Met welke maatschappij heb je dat gevlogen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Denpasar (Bali, Indonesie) naar Mataram (Lombok, Indonesie) das 65 mile of 104 kilometer.
Waar was dat topic waar je je totale gevlogen afstanden in kon pleuren?
Hoeveel heeft het je gekost om van Curacao naar Aruba te vliegen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ook maar ff patsen dan met het complete lijstje van enkele vluchten onder de 400km.![]()
![]()
Curacao (CUR) - Aruba (AUA): 120 kilometer
Curacao (CUR) - Bonaire (BON): 76 kilometer
Sint Maarten (SXM) - Saba (SAB): 45 kilometer
Curacao (CUR) - Caracas (CCS): 277 kilometer
Quito (UIO) - Guayaquil (GYE): 272 kilometer
Amsterdam (AMS) - Frankfurt (FRA): 366 kilometer
Amsterdam (AMS) - London Luton (LTN): 355 kilometer.
Over het algemeen vlieg ik wat verder dan 400.![]()
Paar tientjes destijds.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hoeveel heeft het je gekost om van Curacao naar Aruba te vliegen?
En Dakar - Bissau vergeten, 231 mile, 371 km.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef egilio het volgende:
20 minuten in een Cessna van Maun Airport (in Botswana) naar een Lodge in de Okavango Delta. Was ongeveer 40 km geloof ik.
En hup, afgelopen september vloog ik tussen Kota Kinabalu (Maleisië) en Bandar Seri Begawan (Brunei). ofte 175 km. De reistijd bedroeg een kleine 20 minuten,maar we kregen wel een drankje aangeboden van Malaysia Airlinesquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:18 schreef Masanga het volgende:
San Juan(SJU, Puerto Rico)-St Maarten(SXM): 309km Heb ik intussen 3x gedaan: 2x met een ATR72 (reistijd 50min) en 1x met een B757 (reistijd 33min).
Ook London Heathrow-Brussel was een kortje, maar die is hierboven al eens besproken en is net iets langer dan bovenstaande vlucht.
Afgelopen zomers nog enkele vluchten onder de 400 kilometer gemaakt:quote:Op woensdag 21 november 2007 14:57 schreef Masanga het volgende:
[..]
En hup, afgelopen september vloog ik tussen Kota Kinabalu (Maleisië) en Bandar Seri Begawan (Brunei). ofte 175 km. De reistijd bedroeg een kleine 20 minuten,maar we kregen wel een drankje aangeboden van Malaysia Airlines![]()
Kan je hier vinden: http://www.gcmap.com/quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Twee weken terug Taba - Marsa Alam (alleen geen idee hoeveel km dat is)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |