Nietusquote:
Eén uur en 44 minuten rijsteidquote:Tijd Additionele informatie Station Spoor Richting Reisdetails
06:50 i Utrecht Centraal 11a Amersfoort Intercity 1719 NS
07:04 i Amersfoort 1
--------------------------------------------------------------------------------
07:10 Amersfoort 2 Zwolle Intercity 719 NS
08:34 i Assen 3
Ik moet nog een huisarts regelen in m'n nieuwe woonplaats, dus rustig aan!quote:
ja die heb je de dag erop misschien wel nodigquote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik moet nog een huisarts regelen in m'n nieuwe woonplaats, dus rustig aan!
Vrijdag tot 2 uur dacht ikquote:Op maandag 8 januari 2007 22:59 schreef boem-dikkie het volgende:
6:50 , dat valt nog mee, tot hoelaat is de Stairways open?
En dan tot 5 uur doorgaan in de winkel van Sinkel ofzoquote:
Ik niet. Wel bij de Burger King.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef purplerose het volgende:
Niemand wil dus met mij bij de Mac gaan eten?
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nietus:
[..]
Eén uur en 44 minuten rijsteid![]()
Ik meld me aan voor de orgie.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij rijden er nachttreinen. Maar ik blijf de 9e bij Stofje slapen. En misschien met z'n allen bij Bi0, want daar is dan een orgie..
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij rijden er nachttreinen. Maar ik blijf de 9e bij Stofje slapen. En misschien met z'n allen bij Bi0, want daar is dan een orgie..
En mij niet uitnodigen?!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
De vorige kee rbeviel me dat best hoor. Jammer dat jij toen niet mee ging. Doe je deze keer wel he!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar daarna door naar een andere tent toch?
Althans, voor de jongeren onder ons.
Ik denk niet dat er iemand bezwaar heeft als je toch meegaat.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar daarna door naar een andere tent toch?
Althans, voor de jongeren onder ons.
Als mijn gepimpte rollator in de gardrobe mag staan, dan ga ik zeker mee.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:06 schreef Lyr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand bezwaar heeft als je toch meegaat.
Owja! Dus je laat mij alleen truggaan naar huis!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Ga je wel 's topless als je teveel gedronken hebt?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als mijn gepimpte rollator in de gardrobe mag staan, dan ga ik zeker mee.
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Owja! Dus je laat mij alleen truggaan naar huis!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |