Ach, weggaan op het moment dat het in Nederland juist net begint te winteren is ook niet alles kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:08 schreef MissHobje het volgende:
Bleh ik wordt helemaal sacho van het NL weer, ik mis de bergen en de sneeuw
En dit heb ik dan elk jaar weer net na mijn wintersport
Een kikker.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:33 schreef Jodelaar het volgende:
Ziet er goed uit voor Tirol / Zuid Duitsland / Voralgebergte
[afbeelding]
das 3 dagen 100% sneeuw als de voorspellingen zo blijven. Maar meestal blijven die op wetter.at wel zo
Probeer het hier eensquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:33 schreef Jodelaar het volgende:
Ziet er goed uit voor Tirol / Zuid Duitsland / Voralgebergte
[afbeelding]
das 3 dagen 100% sneeuw als de voorspellingen zo blijven. Maar meestal blijven die op wetter.at wel zo
Kleinwalsertal tegen de Duitse grens in Oostenrijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:12 schreef Ienepien het volgende:
Waar ga jij heen, Jodelaar?
geen gedoe met passen (alleen kleine naar dal toe) en tunnels geen drukte op A8 richting munchen.. en natuurlijk de A7 waar je zo hard mag rijden als je wiltquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:55 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Kleinwalsertal tegen de Duitse grens in Oostenrijk
[afbeelding] bij mittelberg/riezler/oberstdorf
van http://www.wetter.atquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:19 schreef Luni het volgende:
Van welke site haal je die info?
het zla mij ook benieuwen hoeveel het gaat sneeuwen, en hoe lang....ik ken andorra niet anders als een strak blauwe lucht - en hoop dan dat ook nog van de rest van de week te kunnen zeggen :-)quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:59 schreef Jodelaar het volgende:
Mja daar hoef je ook niet blij om te zijn hoor.. Ski / Boarden als het sneeuwt is zeer irritant met al die heuveltjes door bochten (van beginners) en je ziet niets door de mist.
Dat is zo hinderlijk, als je niet kan zien waar de piste ophoudt en de horizon begintquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:59 schreef Jodelaar het volgende:
Mja daar hoef je ook niet blij om te zijn hoor.. Ski / Boarden als het sneeuwt is zeer irritant met al die heuveltjes door bochten (van beginners) en je ziet niets door de mist.
Ja dat je ineens een gat inschietquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:33 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat is zo hinderlijk, als je niet kan zien waar de piste ophoudt en de horizon begint![]()
Of de tiefschnee in 'tieft' zonder dat je daar op rekent...quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:42 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ja dat je ineens een gat inschiet![]()
Dat vind ik geweldigquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:33 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat is zo hinderlijk, als je niet kan zien waar de piste ophoudt en de horizon begint![]()
Nee vorig jaar wel geweest, prachtig gebied!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef Knoekie het volgende:
Niemand anders die naar Saalbach/Hinterglemm gaat?
Alleen jammer dat de foutste (nederlandse) wintersporters er ook zitten. Elk jaar wel flinke vechtpartijen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee vorig jaar wel geweest, prachtig gebied!
Jep ik toen ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee vorig jaar wel geweest, prachtig gebied!
Ow juist wel vind ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Ach, weggaan op het moment dat het in Nederland juist net begint te winteren is ook niet alles kan ik je vertellen
heb ik al 3 jaar achter elkaarquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow juist wel vind ik![]()
Vaak gehad .. ok.. beetje glibberen maar gewoon de tijd nemen kwa rijden
hoe lang ski of board jij al dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:59 schreef Jodelaar het volgende:
Ski's of board?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn mooiste afdaling geweest ooit![]()
heerlijk buiten de piste en de sneeuw tot aan je knieën
ski'squote:
6 jaar.. en ik doe het ook gewoon makkelijk maar soms zijn die heuveltjes zo hoog en als het dan slecht weer is / schaduwkant dan is dat soms wel vervelend als je hard gaat hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe lang ski of board jij al dan?
Want ik heb met die heuveltjes echt totaal geen problemen. Gewoon er over heen gaan niks aan de hand.
Zo lang je maar goed blijft kanten en de druk er op blijft houden is er niks aan de hand. Je zorgt er voor dat je knieën de klap op vangt en jij kan gewoon je eigen weg gaan zonder daar ook maar last van te hebben.
Ze kunnen mij niet hoog genoeg zijn heerlijk is datquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:20 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
6 jaar.. en ik doe het ook gewoon makkelijk maar soms zijn die heuveltjes zo hoog en als het dan slecht weer is / schaduwkant dan is dat soms wel vervelend als je hard gaat hoor
off-piste doe ik ook gemakkelijk
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn mooiste afdaling geweest ooit![]()
heerlijk buiten de piste en de sneeuw tot aan je knieën
Bedankt voor het verneuken van the layoutquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:53 schreef Knoekie het volgende:
[..]
HEEEEERRRRRRRRRRRLLIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJK![]()
![]()
![]()
Hmm oké! Ik ben niet zo'n off-piste freak... Ben een beetje een luie skiër eigenlijk hehe. Hoeft van mij niet allemaal zo extreem. Off-piste is best wel zwaar omdat je steeds bij het draaien zo omhoog moet springen. Snowboarden lijkt me veel makkelijker off-piste!quote:
maar dat is juist zo leuk. Het is gewoon goed je techniek gebruiken en je komt echt wel beneden, kost je alleen iets meer inspanningquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hmm oké! Ik ben niet zo'n off-piste freak... Ben een beetje een luie skiër eigenlijk hehe. Hoeft van mij niet allemaal zo extreem. Off-piste is best wel zwaar omdat je steeds bij het draaien zo omhoog moet springen. Snowboarden lijkt me veel makkelijker off-piste!
Warr is dat joh, Nieuw Zeeland ofzo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:44 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2500348618588470718&q=extreem+ski
dit vind ik zo onwijs gaaf
Die gasten hebben echt schijt aan alles![]()
Ja, Nieuw-Zeelandse alpen op het Zuider eiland. Is trouwens niet echt tiefschnee, de ski's gaan niet onder de sneeuw en ze kunnen er lopen.quote:
ey thnx was die site skiiing.nl kwijt! altijd mooie voorspelling van sneeuw daar..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef Oosthoek het volgende:
Ah, vandaar dat ik dit topic kwijt was. Er is een nieuwe
Ben al een weekje terug uit Zwitserland. Was prima skiën, weinig over te klagen.
16 maart ga ik naar Valmorel. Is dat leuk
Het gaat volgens www.skiing.nl trouwens keihard sneeuwen binnen een week.
Had per ongeluk in het topic van vorig jaar gepostquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:32 schreef WebForce het volgende:
Ik ga over 3 weken naar Bad Gastein, er veel zin in. Alleen kan niet echt verhalen vinden van iemand die er al geweest is. En dan ben ik eigenlijk benieuwd naar het uitgaan, het skieen geloof ik wel dat dat top is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |