die wiki is ouder dan jij bentquote:
Ze laten jou niet meer binnen bij de supermarkt?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef SiemeN het volgende:
Ja boem. Stofje komt. En hij gaat bier voor me kopen.
Je komt?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef SiemeN het volgende:
Ja boem. Stofje komt. En hij gaat bier voor me kopen.
Jahquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:
is er nog iets in de buurt van Stairways waar je goed kunt vreten s'nachts?![]()
ook kebabquote:
JA iemand met turkie vlees of een heerlijke febo met halfgare goulashkrokettenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:
is er nog iets in de buurt van Stairways waar je goed kunt vreten s'nachts?![]()
Kebab zuigt hard in Utrecht.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ook kebab?
( pizza, of andere dingen werken ook)
Lahmacun valt zwaar op de dronken maagquote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kebab zuigt hard in Utrecht.
Ik ken wel zo'n tent waar je echt goedkope Turkse pizzas kan halen. Die Turk zit er alleen wel steeds aan met z'n vieze handen en die tent is ook niet echt schoon![]()
Als deze datum blijft staan wel ja.quote:
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lahmacun valt zwaar op de dronken maagen ik moet nog terug naar Assen he.
Deze zin is best eng, zo, trouwens.quote:
Hoelaat gaat die ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uitIk moet de hele nacht opblijven om op dat kutstation de eerste trein te halen
![]()
Lang leve nachttreinen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uitIk moet de hele nacht opblijven om op dat kutstation de eerste trein te halen
![]()
je moet komen!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als deze datum blijft staan wel ja.
Als RealZeus niet gaat, en sufje en Brian hebben niks beters te doen wacht ik ook wel hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
6.53quote:
Checkquote:Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als RealZeus niet gaat, en sufje en Brian hebben niks beters te doen wacht ik ook wel hoor
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als RealZeus niet gaat, en sufje en Brian hebben niks beters te doen wacht ik ook wel hoor
Die van ons om 06:20quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |