Zal ik zeker doen, misschien verloot ik wel 1 ticketquote:
Grr, dat is gemeenquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
Sorry voor het doorstrepen van de datum, weet nog niet of dat nu al bekend mag worden..
Iets (of iemand?) zegt me dat de launch op dezelfde avond zal zijn..quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hopelijk de launch, maar het zal wel de party zijn
![]()
ik wil die loting wel winnen btwquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, misschien verloot ik wel 1 ticket
/edit
Thanks SocialDisorder![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:27 schreef RedemptioN het volgende:
en het feit dat je op een uit amerika geimporteerde geen regio2 (nl/europe) blu-ray FILMS kan afspelen.
90% van mijn Dvd's en spellen komen nu al uit de States of Canada...quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef NutKees het volgende:
Amerikaanse spellen en films zijn in het algemeen ook goedkoper...
Ik ben ook eerste op de lijstquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben zowiezo verzekerd van een ps3....
1e op lijst bij eplaza![]()
resistance heb ik hier al liggen
dus ik koop alleen een extra sixaxis
heavenly sword en motorstorm![]()
Laten we het er maar op houden dat we nogal veel met hardware doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:29 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik wil die loting wel winnen btw
welk bedrijf/gameshop werk je dan om hier heen te kunnen gaan? (just interested)
Dus met de aantallen zal het ook wel goed zijn danquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat we nogal veel met hardware doen
Je zou eens moeten weten hoeveel PS3's hier al klaarstaan. (mag ik helaas geen foto van maken.)
Praat eens in aantallen alsjeblieft?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel PS3's hier al klaarstaan. (mag ik helaas geen foto van maken.)
ach je kan toch 'sneaky' met je mobieltje een foto makenquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
De laatste die dat deed wordt nu ondervraagd door de Iraakse overheidquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
ach je kan toch 'sneaky' met je mobieltje
Pallets. Veel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Praat eens in aantallen alsjeblieft?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
De laatste die dat deed wordt nu ondervraagd door de Iraakse overheid![]()
![]()
![]()
Wie gaat er ook Foto;s maken, dat mag helemaal nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pallets. Veel.
Echt veel.
Sorry mag er echt niets over zeggen, spul gaat ook vervoerd worden onder zware beveiliging en zo.
En dan bedoel ik écht zware beveiliging. Het is hier beneden net fort knox, tralies/poortjes/visitaties etc.
Was eigenlijk al link dat ik hier die foto plaats van die toegangsbewijzen..
Dat mag bij ons idd niet. Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Wie gaat er ook Foto;s maken, dat mag helemaal niet![]()
Ik denk dat ik het wel weet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pallets. Veel.
Echt veel.
Sorry mag er echt niets over zeggen, spul gaat ook vervoerd worden onder zware beveiliging en zo.
En dan bedoel ik écht zware beveiliging. Het is hier beneden net fort knox, tralies/poortjes/visitaties etc.
Was eigenlijk al link dat ik hier die foto plaats van die toegangsbewijzen..
Wij zijn geen storage center, al valt dat wel onder 1 van onze " solutions"..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:01 schreef depax het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet.
Klinkt als een magazijn aangezien sonys grootste storage van europa in Dongen zit ( of 3 km der vandaan ) lijkt me dit voor de hand liggend.
Ben ik warm je hoeft niets te zeggen hoor
Jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
2 stuks![]()
1 voor mij & 1 voor storm81![]()
![]()
![]()
![]()
Betekend dus wel dat ik warm zit toch ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wij zijn geen storage center, al valt dat wel onder 1 van onze " solutions"..
ik ken het...heeft Thales ook (defensie bedrijf dus ja...)quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat mag bij ons idd niet. Wat is daar raar aan?
Nintendo is helaas geen klant van ons..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik ken het...heeft Thales ook (defensie bedrijf dus ja...)
maar qua aantallen zit het dus aardig goed (tenminste hopelijk)
hebben jullie het ook voor de Wii gedaan of alleen voor de ps3?
zo ja: waren er meer wii's dan ps3's ? (hoef dus geen aantallen) dan weet ik iig cker of ik de bart smit ga stalken over dat ze ook naar de eigen shop sturen...want ik sta al in de pre-order rij sinds het eerste nieuws zo ongeveer
hardware-cijfers van de US komen morgen, maar de verwachting is dat de PS3 rond de 600k zit, en de Wii rond de 1 miljoen (Xbox 360 schijnt iets boven de 1 miljoen zit)quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:20 schreef satecl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de verkoop in Amerika en Japan. Verkoopt de PS3 goed vegreleken met Wii of niet..?
ziet er wel nice uit moet ik zeggen, maarja bewegende beeldne zeggen meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
The Darkness. Ik zeg hot dang.
Gameplay demovideo The Darknessquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:40 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ziet er wel nice uit moet ik zeggen, maarja bewegende beeldne zeggen meer
Dat ziet er niet echt goed uit voor Sony... Het lijkt me toch sterk dat hunnie gaan falen, vooral al kijk je naar PSX en PS2quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef kepler het volgende:
[..]
hardware-cijfers van de US komen morgen, maar de verwachting is dat de PS3 rond de 600k zit, en de Wii rond de 1 miljoen (Xbox 360 schijnt iets boven de 1 miljoen zit)
maar dat zijn nog allemaal onbevestigde cijfers
in Japan verkoopt de Wii beter
volgend jaar kerst kunnen we pas wat zinnigs melden over de verkoopcijfersquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt goed uit voor Sony... Het lijkt me toch sterk dat hunnie gaan falen, vooral al kijk je naar PSX en PS2
Idd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:05 schreef kepler het volgende:
[..]
volgend jaar kerst kunnen we pas wat zinnigs melden over de verkoopcijfers
thnx ziet er creepy uit ^^ zolang de gameplay dan ook maar goed is, heb je ook een demovoor mequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gameplay demovideo The Darkness
quote:Sony telling a big fat lie?
Did Sony receive an Emmy for the PlayStation 3 controller or not?
A couple of days ago we reported the Sony announcement that the PlayStation 3 SixAxis controller had won a technical Emmy award.
Christine Chin, a representative from the National Academy of Television Arts and Science. the body that gives out Emmy awards has denied this is the case and that the award is for the original dual-analog controller.
"Sony won for their dual shock analog controller," she told Hydrapinion. "The award is from the Video Game Technology Group. It was nominated by our internal group and considered along with the Nintendo D-Pad both of which were considered Emmy worthy for the development of the generation of controllers that followed the classic joysticks. I would like to confirm that Sony did not win for their PS3 controller, they won for their Dual Shock Analog controller."
Meanwhile a representative of Sony Computer Entertainment America has denied this. "It was the SIXAXIS. The press release was correct." the rep told GamersReports.
A list of this year's winners on the Emmy website seems to confirm Christine Chin's version of events.
Who do you believe?
Pffff...wat een inspiratieloze monsters zeg.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
The Darkness. Ik zeg hot dang.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pffff...wat een inspiratieloze monsters zeg.
Zo te zien gewoon een loos bericht. MS zo een persconferentie in japan om 6 uur s'ochtens onze tijd, als dat zo is waarom hebben we er dan nu nog geen nieuws over?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef SToRM81 het volgende:
Naar het schijnt gaat er vandaag een supergrote aankondiging gedaan worden: klik
Als het waar is dan hoop ik dat het positief uitpakt voor Sony, maar ik vrees ervoor![]()
Misschien MGS4 naar de 360?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |