Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Eigenlijk zou jij willen dat het niet zo was dus, dat vrouwen subtiel dit soort dingen uiten...en niet zo direct zoals de mannen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
nou laat ik het dan zo zeggen,
kijk wij mannen zijn simpel, we denken maar aan een ding, we zijn recht toe recht aan, bij ons zou het juist heel vreemd zijn als we niet zouden zeggen, damn gek! zag je de voorgevel op die blondje?!![]()
als ik een vrouw zo hoor praten denk ik van, jeetje zeg, zijjn de vrouwen ook al tot onze niveau gezakt? en dat terwijl vrouwen veel ingewikkelder in elkaar zitten dan mannen en dus beter zouden moeten weten, maar nee hoor we zijn tegenwoordig gelijk en dus moeten ook precies zijn zoals elkaar,
het heeft dan ook imo niets met mondigheid te maken, maar met aapjesgedrag![]()
niet alles wat als vooruitgang oogt is dat ook werkelijk![]()
quote:
hey broertjequote:
Rustig dagje, zit wat te lezenquote:
Nasil olsun. Niet erg belangrijke dingen gedaan. Oturuyoz oyle, ot ot.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Rustig dagje, zit wat te lezen![]()
hoe was jouw dag?
Fener fener, dunyani yener, cimboma gelince, fis diye sonerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:08 schreef Emel het volgende:
EN BUYUK CIM COM BASKA BUYUK YOK!!
ach ne yapalim iste...hayat boylequote:Op maandag 8 januari 2007 20:09 schreef saban het volgende:
[..]
Nasil olsun. Niet erg belangrijke dingen gedaan. Oturuyoz oyle, ot ot.
Fener fener, dunyani yener, cimboma gelince, mum gibi sonerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:09 schreef saban het volgende:
[..]
Fener fener, dunyani yener, cimboma gelince, fis diye soner![]()
1911? toen ze nog 2 mahalle takimi warenquote:
misschien kan je bij emel terecht om van je fener complex af te komenquote:
das kindermishandelingquote:
waarmee?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Zijn we al begonnen?
si tu veuxquote:Op maandag 8 januari 2007 20:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik neem trouwens aan dat ik 0,01% ben in de OP?
veel succes ermeequote:Op maandag 8 januari 2007 20:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik krijg een cursus Turks vanEmel
![]()
JA!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Zijn we al begonnen?
is het einde al in zicht?quote:
quote:
Canaryaquote:Op maandag 8 januari 2007 20:43 schreef Emel het volgende:
[..]
JA!
les 1: Galatasaray
je bent er dol op ok?geen vragen
Geen vragenquote:
snelle leerlingquote:
nee das die andere clubquote:
ach joh, zij is ook total voetbal noobquote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik was ff checken of ze geduld heeft
koosnaampjes leren..lieve woordjes lerenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Hoe versier ik jou in het Turks?
Maar wel liefquote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach joh, zij is ook total voetbal noob![]()
tsss!!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach joh, zij is ook total voetbal noob![]()
quote:
ach ja, ze heeft haar ups en downsquote:
mijn broer gaat in juliquote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef dvdfreak het volgende:
wie hiero heeft zijn dienstplicht al vervult
In NL bestaat dat niet meerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef dvdfreak het volgende:
* NiGhTsPiRiT666 schrijft meequote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef Emel het volgende:
canim=schat
seni seviyorum=ik hou van je (niet dat je dat hoef te gebruiken hehe)
askim=liefste
guzelim=schoonheid
tatlim= letterlijk vertaald "mijn zoetigheid"
fistik=lekker ding
hey!!quote:
hoezo? ben je van plan om te gaan binnenkort? een vriend gaat van de zomer, moet het zelf binnen 8 jaar afrondenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef dvdfreak het volgende:
Ja na me studie,maar heb het geld nietquote:Op maandag 8 januari 2007 20:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoezo? ben je van plan om te gaan binnenkort? een vriend gaat van de zomer, moet het zelf binnen 8 jaar afronden![]()
zeker met een vrienden clubjequote:
nee, helemaal alleenquote:
we zitten in het turlen topic hehquote:
wat hey? kimi heyliyosun zen?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:57 schreef Emel het volgende:
[..]
hey!!
je verdiende het toen ik tegen jou tekeer ging![]()
Voor dat je 36(wordt) moet het je het vervullen toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoezo? ben je van plan om te gaan binnenkort? een vriend gaat van de zomer, moet het zelf binnen 8 jaar afronden![]()
heyquote:Op maandag 8 januari 2007 21:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat hey? kimi heyliyosun zen?
je moet echt wat aan die uitbarstingen van je doen hoor![]()
enige wat je doet is ochtendgymnastiek en wat colleges volgenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:59 schreef dvdfreak het volgende:
Ze zeggen dat het wel meevalt
38 toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:00 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Voor dat je 36(wordt) moet het je het vervullen toch?
quote:
met vrienden is het veel leuker manquote:Op maandag 8 januari 2007 20:59 schreef Emel het volgende:
[..]
nee, helemaal alleen
naar Burdur voor 3 weken
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:00 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Voor dat je 36(wordt) moet het je het vervullen toch?
vrienden gaan eerder..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
met vrienden is het veel leuker man![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:02 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ja zoeits des te eerder des te beter
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:03 schreef Emel het volgende:
[..]
vrienden gaan eerder..
hij kan nu niet weg (wordt vader)
nee tweede keerquote:
emel zeker in een deukquote:
je wil het niet wetenquote:
of je wordt opgepakt en moet je de cel in, turkijequote:Op maandag 8 januari 2007 21:05 schreef Emel het volgende:
en als je laat bent, moet je meer betalen
Als ik me laat transformeren en Dilek zou nou noemen zou ik dan ""vrijstelling"" krijgenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
en alles afbetaald heh 5200 ongeveer
mijn oudste broer gaat dus de cel inquote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
of je wordt opgepakt en moet je de cel in, turkije![]()
ik denk dat je dan duurder uit bentquote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Als ik me laat transformeren en Dilek zou nou noemen zou ik dan ""vrijstelling"" krijgen
Aah joh je koopt een beha 20 euro ofzo je vult hem en doet een jurk aan wat make -up voor noog geen 100 euro ben je Bulent Ersoyquote:Op maandag 8 januari 2007 21:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat je dan duurder uit bent![]()
heeft bulent ersoy trouwens zijn askerlik gedaan?![]()
dan is ie al vader en is deze dus een nabestellingquote:
ervaring mee?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Aah joh je koopt een beha 20 euro ofzo je vult hem en doet een jurk aan wat make -up voor noog geen 100 euro ben je Bulent Ersoy
demek asker kacagiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |