Goed, Z.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:17 schreef Z het volgende:
Sally Field.
TOKAY!!!! JOEHOEOEOEOEOEOEOEOE!!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef Z het volgende:
Hij is vooral bekend van het produceren van de platen van Justin Timberlake en Nelly Furtado.
FOTOLOOG!!! JOEHOEOEOEOEOEOEOE!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef Z het volgende:
Hij is vooral bekend van het produceren van de platen van Justin Timberlake en Nelly Furtado.
PYL !!!!! JOEHOEHOEquote:
Hier moet ik even over nadenken hoor....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:00 schreef Gellius het volgende:
Ha Di(e)aan! 73. Vind jij het huidig tijdsgewricht ook een uitje?
Ik heb het goede antwoord al gegeven, Diaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Wat die producer betreft: geen idee.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb het goede antwoord al gegeven, Diaan.
Kalkar!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Over pretparken gesproken, weten jullie nog een leuk pretpark waar je 2 dagen met plezier kunt vertoeven, mag ook in Duitsland of België. Enmoet natuurlijk ook leuk zijn voor Twan.
Wacht even, da's niet goed, natuurlijk. Chic was van Le Freak ...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:44 schreef pyl het volgende:
Chic!
Jawel,chic is goed,hebbie nog een naam?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Wacht even, da's niet goed, natuurlijk. Chic was van Le Freak ...![]()
Ach het is zo simpel,in het nummer van Le freak wordt Freakout ! gezongen.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef pyl het volgende:
Is Chic wel goed? Ik begrijp er niets meer van.![]()
En nu vraag je ook nog naar de naam van de zangeres??? Van Chic?
Zeg dat wel, foto.quote:
Hmmmmja. Het ziet er namelijk niet uit als een ingehouden grinniklachje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:45 schreef Gellius het volgende:
Is dat nu een vette lach?
Nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:45 schreef fotoloog het volgende:
Riny van der Lee ?
Ook niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Hans Otjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |