Dat van Frank, dat van mij en dat van Christan mijn vaderquote:
ah oke thanxquote:Op maandag 8 januari 2007 20:29 schreef m@x het volgende:
Een soort balkonnetje in je kamer, Evenstar.
Zie de fotoquote:
Ik ben niet zo van heel strak hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 20:28 schreef jessie het volgende:
O maar die dingen horen juist wel een beetje in zo'n huis. Lekker strak inrichten met hier en daar een oud kitscherig iets erbij
Zow wat een luxe zeg... maar is het niet verstandiger om toch een hypotheek te nemen ivm belastingtechnisch "gedoe"?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zie de fotoEen soort open bovenverdieping.
Hypotheek hebben we waarschijnlijk helemaal niet nodig. Jee dat klinkt poenerig zegMaar alledrie de huizen hebben flinke overwaarde en een lage/geen hypotheek.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef jessie het volgende:
Ik wil ook wel in dat huis komen staan hoor
Ik dacht eigenlijk meer op `niet zo strak´quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef jessie het volgende:
Dit slaat op Rewimo's opmerking over mooi en oud![]()
De Nederlandse Belastingwet geldt niet in Duitslandquote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zow wat een luxe zeg... maar is het niet verstandiger om toch een hypotheek te nemen ivm belastingtechnisch "gedoe"?
Nee, dat denk ik niet. Duitsland kent geen hypotheekaftrek, al val je als je in NL werkt wel onder het NL belastingstelsel. Maar het is voor ons zo te zien aantrekkelijker om geen woonlasten te hebben dan de hypotheekaftrek te handhaven.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
Zow wat een luxe zeg... maar is het niet verstandiger om toch een hypotheek te nemen ivm belastingtechnisch "gedoe"?
Als we eenmaal gekocht hebben komt dat er zeker weten welquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Reese het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een eigen topicje bij de buren in K&W, Rewimo?Vind het wel leuk om je plannen te volgen
Succes!
Je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef livelink het volgende:
Ach, laat mij nou even in die waan. Ik reken huizenprijzen nog altijd door naar guldens en dan vind ik 340.000 al heel dicht bij een miljoen gulden komen. Dit soort bedragen zijn voor mij nooit zo te bevatten in euro's.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik dacht eigenlijk meer op `niet zo strak´![]()
Maakt niet uit Jessie, ik zet je gewoon bij de curiosaquote:Op maandag 8 januari 2007 20:40 schreef jessie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahahahahahahaha dat kan natuurlijk ook heel goed
Multifunctioneel typje![]()
Wie weet Lois, wordt het nog wel eens realiteit. Zou toch kunnen? Ik gun het jullie (en Evan in 't bijzonder) natuurlijk heel erg !quote:Op maandag 8 januari 2007 20:04 schreef Lois het volgende:
Wij zijn ook opgegroeid in een vrijstaand huis met gigatuin erachter en ik moet zeggen dat ik dat best wel mis.
Vooral Eva zou zielsgelukkig zijn met zoveel ruimte om zich heen. Wij grappen weleens dat we het later van mijn ouders kopen zodat we ruimte hebben voor een huisje in de tuin voor Eva. Kan ze zelfstandig bij ons blijven wonen later![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Reese het volgende:
[..]
De Nederlandse Belastingwet geldt niet in Duitsland. Wel andere financiële voordelen bij het bezit van een eigen huis overigens, maar dat is een ander verhaal.
Okay duidelijk, thnx!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Duitsland kent geen hypotheekaftrek, al val je als je in NL werkt wel onder het NL belastingstelsel. Maar het is voor ons zo te zien aantrekkelijker om geen woonlasten te hebben dan de hypotheekaftrek te handhaven.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef livelink het volgende:
OMG, dan zijn jullie waarschijnlijk wel de 1e miljonairs die ik 'ken'. En M@x natuurlijk over een paar jaar ook![]()
Ik probeer geen druk op jullie te leggenquote:
Leukquote:Op maandag 8 januari 2007 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Makkelijk, Nijna, het is maar een kilometer of 5 van de grens
Nou dan ben je verrekte zielig. Ik heb het ook eens gehad, dat doet echt enorm veel pijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben zielig..heb m`n kleine teen gebroken
Hoe krijg je dat voor elkaar!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wie heb je een schop gegeven?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Daar is het te opgezwollen voor, miischien morgen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Geeneens een tapeje eromheen? Lijkt me toch wel prettiger.
Die wil ik weleens proberen..quote:Op maandag 8 januari 2007 22:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mijn home-made tonijnsalade met stukjes appel is ook super lekker!![]()
Hier gaat met verjaardagen het hele bakkie helemaal leeg !![]()
* Rijstebuiltje pakt een toastje brie van Saffier.. Thx.. Kan ik jou ergens blij mee maken..![]()
Maneki![]()
Welke goede voornemens? Ik heb maar één voornemen: een huis kopen dit jaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:31 schreef Rottdog het volgende:
Dames dames what about onze goede voornemens![]()
Rewimo ziet er allemaal wel heel leuk uit.![]()
Maneki damn that hurts![]()
Hoho, Rottdog.. Ik heb geen voornemens, ik wil juist wel een kilootje erbij.. Door mijn intensieve werk (veel sjouwen en tillen), zakken spontaan al mijn broeken van mijn reet!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:31 schreef Rottdog het volgende:
Dames dames what about onze goede voornemens![]()
Jullie zijn van harte welkom uiteraardquote:Op maandag 8 januari 2007 23:01 schreef Anitra het volgende:
Rewimo wij willen dan spontaan komen logeren hoor! Want Christan heeft nog steeds een kadootje tegoed en die willen we best dan in Duitsland langs komen brengen hoor
Ja, daarvan raak ik ook steeds meer overtuigdquote:Op maandag 8 januari 2007 23:03 schreef bixister het volgende:
ai manekietje, beterschap!!
rewimo wat ziet dat huis er geweldig uit!en nee, gezien je verhaal is je moeder meeverhuizen ook echt geen optie geloof ik... enorm vervelend zeg dat ze zich (al zo lang!) niet bij jouw keuze kan neerleggen. lijkt me echt heel rot als twee van je meest geliefde naasten niet met elkaar overweg kunnen. misschien juist goed nu om letterlijk wat meer afstand t.o.v. haar in te bouwen.
Nee, jammer hè?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Rewimo, volgens mij passen jij en Frank heel erg goed bij elkaar! Maar ja, ik ben je moeder niet.![]()
Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef phluphy het volgende:
Bar, wat ik me afvroeg (sorry dat ik het niet goed gevolgd heb) maar jij was toch vorig jaar gaan meedraaien op een potentieel nieuwe werkplek? Hoe zat dat nou precies?
Wat is er voor belastingstechnisch gedoe aan om geen hypotheek te hebben? Het enige nadeel is dat je geen hypotheekrenteaftrek hebt, maar om eerst een euro te betalen om daarvan 30 cent ofzo terug te krijgen lijkt me financieel nog steeds geen handige constructiequote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja ik heb begrepen dat als je een eigen huis bezit, de belastingdienst dat ziet als (extra) vermogen en dat je daarover extra belasting moet betalen. Er werd mij een aantal jaren geleden om daarom niet hypotheekvrij te zijn. Dat is ook nooit gelukt by the way, maar dit is wat ik heb gehoord, daarom mijn vraag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:48 schreef qltel het volgende:
Goh, wat een bekende foto's zie ik ineens langskomen..
Wachten jullie nog wel heel even met het definitief vaststellen van een datum voor die kampeermeet?![]()
[..]
Wat is er voor belastingstechnisch gedoe aan om geen hypotheek te hebben? Het enige nadeel is dat je geen hypotheekrenteaftrek hebt, maar om eerst een euro te betalen om daarvan 30 cent ofzo terug te krijgen lijkt me financieel nog steeds geen handige constructieIk woon al 15 jaar in een hypotheekloos koophuis [patser] (ja, het is van mij, gewoon gekocht..
) [/patser] en dat bevalt me prima.
Eeeeh, enige wat ik me kan bedenken is het huurwaardeforfait. Een belasting die iedere huiseigenaar betaald. 0,55% van de WOZ-waarde. Bij 150.000 euro dus 825 euro die je bij je inkomen moet optellen (je betaald dus geen 825 euro, maar je moet het bij je inkomen optellen). Nu kun je dat inderdaad opheffen door hypotheekrente te gaan betalen en daarvan een deel terug te krijgen. Je kunt het verschil dan natuurlijk tegen elkaar wegstrepen.. Maar dat lijkt me geen slimme redenatie. Ik ga er tenminste van uit dat je nooit meer terugkrijgt van die betaalde rente dan dat je betaald hebt, dus kom je altijd lager uit. (en als ik als deskundige klink of juist wartaal uitsla, ik haal deze informatie ook maar van de een of andere internetsite. Alleen die huurwaardeforfaitterm kan ik me nog herinneren van m'n belastingsaangifte..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja ik heb begrepen dat als je een eigen huis bezit, de belastingdienst dat ziet als (extra) vermogen en dat je daarover extra belasting moet betalen. Er werd mij een aantal jaren geleden om daarom niet hypotheekvrij te zijn. Dat is ook nooit gelukt by the way, maar dit is wat ik heb gehoord, daarom mijn vraag.
Vermogensbelasting hebben we niet meer. Wel een vermogensrendementsheffing. 1,2% van je vermogen, met een voet van 19.252. En een eigen huis valt daar niet onder, dus dat is geen probleem..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Nee, vermogensbelasting gaat pas tellen vanaf een bepaald bedrag voorzover ik weet, maar dat zou ik na moeten zoeken.
Wellesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:26 schreef qltel het volgende:
(Jeetje, zometeen sta ik hier bekend als een of andere saaie belastingsdeskundige (wat ik niet ben))
Mijn eigen persoonlijke saaierdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:36 schreef qltel het volgende:
Ik ben geen belastingsdeskundige! (dat saai is onderhandelbaar..)
Komt goed..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef Nijna het volgende:
De hartjes vliegen me om de oren zeg. Maare qltel, geef maar een gil als de tenten van zolder gehaald kunnen worden
.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef Lois het volgende:
Nou hij kan weer een stukje open dus dat is fijn![]()
En elke keer vind ik het leuk om hier eens een man te zien!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 schreef qltel diverse postjes in het speeltuinbankje
Die aankoop zullen jullie zelf moeten doen, maar als je dat kampeerfestijn nou een beetje goed timed heb je misschien wel een heleboel extra handen (en dan hopen dat het niet allemaal linkerhanden zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:07 schreef qltel het volgende:
(maar eerst staat ons nog een evt. aankoop en een heleboel werk te wachten.. )
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef Lois het volgende:
Nou hij kan weer een stukje open dus dat is fijnVerder is het nog wat gezwollen, erg rood en vrij pijnlijk. Ben er nog koortstig ook bij dus het is een beetje malaise, het gaat me weer eens niet snel genoeg allemaal
maar verder is alles oke
Tja, dat zijn de dingen die ik graag zelf doe... Ik ben zoiemand die al tekeningen in z'n hoofd zit te maken, terwijl ik het huis nog niet eens gezien heb.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die aankoop zullen jullie zelf moeten doen, maar als je dat kampeerfestijn nou een beetje goed timed heb je misschien wel een heleboel extra handen (en dan hopen dat het niet allemaal linkerhanden zijn natuurlijk).
Dank je!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef poemojn het volgende:
Was dit misschien je opleiding qltel?http://www.nrc.nl/archief/hiele/
Veel plezier samen zaterdag
3 kruiwagens maar???quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:18 schreef qltel het volgende:
Hm, voor de tuin is het wellicht wel handig..Ik zet alvast even 15 spades en 3 kruiwagens op m'n lijstje..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
En elke keer vind ik het leuk om hier eens een man te zien!
Op die vrouwen raak je toch ook een keer uitgekeken hoor![]()
welja, 15 man om te spitten en 3 om de rommel weg te kruien is toch prima verdeeld?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
3 kruiwagens maar???
Leuk zo al nadenken over wat je zou willen en hoe het zou moeten worden. Heel veel kijkplezier alvast voor zaterdag
.
he, eerst z'n speelhuis.. (en z'n treinbaan..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Christan wil een boomhut. Dan moet papa helpen. Ik kan dus lekker in mijn stoel blijven zitten
Ik vind het best. Ik blijf rustig zittenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:27 schreef qltel het volgende:
he, eerst z'n speelhuis.. (en z'n treinbaan..)
Ik dacht dat er wel meer mensen in die tuin van jullie zouden passenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:26 schreef qltel het volgende:
welja, 15 man om te spitten en 3 om de rommel weg te kruien is toch prima verdeeld?
Had je ook nog een paar man met zwepen in gedachten ofzo?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:31 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel meer mensen in die tuin van jullie zouden passen.
Heeft die geen plekje meer vrij danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:25 schreef babyfeet het volgende:
jeetje lastig hoor githa
ben ik blij met mijn baasik mag zelfs tussen de middag naar huis om kyllian op te halen en lekker te eten en weer te brengen ,
en hij is zo blij met mij dat mijn contract dus met een jaar word verlengt !!
het was alleen op oproepbasis en in vakantie's maar nu mag ik dus gewoon elke dag komen
en is kyllian vrij dan ben ik dat ook heerlijk hoor.
Okay duidelijk denk ik... ik wist ook niet precies hoe het in elkaar zit hoor, ik had ook maar van horen zeggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:19 schreef qltel het volgende:
[..]
Eeeeh, enige wat ik me kan bedenken is het huurwaardeforfait. Een belasting die iedere huiseigenaar betaald. 0,55% van de WOZ-waarde. Bij 150.000 euro dus 825 euro die je bij je inkomen moet optellen (je betaald dus geen 825 euro, maar je moet het bij je inkomen optellen). Nu kun je dat inderdaad opheffen door hypotheekrente te gaan betalen en daarvan een deel terug te krijgen. Je kunt het verschil dan natuurlijk tegen elkaar wegstrepen.. Maar dat lijkt me geen slimme redenatie. Ik ga er tenminste van uit dat je nooit meer terugkrijgt van die betaalde rente dan dat je betaald hebt, dus kom je altijd lager uit. (en als ik als deskundige klink of juist wartaal uitsla, ik haal deze informatie ook maar van de een of andere internetsite. Alleen die huurwaardeforfaitterm kan ik me nog herinneren van m'n belastingsaangifte..)
Ik ben hypotheekvrij (sterker nog, ik heb nooit een hypotheek gehad) en ik kan je verzekeren, dat bevalt me prima..
Dank je!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat het prima bevalt om geen hypotheek te hebben, helaas zit dat er voor heel veel mensen onder wie wij niet in en ben ik toch blij dat er zoiets bestaat....
Trouwens jij ook nog gefeliciteerd met jullie voorgenomen samenwonen
Waar zie je me voor aan zeg...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Had je ook nog een paar man met zwepen in gedachten ofzo?
Het is idd een mazzel... wij moeten kijken naar wat goedkopers en dat valt niet echt mee. Maar we hebben de tijd....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef qltel het volgende:
[..]
Dank je!
Ik besef ook dat ik in een bevoorrechte positie verkeer. En eerlijk gezegd, het is dat ik deze mazzel heb, anders had ik me dit huis nooit kunnen veroorloven.
Het scheelt ook wel dat ik in een goedkoop huis woonde.. En dankzij de stijging van de huizenprijzen woon ik niet meer in een goedkoop huis (en dat zonder te verhuizen). Zo goedkoop als ik dit huis (rijtjeshuis, met aangebouwde garage en voor- en achtertuin) heb gekocht krijg je nu zelfs geen bouwgrond meer, behalve misschien in Oost-Groningen (of Duitslandquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is idd een mazzel... wij moeten kijken naar wat goedkopers en dat valt niet echt mee. Maar we hebben de tijd....
Het mijne was nog een tikkeltje goedkoper.. En nu zie ik ze te koop staan voor 200.000 euro..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Tja destijds was idd de huizenmarkt erg gunstig.. met mn ex heb ik in 1997 een huis gekocht voor 160.000 gulden en toen we gingen scheiden, was het huis 156.000 euro waard... in 7 jaar ook bijna verdubbeld. Helaas moeten Peaceman en ik nu wel weer duur kopen.
Ja moet je nagaan... van jou was 15 jaar geleden he? Toen was het echt goedko(o)pen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Het mijne was nog een tikkeltje goedkoper.. En nu zie ik ze te koop staan voor 200.000 euro..
Het zal wel met "de ijsoorlog" te maken hebben vrees denk ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
J
Ow ik zie net op SBS6 dat er om 22:30 een extra belangrijk Shownieuws is ingelast... ben nieuwsgierig wat het is.
Yep. En toen was 1 telefoontje nog genoeg om er nog 10.000 vanaf te krijgen.. Die tijd had zo z'n voordelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja moet je nagaan... van jou was 15 jaar geleden he? Toen was het echt goedko(o)pen.![]()
Tja dat zou best kunnen ja. Ben wel nieuwsgierig toch. Ik hou jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het zal wel met "de ijsoorlog" te maken hebben vrees denk ik.
Ja inderdaad, maar toen was ik nog veel te jong om huizen te kopen, helaas.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Yep. En toen was 1 telefoontje nog genoeg om er nog 10.000 vanaf te krijgen.. Die tijd had zo z'n voordelen.
Dan zitten jullie samen al 5 ton voor twee huizen....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:17 schreef Rewimo het volgende:
Met mijn huis is het nog ergerIk kocht het 8 jaar geleden voor 250.000 gulden. Gezien de prijzen hier in de buurt gaat de verkoopprijs waarschijnlijk boven de 3 ton komen
![]()
Ik heb werkelijk geen idee mama_van_pepijn... ik heb nog nooit met glasverf iets gedaan. Is er niets over te vinden op internet? Of heb je al gekeken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:26 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Mag ik tussen al die huizenpraat door een wasvraagje stellen?
Ik heb dus gister met mijn suffe hoofd glasverf op mijn dekbed laten vallen en het overtrek was net nieuw![]()
Wat kan ik er nu het beste mee doen? Ik wilde het gewoon in de wasmachine stoppen maar ben bang dat de lichte gedeeltes van het overtrek roze worden dan. Aan de andere kant valt er niet heel veel meer te verpesten nu er een prachtige rode vlek in zit. Of ben ik sowieso al te laat om er nog wat mee te doen nu?
Weet je dat dat een schok voor me was een tijdje geleden? Dat we samen inderdaad gulden-miljonair zijn. Aan de andere kant, als de huizenprijzen instorten zijn we dat niet meer..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan zitten jullie samen al 5 ton voor twee huizen....![]()
en zijn jullie dus toch echt guldenmiljonairs zoals vandeweek al werd gezegd.. dan is een huis van 340.000 niet veel geld
![]()
maar wel geweldig hoor dat het zóó goed voor jullie uitpakt.
We zien de noodzaak van een duurder huis helemaal niet inquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dan zitten jullie samen al 5 ton voor twee huizen....![]()
en zijn jullie dus toch echt guldenmiljonairs zoals vandeweek al werd gezegd.. dan is een huis van 340.000 niet veel geld
![]()
maar wel geweldig hoor dat het zóó goed voor jullie uitpakt.
Ja ik geloof graag dat je daarvan schrikt, maar wel een leuke schrik toch? Beter zo dan andersom.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Weet je dat dat een schok voor me was een tijdje geleden? Dat we samen inderdaad gulden-miljonair zijn. Aan de andere kant, als de huizenprijzen instorten zijn we dat niet meer..
vquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We zien de noodzaak van een duurder huis helemaal niet inLiever houden we de rest van het geld achter de hand voor onvoorziene omstandigheden. Maar het is wel een raar idee dat we samen miljonair zouden zijn
Ik vraag me af of dat ook zo zou zijn zonder de euro...
Feit is natuurlijk wel dat je in DLD veel meer huis voor je geld krijgtVoor een goeie 3 ton koop je in NL een rijtjeshuis tegenwoordig. Belachelijk eigenlijk.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het belangrijke nieuws gaat inderdaad over die stomme ijsoorlog.... alsof de wereld vergaat zeg. Ze beginnen nu op donderdag ipv vrijdag.....wat triest is dat zeg.
Lieve Snoop, Lis is toch onderzocht door de kinderarts in het ziekenhuis dan hadden ze daar vast wel het ruisje opgemerkt zou me er dus niet zoveel kopzorgen over makenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef snoopy het volgende:
Dat denk ik ook hoor. Maar goed, ik ga toch maar weer naar bed toe want dat lijkt me beter
Welterusten allemaal
haha onee joh!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:54 schreef Lishe het volgende:
Tips over stofzuigers heb ik verder niet.
Je mag weerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:27 schreef Lishe het volgende:
Ik ben zo 1 die zwanger zijn wel echt het allerfijnste ooit vond. Ik heb van iedere dag genoten, en kreeg pas op het laatst wat klachten. En ook ben ik er wel veel feller door geworden. Zekerder, ik maak me minder druk om wat anderen van mij vinden. Moeder zijn vind ik niet altijd even leuk, maar dat zijn alleen maar behangmomenten.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:54 schreef Lishe het volgende:
Bix! Bix! Luuke krijgt een broertje of zusje!!!
Ik denk het welquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:17 schreef Sugar het volgende:
Geen goed idee, Rewimo? Of ga jij ook?
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hebben jullie ook altijd het gevoel dat je het topje van je duim eraf trekt bij het openen van limonadesiroopfles?
Bij ikea is het altijd druk
Tegenwoordig snijd ik met een mes een gaatje bij het beginpunt. Nooit meer een duim die nog een half uur nagloeit van ellende.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hebben jullie ook altijd het gevoel dat je het topje van je duim eraf trekt bij het openen van limonadesiroopfles?
Oplossing is best goed. Ik heb alleen nooit last van dat probleem...quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Lishe, wauauauauauw! Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
[..]
Tegenwoordig snijd ik met een mes een gaatje bij het beginpunt. Nooit meer een duim die nog een half uur nagloeit van ellende.
Succes!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
Lishe en Xtracer ook hier nog even de felicitaties van mij.... en nu wil ik ook eens een keer....
Ik moet zo naar de neuroloog, vast geen nieuws te melden, maar toch....
s6quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
Lishe en Xtracer ook hier nog even de felicitaties van mij.... en nu wil ik ook eens een keer....
Ik moet zo naar de neuroloog, vast geen nieuws te melden, maar toch....
Ik heb wel eens een lipje kapot getrokkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oplossing is best goed. Ik heb alleen nooit last van dat probleem...
Sterke gespierde vingers
Ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb wel eens een lipje kapot getrokken![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:44 schreef _Bar_ het volgende:Diaan wat fijn even geen medicijnen meer
Jawel! hij vindt hem geweldig! Jordy is toch wel een type van de verkleedpartijtjes. Hij zet steeds zelf die muts op en dan staat hij helemaal scheef op zijn hoofd en zo staat hij dan te kokenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
jemig githa...
is er misschien met de belasting iets mogelijk?
vind jordy, zijn schortje nog leuk?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:02 schreef Lishe het volgende:
Diaan! Goedzo!!! En ik vind ook dat jij nu aan de beurt moet zijn.![]()
Lekker thuisblijven, verwarming aan. Hier regent het niet, maar ik vind het wel een pestweer (heel harde wind) om door te gaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:17 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ zit te twijfelen of ik nu wel of niet even naar de markt toega... het regent hier best wel hard...
Ja precies.. en ik had ook nog de fiets van mn moeder mee, ontzettend weke banden, ik had bijna adem tekort.. Qua temperatuur lijkt het trouwens wel herfst.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef _Bar_ het volgende:
Die harde wind mocht ik vanmorgen al ondervinden... heen ging nog wel want had giga meewind maar de terug weg was iets minder...
Een hond nemen werkt ook prima, of doe zoals ons de voordeur aan de achterkant plaatsen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:24 schreef XTracer het volgende:
Hmmzz, dat soort enge verhalen is iig niet goed daarvoor.
* XTracer overweegt toch nog maar eens om naar een alarm systeem te kijken. Misschien dat dat iets afschrikt ofzo.
Ik ook, méér dan eens... Maar dat mes ga ik ook eens proberen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een lipje kapot getrokken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |