van in paniek raakt? Er was voorspeld dat ie maanden uitverkocht zou zijn......
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:53:37 #144
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45279558
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:50 schreef Panick het volgende:

[..]

.
Dude, na de eerste maand is ie al niet meer uitverkocht en van de 1 miljoen ligt nog 1 derde in de winkel.
Dat na 6 weken nadat de console uitkwam. Je denkt serieus dat Sony hier niet lichtelijk van in paniek raakt? Er was voorspeld dat ie maanden uitverkocht zou zijn......
maar er zijn in totaal wel 3 miljoen Sony-consoles verkocht Ik denk dat Sony heus wel weet waar de lage verkoop van de PS3 aanligt (GAMES! en een beetje de prijs ), maar dat de rest nog goed genoeg verkoopt om zich daar niet echt zorgen om te maken.

Veel mensen zijn ook nog tevreden met de PS2 en zodra God of War2 daarop is uitgekomen (1 van de laatste toppers op de PS2 toch?) zullen wel veel mensen overstappen op de PS3 omdat er tegen die tijd ook meer (goede) games op de PS3 verkrijgbaar zijn.
pi_45279559
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:59 schreef SocialDisorder het volgende:

Indien juist geïmplementeerd kan dat betekenen dat de PS3-versies net iets leuker zijn om te spelen.
Mening.. En het blijft EA.
pi_45279612
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:50 schreef Panick het volgende:

[..]

.
duidelijk geval van niet kunnen lezen dit.

SONY als bedrijf ligt er nog niet echt wakker van. de computer entertainment divisie van Sony echter wel. Daarom zijn Hirai en z'n team nu aan het uitpluizen wat er aan gedaan kan worden. Als ze zich geen zorgen zouden maken, zou ergeen onderzoek ingesteld worden, of wel soms?
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Panick het volgende:

[..]

Mening.. En het blijft EA.
en wederom gevalletje niet kunnen lezen. Ben je bekend met de betekenis van het woord KAN?
pi_45279661
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

duidelijk geval van niet kunnen lezen dit.

SONY als bedrijf ligt er nog niet echt wakker van. de computer entertainment divisie van Sony echter wel. Daarom zijn Hirai en z'n team nu aan het uitpluizen wat er aan gedaan kan worden. Als ze zich geen zorgen zouden maken, zou ergeen onderzoek ingesteld worden, of wel soms?
[..]

en wederom gevalletje niet kunnen lezen. Ben je bekend met de betekenis van het woord KAN?
Is Sony financieel niet een beetje afhankelijk van het succes van de ps3?
Ik bedoel, echt goed gaat het niet financieel .
pi_45279705
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef kepler het volgende:

[..]

maar er zijn in totaal wel 3 miljoen Sony-consoles verkocht Ik denk dat Sony heus wel weet waar de lage verkoop van de PS3 aanligt (GAMES! en een beetje de prijs ), maar dat de rest nog goed genoeg verkoopt om zich daar niet echt zorgen om te maken.

Veel mensen zijn ook nog tevreden met de PS2 en zodra God of War2 daarop is uitgekomen (1 van de laatste toppers op de PS2 toch?) zullen wel veel mensen overstappen op de PS3 omdat er tegen die tijd ook meer (goede) games op de PS3 verkrijgbaar zijn.
3 miljoen PS3 verkocht? Ik dacht toch wel ietsie minder.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:59:33 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45279733
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef kepler het volgende:

[..]

Precies, waarom overstappen als je PS2 nog prima games heeft/krijgt?

De Xbox was helemaal dood nadat de 360 uitkwam. Xbots MOESTEN wel overstappen.
pi_45279734
Ik vraag me ook af hoe hij aan dat aantal komt eerlijk gezegd, .
pi_45279753
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ken ook zat mensen die geen XBOX hadden maar nu wel een X360. .
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:02:05 #152
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45279800
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:58 schreef bigore het volgende:

[..]

3 miljoen PS3 verkocht? Ik dacht toch wel ietsie minder.
ow, ik wist niet dat de PSP en de PS2 van Microsoft waren

PS2 1.4 miljoen
PSP 953.200
PS3 490.700

totaal is 2.8 miljoen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:03:03 #153
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45279827
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

shit, je hebt een goed punt
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:03:29 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45279839
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:59 schreef Panick het volgende:
Ik vraag me ook af hoe hij aan dat aantal komt eerlijk gezegd, .
Lezen. 3 miljoen verkochte Sony consoles. Dus PS2, PSP en PS3
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:00 schreef Panick het volgende:

[..]

Ik ken ook zat mensen die geen XBOX hadden maar nu wel een X360. .
De Xbox was dan ook helemaal hideous. Nog geen 5 leuke exclusives, en ja, dat is een mening.
pi_45279889
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[..]
Het ging over de next-gen war en over de verkoopcijfers van de PS3.
Vandaar de verwarring.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:05:46 #156
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45279896
quote:

De Xbox was dan ook helemaal hideous. Nog geen 5 leuke exclusives, en ja, dat is een mening.
je hebt er maar 1 nodig
pi_45279920
quote:

[..]

[..]

Ja...beetje flauwe hap natuurlijk, ging over of de PS3 goed ging of niet, komt ie met dit soort shit aan, bah bah zo ken ik er ook nog een paar, MS is da bom, verdiend miljarden per jaar
pi_45279939
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Panick het volgende:

[..]

Is Sony financieel niet een beetje afhankelijk van het succes van de ps3?
Ik bedoel, echt goed gaat het niet financieel .
ze maken goede winst op de PS2 momenteel.
en de Bravia-TVs worden ook met een leuke marge verkocht.

Like I said, ze liggen er (nog) niet wakker van.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:08:08 #159
145074 Diablos79
pi_45279958
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nope, niet volgens elke gamewinkel die ik gecontacteerd heb
Zuiderpark heeft wel gewoon de 20GB versie erop staan.. Dus misschien is hij toch wel te koop.
pi_45279995
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

De PS2 wordt voor een heel laag bedrag verkocht, dus ze zullen er niet mee uit de rode cijfers komen.
Bravia's doen het wel erg goed ja. De ps3 ongetwijfeld ook, maar het is wel mooi om te zien dat hun arrogantie voorlopig afgestraft wordt.
pi_45280001
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:08 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Zuiderpark heeft wel gewoon de 20GB versie erop staan.. Dus misschien is hij toch wel te koop.
Zuiderpark is dan ook een dermate amateuristische site dat het mij niet zou verbazen als ze ook een DVD versie van de ps3 zouden aanbieden.. .
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:12:28 #162
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45280058
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:06 schreef bigore het volgende:

[..]

Ja...beetje flauwe hap natuurlijk, ging over of de PS3 goed ging of niet, komt ie met dit soort shit aan, bah bah zo ken ik er ook nog een paar, MS is da bom, verdiend miljarden per jaar
Want de PS2 heeft natuurlijk helemaal niks te maken met de verkopen van de PS3 en de 360?

Sterker nog, de PS2 is op dit moment de grootste concurrent van de PS3 (en 360), gezien de lage prijs en de gigantische hoeveelheid games. Nee, de verkopen van de PS2 (en ook de PSP, naamsbekendheid) hebben hier zeker wel mee te maken.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:14:25 #163
145074 Diablos79
pi_45280113
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:01 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

paar vraagjes over dit, dan ga ik het namelijk ook doen als ik mijn salaris binnen heb;

het gaat dus via eBay, hoe betrouwbaar is dit? hebben jullie misschien voorbeelden van goede auctions waar je op moet letten, hoe gaat die met betalen (hoe betrouwbaar is paypal hierbij?) en hoe zit het met taxes eigenlijk?

dus ben ik voor $35 sixaxis controller inc. verzenden en resistance:fom $35 = 70$ x 0.77 = 53,90 euro kwijt?
alvast bedankt (scheelt toch weer )
Ebay is betrouwbaar. Helemaal bij verkopers met een hoge rating kun je met een gerust hart kopen . Ook paypal is erg betrouwbaar, je bent zelfs (wanneer aangegeven door de verkoper) tot 500 euro verzekerd. Dus mocht je het dan niet ontvangen krijg je het geld terug. En als je bestelling onder de 150 euro zit komt er geen belasting op.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:16:29 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45280175
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Maar ze moesten wel alle laptop accu's terughalen. Sony am d00med.
pi_45280180
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef kepler het volgende:

[..]

Want de PS2 heeft natuurlijk helemaal niks te maken met de verkopen van de PS3 en de 360?

Sterker nog, de PS2 is op dit moment de grootste concurrent van de PS3 (en 360), gezien de lage prijs en de gigantische hoeveelheid games. Nee, de verkopen van de PS2 (en ook de PSP, naamsbekendheid) hebben hier zeker wel mee te maken.
NEXT-GEN war...
Sinds wanneer is de ps2 next gen?
pi_45280233
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef Panick het volgende:

[..]

NEXT-GEN war...
sinds wanneer kan een consument z'n geld twee keer uitgeven?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:19:04 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45280255
quote:

[..]

NEXT-GEN war...
Zolang alle consoles te koop zijn tellen alle consoles mee in de console war. Next-gen, new-gen of old-gen. Dat boeit niet. Ze concurreren allemaal met elkaar aangezien ze allemaal videogameconsoles zijn.
pi_45280268
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

sinds wanneer kan een consument z'n geld twee keer uitgeven?
Paarse vliegtuigen zie je niet vaak nee.
pi_45280287
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zolang alle consoles te koop zijn tellen alle consoles mee in de console war. Next-gen, new-gen of old-gen. Dat boeit niet. Ze concurreren allemaal met elkaar aangezien ze allemaal videogameconsoles zijn.
Dat begrijp ik hoor, ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik zelf ook kan lezen.
Maar de discussie ging over de verkopen van de PS3. Dat hij de ps2 erbij haalde is heel fijn, maar gezien de discussie nogal verwarrend.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:20:28 #170
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45280292
quote:

[..]

NEXT-GEN war...
Je bekijkt het een beetje zwart-wit

Ik zeg nergens dat de PS2 next-gen is, maar de PS2 heeft gewoon nog veel invloed op de verkopen van de next-gen consoles. Teveel invloed om de PS2 zomaar weg te laten uit de vergelijking, zeker omdat de PS2 van Sony is en ook uiteindelijk veel van de PS2-bezitters over zullen stappen naar de PS3
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:21:27 #171
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45280326
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:20 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat begrijp ik hoor, ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik zelf ook kan lezen.
Maar de discussie ging over de verkopen van de PS3. Dat hij de ps2 erbij haalde is heel fijn, maar gezien de discussie nogal verwarrend.
ik haalde de PS2 erbij omdat dat een reden was dat de PS3 minder goed verkoopt
pi_45280336
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:20 schreef kepler het volgende:

[..]

Je bekijkt het een beetje zwart-wit

Ik zeg nergens dat de PS2 next-gen is, maar de PS2 heeft gewoon nog veel invloed op de verkopen van de next-gen consoles. Teveel invloed om de PS2 zomaar weg te laten uit de vergelijking, zeker omdat de PS2 van Sony is en ook uiteindelijk veel van de PS2-bezitters over zullen stappen naar de PS3
Ik bekijk helemaal niets zwart/wit.
Ik refereerde slechts aan de verwarring die ontstond na je opmerking.
Verder ben ik het er helemaal mee eens dat de ps2 nog steeds DE console is.
pi_45280345
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef kepler het volgende:

[..]

Ach ga toch weg man, meeste mensen vernieuwen hun PS2 omdat hun 6 jaar oude PS2 verrot is, of het zijn mensen die gewoon af en toe een spelletje spelen niet graag veel geld uitgeven, wat is nou 99 euro voor een console, daar koop ik der 15 per maand van.

PS2 is gewoon afgedankte troep als je het mij vraagt, het is gewoon een oud ding van 7 jaar oud als ik me nie vergis.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:22:37 #174
145074 Diablos79
pi_45280368
Ik denk ook niet dat Sony al wakker ligt van de PS3 verkoop cijfers. Ze zullen er niet blij om zijn maar reden tot echte paniek is er niet. De PS3 heeft gewoon geen games die hem op dit moment een must have maken. Maar wanneer straks MGS4, FF13, GT5 enzo uitkomen zullen de verkoop cijfers wel behoorlijk omhoog schieten. Normaal gesproken is FF13 al genoeg voor meer dan 2 Miljoen alleen al in Japan.
pi_45280374
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:21 schreef kepler het volgende:

[..]

ik haalde de PS2 erbij omdat dat een reden was dat de PS3 minder goed verkoopt
Ook dat was mij inmiddels duidelijk.
En idd het is een belangrijke factor.. Denk dat Sony de ps2 ietwat ondeschat heeft ofzo.
Neem aan dat ze liever wat meer PS3's konden pushen.
pi_45280380
@Topic titel: En zonder porno

Oh, en de PS2 heeft geen reet met de next-gen war te maken
pi_45280396
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:22 schreef bigore het volgende:

PS2 is gewoon afgedankte troep als je het mij vraagt, het is gewoon een oud ding van 7 jaar oud als ik me nie vergis.
Maar wel met een hele hoop goede games.
Dus echt gek is het niet dat mensen massaal een ps2 kopen.
pi_45280397
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:21 schreef Panick het volgende:

[..]

Ik bekijk helemaal niets zwart/wit.
Ik refereerde slechts aan de verwarring die ontstond na je opmerking.
Verder ben ik het er helemaal mee eens dat de ps2 nog steeds DE console is.
Jou lach ik al helemaal vierkant uit
pi_45280421
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:23 schreef devv05 het volgende:
@Topic titel: En zonder porno

Oh, en de PS2 heeft geen reet met de next-gen war te maken
Porno gaat echt geen invloed hebben op deze format war.
Ten tijde van VHS-BetaMax was er geen internet. Nu wel.
pi_45280443
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:23 schreef bigore het volgende:

[..]

Het is niet mijn mening hoor, maar gezien de cijfers wel een feit.
Meest verkochte consoles nog steeds, meest uitgebreide spelaanbod.
Qua spelaanbod is de X360 nog steeds mijn ding.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:26:23 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45280475
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:24 schreef Panick het volgende:

[..]

Porno gaat echt geen invloed hebben op deze format war.
Ten tijde van VHS-BetaMax was er geen internet. Nu wel.
Daar heb je wel gelijk in inderdaad. Je kunt nu overal porno vandaan halen.
pi_45280515
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef Panick het volgende:

[..]

Het is niet mijn mening hoor, maar gezien de cijfers wel een feit.
Meest verkochte consoles nog steeds, meest uitgebreide spelaanbod.
Qua spelaanbod is de X360 nog steeds mijn ding.
Hmmm ok sorry dan, dan heb ik het verkeerd begrepen, dacht ff dat je zei dat je zelfs op dit moment meer van je PS2 aan het genieten ben, dan van je 360, Wii of PS3(mocht je die hebben).
pi_45280585
quote:
Hoe kom je erbij dat de 360 uitverkocht was? Ik heb al meerdere keren gelezen dat de voorraad 360's gigantisch was.

[ Bericht 1% gewijzigd door SToRM81 op 12-01-2007 12:38:00 ]
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:29:21 #184
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45280586
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:23 schreef bigore het volgende:

[..]

100 miljoen andere mensen zijn het niet echt met je eens
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:31:04 #185
145074 Diablos79
pi_45280643
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef bigore het volgende:

[..]

Hmmm ok sorry dan, dan heb ik het verkeerd begrepen, dacht ff dat je zei dat je zelfs op dit moment meer van je PS2 aan het genieten ben, dan van je 360, Wii of PS3(mocht je die hebben).
Is dat zo vreemd dan als je nu meer plezier beleefd aan je PS2 dan aan de Xbox360? Ik speel nog steeds vaker op mijn PS2 dan op mijn 360.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:32:04 #186
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45280678
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:29 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat de ="§à uitverkocht was? Ik heb al meerdere keren gelezen dat de voorraad 360's gigantisch was.
ik had begrepen dat NPD vermelde dat de 360 uitverkocht was?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:32:33 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_45280700
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:31 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Is dat zo vreemd dan als je nu meer plezier beleefd aan je PS2 dan aan de Xbox360? Ik speel nog steeds vaker op mijn PS2 dan op mijn 360.
En ik speel het meest op mn DS, gevolgd door de 360. De rest staat een beetje stof te happen, zelfs mn Wii.

Maar dat is altijd als je meerdere consoles hebt, je kan immers niet op alles tegelijk gamen
pi_45281051
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:29 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat de 360 uitverkocht was? Ik heb al meerdere keren gelezen dat de voorraad 360's gigantisch was.
Onzin, tot ver in februari waren ze vrijwel onverkrijgbaar met hele lange wachtlijsten overal. Ik heb 'm eind december na een paar weken zoeken gevonden, toevallig, omdat de Dixons er toen net 1 binnen had. Kwam ook wel doordat er weinig beschikbaar waren, maar toch..
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:44:15 #189
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_45281074
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ebay is betrouwbaar. Helemaal bij verkopers met een hoge rating kun je met een gerust hart kopen . Ook paypal is erg betrouwbaar, je bent zelfs (wanneer aangegeven door de verkoper) tot 500 euro verzekerd. Dus mocht je het dan niet ontvangen krijg je het geld terug. En als je bestelling onder de 150 euro zit komt er geen belasting op.
thnx , dat wordt dan:

sixaxis $35
resistance $ 35
nba2k7 $35
= 105x0.77 = 80 euries...dat noemen we nou heanig

en dan later motorstorm
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:45:44 #190
145074 Diablos79
pi_45281129
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef devv05 het volgende:

[..]

Onzin, tot ver in februari waren ze vrijwel onverkrijgbaar met hele lange wachtlijsten overal. Ik heb 'm eind december na een paar weken zoeken gevonden, toevallig, omdat de Dixons er toen net 1 binnen had. Kwam ook wel doordat er weinig beschikbaar waren, maar toch..
Ja was ook niet zo raar aangezien MS ook niet echt de productie lekker op pijl had.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:46:37 #191
145074 Diablos79
pi_45281152
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:44 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

thnx , dat wordt dan:

sixaxis $35
resistance $ 35
nba2k7 $35
= 105x0.77 = 80 euries...dat noemen we nou heanig

en dan later motorstorm
Vergeet niet de verzendkosten .. Komt denk ik nog wel een euro of 10 tot 15 bij voor verzenden.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:46:50 #192
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45281158
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja was ook niet zo raar aangezien MS ook niet echt de productie lekker op pijl had.
oei, riskante opmerking in een PS3 topic
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:47:26 #193
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_45281181
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En ik speel het meest op mn DS, gevolgd door de 360. De rest staat een beetje stof te happen, zelfs mn Wii.

Maar dat is altijd als je meerdere consoles hebt, je kan immers niet op alles tegelijk gamen
hoezo niet? zwaaien met de wii controller in je ene hand en button smashen met de 360 controller in je andere andere hand en de stylus in je mond vasthouden voor de DS, MULTI PLATFORM GAMING~~~!!!@@!!!111

sorry..

ik denk dat de wii bij meerdere mensen stof gaat happen als daar de komende tijd geen betere spellen voor uitkomen...wii sports blijft niet eeuwig leuk (ja ik heb hem een tijdje gehad...). Vooral wanneer de mass Zelda heeft uitgespeeld
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:50:21 #194
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_45281285
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:46 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Vergeet niet de verzendkosten .. Komt denk ik nog wel een euro of 10 tot 15 bij voor verzenden.
ach, dan nog...als je 35 euro per stuk kwijt bent is het nog steeds veel goedkoper (shipping naar nl = 9 dollar per spel ofzow).

als een spel 70euri gaat kosten, dus 140 in totaal, controller a 60 euri = 200 in totaal (ik krijg dan nog 15% korting) dus 170 voor mij, scheelt het alsnog 65 euro (dus weer 2 spellen via ebay )
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:52:07 #195
145074 Diablos79
pi_45281347
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt .. Alleen Bigore wekt de suggestie dat je niet van je PS2 kan genieten als je een 360 hebt. Maar op games gebied heeft de PS2 nog altijd veel meer te bieden de 360(of welke andere console dan ook) dus voorlopig blijf ik nog wel even doorspelen op mijn brakke ps2tje
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:55:14 #196
145074 Diablos79
pi_45281464
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:50 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

ach, dan nog...als je 35 euro per stuk kwijt bent is het nog steeds veel goedkoper (shipping naar nl = 9 dollar per spel ofzow).

als een spel 70euri gaat kosten, dus 140 in totaal, controller a 60 euri = 200 in totaal (ik krijg dan nog 15% korting) dus 170 voor mij, scheelt het alsnog 65 euro (dus weer 2 spellen via ebay )
Je bent zeker goedkoper uit dan wanneer je het hier in de winkel gaat halen .. Maar je moet wel op verzendkosten letten sommige vragen zelfs 35 euro verzendkosten. Al kan je vaak wel onderhandelen over verzendkosten.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:02:11 #197
145074 Diablos79
pi_45281730
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:46 schreef kepler het volgende:

[..]

oei, riskante opmerking in een PS3 topic
hehe .. Nou ja je mag zeggen dat Sony flink heeft lopen blunderen bij de launch en flink wat productie problemen had. En dat klopt ook helemaal. Maar neemt niet weg dat MS bij hun launch ook gewoon behoorlijk aan het klooien waren en dat ze ook de productie lang niet op pijl hadden. En ook veel meer defecten units hadden(en nog hebben). Op wat joypad en wat software problemen na heb ik tot nu toe nog weinig berichten gehoord van PS3 die het begeven.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:06:08 #198
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45281860
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:02 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

hehe .. Nou ja je mag zeggen dat Sony flink heeft lopen blunderen bij de launch en flink wat productie problemen had. En dat klopt ook helemaal. Maar neemt niet weg dat MS bij hun launch ook gewoon behoorlijk aan het klooien waren en dat ze ook de productie lang niet op pijl hadden. En ook veel meer defecten units hadden(en nog hebben). Op wat joypad en wat software problemen na heb ik tot nu toe nog weinig berichten gehoord van PS3 die het begeven.
whehe, launchen is gewoon moeilijk, voor iedereen blijkbaar Want ook Nintendo had veel meer moeten verkopen, maar hebben blijkbaar niet meer kunnen leveren? Terwijl iedereen het erover eens is dat de Wii makkelijker is te produceren. Microsoft had ook te weinig, en nog eens hardwareproblemen. Sony had veel minder dan oorspronkelijk beloofd en geen goede (killer)games bij de launch...

Kan niemand nu eens iets goed doen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:30:37 #199
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_45282721
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:55 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Je bent zeker goedkoper uit dan wanneer je het hier in de winkel gaat halen .. Maar je moet wel op verzendkosten letten sommige vragen zelfs 35 euro verzendkosten. Al kan je vaak wel onderhandelen over verzendkosten.
hoe zit het eigenlijk met dat pay-pal, ik begrepen dat die aardig hoge koersen aanhouden, de dollar > euro koers is atm 1dollar = 0.77euro. Of hoe hebben jullie de betaling gedaan? gewoon money transfer? (inet bankieren oid)

-----

de xbox360 van me neefjes is 2 maanden geleden overleden, de kabel was al 3maanden na aankoop overleden...en de tekorten ja. maar ja...wel sony uitlachen

laat sony trouwens maar genoeg consoles hier leveren, anders word ik genaaid door de bart smit straks..
pi_45282951
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Maar dat neemt niet weg dat wat hij beweerde niet klopte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')