Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Eigenlijk zou jij willen dat het niet zo was dus, dat vrouwen subtiel dit soort dingen uiten...en niet zo direct zoals de mannen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
nou laat ik het dan zo zeggen,
kijk wij mannen zijn simpel, we denken maar aan een ding, we zijn recht toe recht aan, bij ons zou het juist heel vreemd zijn als we niet zouden zeggen, damn gek! zag je de voorgevel op die blondje?!![]()
als ik een vrouw zo hoor praten denk ik van, jeetje zeg, zijjn de vrouwen ook al tot onze niveau gezakt? en dat terwijl vrouwen veel ingewikkelder in elkaar zitten dan mannen en dus beter zouden moeten weten, maar nee hoor we zijn tegenwoordig gelijk en dus moeten ook precies zijn zoals elkaar,
het heeft dan ook imo niets met mondigheid te maken, maar met aapjesgedrag![]()
niet alles wat als vooruitgang oogt is dat ook werkelijk![]()
quote:
hey broertjequote:
Rustig dagje, zit wat te lezenquote:
Nasil olsun. Niet erg belangrijke dingen gedaan. Oturuyoz oyle, ot ot.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Rustig dagje, zit wat te lezen![]()
hoe was jouw dag?
Fener fener, dunyani yener, cimboma gelince, fis diye sonerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:08 schreef Emel het volgende:
EN BUYUK CIM COM BASKA BUYUK YOK!!
ach ne yapalim iste...hayat boylequote:Op maandag 8 januari 2007 20:09 schreef saban het volgende:
[..]
Nasil olsun. Niet erg belangrijke dingen gedaan. Oturuyoz oyle, ot ot.
Fener fener, dunyani yener, cimboma gelince, mum gibi sonerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:09 schreef saban het volgende:
[..]
Fener fener, dunyani yener, cimboma gelince, fis diye soner![]()
1911? toen ze nog 2 mahalle takimi warenquote:
misschien kan je bij emel terecht om van je fener complex af te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |