abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45230282
Aydin laat zn oortjes idd meer naar de vrouwtjes hangen dan dat onze held rechercheur Bronckhorst dat in der tijd deed
pi_45231410
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik sprak je ook niet tegen, ik was het met je eens
[..]

Ik eigenlijk ook niet, maarja d'r fictionele dochter maakt veel goed
Dat weet ik. Zo eens was ik het ook weer met jou.
pi_45231485
Ging weer nergens over. Net als dat Noudster, ik bedoel de grap is nu wel gemaakt.
pi_45231525
Ik vind 't altijd zo triest dat er topic op topic reacties hier in staan waarin mensen verkondigen dat ze de soap zo slecht vinden gaan, dat 't vroeger veel beter was en dat het nu echt niet meer leuk is En topic na topic dezelfde mensen he, dus nog wel gewoon blijven kijken Jaar in jaar uit tot de conclusie komen dat 't eigenlijk 'n soap is en dat 't dus gewoon slechte TV is, en er dan ook vol van overtuigd zijn dat 't vroegah beter was
pi_45231533
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:44 schreef Canisfire het volgende:
Aydin nu wel een vaste rol toch ?
Dan zien we hem alleen over een maand nooit meer op het bureau hij neukt en leeft net zo als de rest van de cast en alleen als er iemand vraagt hoe is het op je werk geeft hij af en toe als antwoord. ''Ja gaat wel lastige zaak heb ik nu''

zie Anita die vandaag moest overwerkern.
Eigenlijk is Aydin wel wat voor Anita. Kunnen ze allebei nutteloos zijn in de serie. Hij is een mooi vers slachtoffer voor onze sexy en perfecte Anita die elke man om haar kleine vingertje weet te vinden.
Sorry, ik heb gewoon zo´n schijthekel aan heel het Anita persoontje.
pi_45231619
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't altijd zo triest dat er topic op topic reacties hier in staan waarin mensen verkondigen dat ze de soap zo slecht vinden gaan, dat 't vroeger veel beter was en dat het nu echt niet meer leuk is En topic na topic dezelfde mensen he, dus nog wel gewoon blijven kijken Jaar in jaar uit tot de conclusie komen dat 't eigenlijk 'n soap is en dat 't dus gewoon slechte TV is, en er dan ook vol van overtuigd zijn dat 't vroegah beter was
Goeie. Soms kijk ik een periode wel, soms weer niet. Is maar net waar ik zin in heb.
En het is toch wel lekkere erger tv + lichte nostalgie + lichte vast programma. Ouders kijken al jaaaaaren.
pi_45232169
Tja ik ben verslaafd he
Elke dag kijken ookal vind ik het soms gewoon slecht.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_45233024
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
Vroeger was gtst ook echt beter dus ik snap jou rare reactie niet
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45234014
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goeie. Soms kijk ik een periode wel, soms weer niet. Is maar net waar ik zin in heb.
En het is toch wel lekkere erger tv + lichte nostalgie + lichte vast programma. Ouders kijken al jaaaaaren.
Oh er is ook niks mis mee om 't te volgen, zolang je maar erkent dat het geen hoogstaande TV is. Het is gewoon lekker vermaak inderdaad.
pi_45234082
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Vroeger was gtst ook echt beter dus ik snap jou rare reactie niet
Subjectief. Ik vind 't altijd even 'slecht' geweest, of altijd even 'goed'. Maar net hoe je 't bekijkt. Soap blijft soap en blijft 't zelfde, maar in dit klaagcultuurtje vinden mensen 't gewoon lekker om alles af te zeiken. Het blijven kijken om vervolgens te zeiken Beetje tegenstrijdig en daarnaast ook 'n beetje sneu. Als het zo dramatisch gesteld is tegenwoordig met gtst dan lijkt 't me ook niet al te moeilijk om de afstandsbediening te gebruiken rond 'n uurtje of 8.
pi_45234143
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Subjectief. Ik vind 't altijd even 'slecht' geweest, of altijd even 'goed'. Maar net hoe je 't bekijkt. Soap blijft soap en blijft 't zelfde, maar in dit klaagcultuurtje vinden mensen 't gewoon lekker om alles af te zeiken. Het blijven kijken om vervolgens te zeiken Beetje tegenstrijdig en daarnaast ook 'n beetje sneu. Als het zo dramatisch gesteld is tegenwoordig met gtst dan lijkt 't me ook niet al te moeilijk om de afstandsbediening te gebruiken rond 'n uurtje of 8.
Nee want wij willen gewoon de gtst weer net zo goed gaat worden als vroeger.
Dan heeft overzappen geen zin als je al van af het eerste uur kijkt.
En ik vind het raar dat jij zegt dat het altijd even goed of altijd even slecht is geweest dan vraag ik me af of je wel een vaste kijker bent.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45234399
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:56 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Nee want wij willen gewoon de gtst weer net zo goed gaat worden als vroeger.
Dan heeft overzappen geen zin als je al van af het eerste uur kijkt.
En ik vind het raar dat jij zegt dat het altijd even goed of altijd even slecht is geweest dan vraag ik me af of je wel een vaste kijker bent.
Ik vind 't raar dat jij zo overtuigd bent van je eigen gelijk. Ik mag er toch wel anders over denken dan jij? Ik volg het inmiddels een jaar of 10 denk ik, en ik vind 't niet anders of slechter. Ik vind 't namelijk gewoon soap. En als ik iets echt slecht vind gaan dan kijk ik 't niet meer, en dan ga ik niet iedere dag alsnog om 8 uur voor de buis hangen om vervolgens dag in dag uit op fok te komen roepen dat 't vroeger allemaal zoveel beter was. Dat vind ik opvallend en daar zeg ik wat van, niks rare reactie.
pi_45242477
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind 't raar dat jij zo overtuigd bent van je eigen gelijk. Ik mag er toch wel anders over denken dan jij? Ik volg het inmiddels een jaar of 10 denk ik, en ik vind 't niet anders of slechter. Ik vind 't namelijk gewoon soap. En als ik iets echt slecht vind gaan dan kijk ik 't niet meer, en dan ga ik niet iedere dag alsnog om 8 uur voor de buis hangen om vervolgens dag in dag uit op fok te komen roepen dat 't vroeger allemaal zoveel beter was. Dat vind ik opvallend en daar zeg ik wat van, niks rare reactie.
Dat zal het zijn, na seizoen 7 werd het slechter

Nee maar ik ben het niet geheel met je eens, als je ergens over klaagt hoef je er niet meteen mee te stoppen of het op te geven, wel als het een bepaald erger-niveau bereikt (wat per persoon verschilt).
Ik denk dat velen van die klagers, net als ik, nog kijken in de hoop dat het beter wordt
Een heer met stijl
pi_45242979
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat zal het zijn, na seizoen 7 werd het slechter

Nee maar ik ben het niet geheel met je eens, als je ergens over klaagt hoef je er niet meteen mee te stoppen of het op te geven, wel als het een bepaald erger-niveau bereikt (wat per persoon verschilt).
Ik denk dat velen van die klagers, net als ik, nog kijken in de hoop dat het beter wordt
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45244366
Trouwens, in de cliff voor vanavond. Zat Morris nou met een allochtoon te vechten?
of zag ik dat nou verkeerd?

Ik vrees dat het eind van Ludo in GTST (in de bak ) het eind gaat worden voor GTST voor mij op TV.
En dat verhaal dat Noud voor de rechter komt vanwege zijn illegale DVD branderijen vind ik ook ongeloofwaardig. Politie doet hier geen hol tegen in het echte leven buiten GTST. Hoogstens krijgen ze een briefje van Tim Kuijk van de Brein....

En geloof me, Ludo verlaat GTST voorlopig niet. Die is te slim ...
pi_45245059
Vanavond in GTST:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ik dit weet. De ondertiteling ging net nog even door nadat de herhaling van GTST was afgelopen
pi_45245753
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:32 schreef GSMboy het volgende:

En geloof me, Ludo verlaat GTST voorlopig niet. Die is te slim ...
Ludo blijft erin totdat hij grijs en rimpelig is. Althans, lijkt mij erg leuk. Een soort slechte Meneer Harmsen (omdat hij wel grijs en rimpelig was).
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:36:48 #243
32015 suus21
Andre rocks!
pi_45246536
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:22 schreef vencodark het volgende:
Dat was echt de meeste flauwe "grap" ooit. Ik moest bijna lachen omdat het zo belachelijk was.
welke grap? Ik heb het gister weer es gemist...
fijn!
pi_45246689
Ik heb helemaal geen grap gehoort....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_45247191
Ik ook niet .
tvp!
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:59:36 #246
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45247356
Ik weet ook niets van een grap
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_45247755
Een mysterie.
tvp!
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:30:55 #248
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45248503
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik weet trouwens ook niet over welke grap het gaat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_45248640
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef GSMboy het volgende:
Die grap van die bikkel ?
dat was die zuster in ziekenhuis heb niks met jack te maken
xbox 360 gamertag: Phoebe85
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')