Andrea Nuyt, die 4 keer bij de eerste 2 eindigde bij de Worldcup van Heerenveen afgelopen weekend, kan voor goud gaan. Van Velde kan ook ver komen en Jan Bos, die steeds beter in vorm begint te komen, ook. En Wennemars is ook in vorm en Marianne Timmer is op de 1000m ook weer uitstekend bezig.
Kortom: ik heb er zin in!
Dit weekend, 19 en 20 januari, in Hamar.
Ik zie de Nederlanders liever nu op hun bek gaan en de fouten maken, zodat ze op de spelen scherp, gefocused en vol strijd zitten.
Salt Lake is een ander verhaal, met name op de korte afstanden zullen de Nederlanders zichzelf moeten overtreffen om medailles te halen!
Niet echt een laaglandbaan. Oke, niet te vergelijken met Calgary en SLC. Maar er kunnen toch best wel eens mooie tijden worden neergezet.
En benieuwd wat Ids op de 1000 meter laat zien. .
Bij de mannen ligt het wat anders. Gerard van Velde kan alles de laatste tijd. En zou het niet gewoon een ongelooflijke stunt zijn als hij de hele handel naar huis zou schaatsen daar in Noorwegen? Lijkt me mooi. En met Bos en Wennemars heb je er natuurlijk nog twee voor de medailles.
quote:Nou, ik weet niet hoe het met de 1000 meters van Catriona Lemay zal lopen. op de 500 meter is ze nagenoeg onverslaanbaar.
Op vrijdag 18 januari 2002 16:59 schreef SpankSpankeronie het volgende:
LeMay en Wotherspoon gaan er met de hoofdprijs vandoor.
En ik zou graag een paar goeie valpartijen zien.
Dames 1: Een duitse!
2: Lemay
3: Timmer
4: Andrea
Heren 1: Bos
2: Wotherspoon
3: Ireland
4: Wennemars
* Van Velde valt helaas......
heren
1 Bos
2 Wotherspoon
3 Van velde
Wennemars komt 0,01 tekort voor t podium
code:Da's netjes van Nuyt. Iedereen nog binnen bereik.1. Catriona LeMay-Doan (Can) BR 38,05
2. Svetlana Zjoerova (Rus) 38,28
3. Monique Garbrecht (Dui) 38,30
4. ANDREA NUYT 38,37
5. Anzjela Kotjoega (WRu) 38,47
6. Sabine Völker (Dui) 38,50
7. Sayuri Osuga (Jap) 38,54
8. Manli Wang (Chi) 38,76
9. Tomomi Okazaki (Jap) 38,85
10. MARIANNE TIMMER 38,88
Aki Tonoike (Jap) 38,88
12. Jenny Wolf (Dui) 38,90
16. MARIEKE WIJSMAN 39,21
20. ANNAMARIE THOMAS 39,61
quote:Vind je dat dan zo leuk?
Op zaterdag 19 januari 2002 13:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:
te weinig valpartijentot nu toe
quote:Ja, nu heeft ze nog niet zo heel veel op LeMay goedgemaakt.
Op zaterdag 19 januari 2002 14:37 schreef Arcee het volgende:
Nuyt na de 1.000m 2e in 't klassement. Verschil met LeMay op de 1000 had wel wat groter mogen zijn.
quote:offtopic: Volgens mij heb jij de finale van de embassey ook alleen maar gekeken met de hoop dat king een pijltje in david's ass gooide?? Niet??
Op zaterdag 19 januari 2002 15:15 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Kijk die Breuer die doet het goed,vallen en je tegenstander meenemen,dat wil ik vaker zien [afbeelding]
quote:Lol
Op zaterdag 19 januari 2002 15:19 schreef Emizea het volgende:[..]
offtopic: Volgens mij heb jij de finale van de embassey ook alleen maar gekeken met de hoop dat king een pijltje in david's ass gooide?? Niet??
quote:nou nee want dan zou hemofiliepatient-David leeggelopen zijn en King gediskwalificeert.
Op zaterdag 19 januari 2002 15:19 schreef Emizea het volgende:[..]
offtopic: Volgens mij heb jij de finale van de embassey ook alleen maar gekeken met de hoop dat king een pijltje in david's ass gooide?? Niet??
BTW wordt weer tijd voor een valpartij
quote:I know......dat was de humor!
Op zaterdag 19 januari 2002 15:35 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
nou nee want dan zou hemofiliepatient-David leeggelopen zijn en King gediskwalificeert.
BTW wordt weer tijd voor een valpartij
quote:LeMay kun je elk pak aantrekken.
Op zaterdag 19 januari 2002 23:06 schreef CAZZO het volgende:
Wat schaatsen die Canadezen btw in godsgruwelijk lelijke pakken,ziet er gewoon niet uit
quote:Bij een van de vrouwen was het ook nog doorzichtig.
Op zaterdag 19 januari 2002 23:06 schreef CAZZO het volgende:
Wat schaatsen die Canadezen btw in godsgruwelijk lelijke pakken,ziet er gewoon niet uit,maar hard gaan ze er wel in.
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 18:03 schreef Emizea het volgende:
Ik voorspel:
Heren 1: Bos
quote:Daar dacht Jan Bos dus heel anders over
Op vrijdag 18 januari 2002 19:59 schreef rubbereend het volgende:heren
1 Bos
Bij de mannen kunnen we op de ene dag 2 medailles pakken, maar de volgende dag kan 't ook 4,5 en 6 zijn. 't Begint al een beetje te jeuken.
Maar Nuyt was iig erg goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |