Volgens mij heb je het bericht nog steeds niet goed gelezen...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:57 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Nee maar als Baretto + Niedzelan samen 9 miljoen kostten, plus die rente, plus hun salaris dan ga je wel richting dat bedrag.
Gábor Babosquote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
NEC ontkomt er niet aan om mee te werken aan transfers.
Baretto, Niedzilan, Kivuvu, Olsson, Denneboom, Wisgerhof.![]()
Lijkt me niet, maar die Denneboom en zo verdienen volgens mij allemaal wel een tonnetje of 5, Johan Derksen haalde het ook al aan in voetbal insite of zo.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op 5 Miljoen is 12% (Feyenoords woekerrente) nog altijd 'maar' 600k.
Per 5 jaar oid is dat 3miljoen... Nog altijd geen 20. Of zou er echt zoveel geld zijn uitgegeven?
Goeie vraag. Heerenveen?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:26 schreef rubbereend het volgende:
tsja, welke club in de Eredivisie heeft geen miljoenenschuld?
AZ sowieso niet.quote:
Die hadden toch ook een schuld die scheringa in een keer had weggenomen? Of was er geen schulld?quote:
Ja, Scheringa had die schuld toen weggekocht. Scheelt weer wat rente per jaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die hadden toch ook een schuld die scheringa in een keer had weggenomen? Of was er geen schulld?
Zonder stadion is het meer , maar ja Scheringa is de Roman Abramovitsj van AZquote:Op maandag 8 januari 2007 22:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die hadden toch ook een schuld die scheringa in een keer had weggenomen? Of was er geen schulld?
idd , en die Vi stond er laatst een heel stuk over.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:41 schreef rubbereend het volgende:
maarja Scheringa bezit AZ en het stadion......
Met name van Barreto werd verwacht dat ie na ca. 2 a 3 jaar voor een gigantisch bedrag verkocht zou worden, dus ik denk dat het aankoopbedrag behoorlijk hoog lag want anders had NEC geen investeerders nodig.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:03 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het bericht nog steeds niet goed gelezen...
Als je denkt dat Barreto en Niedzielan samen 9 miljoen hebben gekost () heb je sowieso niet zoveel zicht op de situatie.
Daarom heeft de KNVN iedereen ook in groepen gestopt , zo zit nec in 1 , Vitesse in 2 en SC Heerenveen in 3quote:Op maandag 8 januari 2007 22:51 schreef rubbereend het volgende:
maarja er natuurlijk wel een verschil in schuld bij alle clubs, PSV heeft vooral een hypotheek op het stadion....
Komt door een goed beleidquote:Op maandag 8 januari 2007 22:57 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Heerenveen heeft geen schulden, nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |