Ik heb gisteren een Studio Spaan DVD gekocht voor ¤6,99, SiemeN. Zes euro en negenennegentig cent. Twee en een half uur materiaal. Het is werkelijk een aanrader om aan te schaffen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:55 schreef SiemeN het volgende:
Goejesmorges.
"quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Studio Spaan DVD gekocht voor ¤6,99, SiemeN. Zes euro en negenennegentig cent. Twee en een half uur materiaal. Het is werkelijk een aanrader om aan te schaffen.
Da's zeker een koopje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Studio Spaan DVD gekocht voor ¤6,99, SiemeN. Zes euro en negenennegentig cent. Twee en een half uur materiaal. Het is werkelijk een aanrader om aan te schaffen.
Wat nou?! Vrouwmensch.quote:
Ja, en? Tegen hem toch niet? Tssk, als je nou ook zo'n grote bek op MSN en IRL had.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, dat zei Stofje ook al tegen me toen hij mij dit "heugelijke nieuws" vertelde.
Aanrader. Free Record Shop, normaliter een kutzaak, maar dat soort aardigheidjes hebben ze heel af en toe wel.quote:
Geen sex voor jou deze maand.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, en? Tegen hem toch niet? Tssk, als je nou ook zo'n grote bek op MSN en IRL had.
[afbeelding]
Da's meer regel dan uitzondering.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen sex voor jou deze maand..
Eet nou maar gewoon een bruine boterham met kaas.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:17 schreef SiemeN het volgende:
Zou de Domino's bezorgen bij de SWTH, denk je?
Nou ja, vooruit. Ik sta de komende maand toch droog.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef SiemeN het volgende:
Sex?
Heb je Durex XS?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit. Ik sta de komende maand toch droog.
Heb je daar geen huisneger voor?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ga aardappels schillen hoortoedeloee
Vergeet je hem volgende maand niet uit het stof te halen ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit. Ik sta de komende maand toch droog.
Die is vast aan het werkquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb je daar geen huisneger voor?
Dan is 'ie vast aan het liegen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die is vast aan het werk![]()
Doet ie tenminste ietsquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan is 'ie vast aan het liegen!
Hihi. Ik zei: "Komen".quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg, meerijders van RealZeus: kunnen jullie niet wat geld inzamelen voor benzine enzo? Dat maakt het voor hem misschien wat makkelijker om te komen.
Dat was van mijn kant al vanzelfsprekend dat er benzine geld word betaaltquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg, meerijders van RealZeus: kunnen jullie niet wat geld inzamelen voor benzine enzo? Dat maakt het voor hem misschien wat makkelijker om te komen.
Hihi je zei komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |