Dat van Frank, dat van mij en dat van Christan mijn vaderquote:
ah oke thanxquote:Op maandag 8 januari 2007 20:29 schreef m@x het volgende:
Een soort balkonnetje in je kamer, Evenstar.
Zie de fotoquote:
Ik ben niet zo van heel strak hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 20:28 schreef jessie het volgende:
O maar die dingen horen juist wel een beetje in zo'n huis. Lekker strak inrichten met hier en daar een oud kitscherig iets erbij
Zow wat een luxe zeg... maar is het niet verstandiger om toch een hypotheek te nemen ivm belastingtechnisch "gedoe"?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zie de fotoEen soort open bovenverdieping.
Hypotheek hebben we waarschijnlijk helemaal niet nodig. Jee dat klinkt poenerig zegMaar alledrie de huizen hebben flinke overwaarde en een lage/geen hypotheek.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef jessie het volgende:
Ik wil ook wel in dat huis komen staan hoor
Ik dacht eigenlijk meer op `niet zo strak´quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef jessie het volgende:
Dit slaat op Rewimo's opmerking over mooi en oud![]()
De Nederlandse Belastingwet geldt niet in Duitslandquote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zow wat een luxe zeg... maar is het niet verstandiger om toch een hypotheek te nemen ivm belastingtechnisch "gedoe"?
Nee, dat denk ik niet. Duitsland kent geen hypotheekaftrek, al val je als je in NL werkt wel onder het NL belastingstelsel. Maar het is voor ons zo te zien aantrekkelijker om geen woonlasten te hebben dan de hypotheekaftrek te handhaven.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
Zow wat een luxe zeg... maar is het niet verstandiger om toch een hypotheek te nemen ivm belastingtechnisch "gedoe"?
Als we eenmaal gekocht hebben komt dat er zeker weten welquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Reese het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een eigen topicje bij de buren in K&W, Rewimo?Vind het wel leuk om je plannen te volgen
Succes!
Je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef livelink het volgende:
Ach, laat mij nou even in die waan. Ik reken huizenprijzen nog altijd door naar guldens en dan vind ik 340.000 al heel dicht bij een miljoen gulden komen. Dit soort bedragen zijn voor mij nooit zo te bevatten in euro's.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik dacht eigenlijk meer op `niet zo strak´![]()
Maakt niet uit Jessie, ik zet je gewoon bij de curiosaquote:Op maandag 8 januari 2007 20:40 schreef jessie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahahahahahahaha dat kan natuurlijk ook heel goed
Multifunctioneel typje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |