Beterschap Mück.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:16 schreef Muck het volgende:
ah gossie
een emo-portugeesje
ik heb overigens een voorhoofdsholteontsteking, daarom had ik zo'n hoofdpijn en sliep ik zo slecht
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:46 schreef Troel het volgende:
Gewoon op de tagkaart ook het ID nogmaals schrijven Vava
Wat zijn ATC kaartjes?quote:Ik ben postcrossing een beetje aan het minderen (ook al heb ik vandaag wel weer een kaartje gestuurd). Ik ben ondertussen druk bezig met een andere hobby van me (ATC kaartjes maken) en ik gebruik liever daar mijn geld voor dan voor Postcrossing, zeker omdat ik de laatste tijd me steeds vaker erger.
Wat voor aantrekkingskracht heb jij op Finlandquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
En weer een kaartje uit Finland...
Artist Trading Cards.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:34 schreef Vava het volgende:
[..]Als het een officiële kaart was deed ik dat
Helaas is het een kaart uit dezelfde tag. Beetje vreemd ook dat ze vanmiddag online was toen ik keek en ze heeft mijn berichtje ook gelezen maar ze heeft er geen antwoord op gegeven. In diezelfde thread vraagt iemand anders ook al aan haar waar de kaart blijft![]()
[..]
Wat zijn ATC kaartjes?![]()
Tis gewoon een trieste zooi.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat voor aantrekkingskracht heb jij op Finland![]()
Ahquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Artist Trading Cards.
Formaat van die Magic/Pokeman etc kaarten, alleen dan zelfgemaakt. ZOiets bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Dat zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tis gewoon een trieste zooi.
Het kost minder geduld dan wachten op kaartjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Ahdaar zou ik dus geen geduld voor hebben
Ja maar die komen vanzelf wel eensquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:50 schreef Troel het volgende:
Het kost minder geduld dan wachten op kaartjes
Hmm.... daar maak ik me nu wel zorgen over eigenlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb overigens nog steeds geen schriftje binnen hier!
Ja, ze zei zondag via mail dat ze het schriftje zo snel mogelijk op de post zou doen . Nou, dan lijkt het me dat hij er donderdag toch wel moet zijn...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm.... daar maak ik me nu wel zorgen over eigenlijk![]()
Ja, dan had hij er zeker kunnen zijn, de kerstdrukte is iig voorbij. Ik vraag me ook af of het schriftje wat Muck verstuurd had aangekomen is..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, ze zei zondag via mail dat ze het schriftje zo snel mogelijk op de post zou doen . Nou, dan lijkt het me dat hij er donderdag toch wel moet zijn...Als ie er morgen nog niet is, ga ik nog eens mailen. Ik baal hier wel een beetje van.
Ja hoi. Ik heb het op de bus gedaan hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, ze zei zondag via mail dat ze het schriftje zo snel mogelijk op de post zou doen . Nou, dan lijkt het me dat hij er donderdag toch wel moet zijn...Als ie er morgen nog niet is, ga ik nog eens mailen. Ik baal hier wel een beetje van.
Toch maar een einde aan gebreit?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:08 schreef Troel het volgende:
You have sent 100 postcards, received 95 and have 5 travelling (sent).
Mooi punt om te stoppen.
Ja, kwam vandaag weer een kaartje aan, en nog geen nieuw adres aangevraagd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Toch maar een einde aan gebreit?
wat vreemd! hij is al meer dan een week geleden op de post gegaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik heb het op de bus gedaan hoorJeetje.
En daarbij, ik heb ook geen schriftje.
die is gisteren nog gemetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:24 schreef Jaguarized het volgende:
Denk aan je bloeddruk Mück.
Is dat veel/weinig/goed/slecht?quote:
een normale bovendruk (het eerste, hoge getal) moet tussen de 120 en 140 liggenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat veel/weinig/goed/slecht?![]()
ik niet alleen op vrijdagmiddagquote:Ik ben op vrijdagmiddag zóóóó slecht in bloeddrukkennis...![]()
Van wie was het schriftje? En heeft zij of hij zijn of haar adres voorin erin gezet (ik zag dat velen dat hadden gedaan, ik niet, maar goed)?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
wat vreemd! hij is al meer dan een week geleden op de post gegaan
zelfs mijn kerstkaarten deden er niet zo lang over volgens mij!
ik geef gewoon de schuld aan TNT! "aan de service veranderd niets" nee, daarom gaan de tarieven ineens omhoog en doet post er eeuwig over zeker
Nou, ik mag me toch wel zorgen maken over het feit dat een schriftje na bijna een week er nog niet is?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik heb het op de bus gedaan hoorJeetje.
En daarbij, ik heb ook geen schriftje.
Hehehehe, wat een aardig gebaarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had nog een kaartje over en ik dacht: Kom, laat ik dat verlopen kaartje eens nog een keer versturen.
IKEA?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:59 schreef Allan24 het volgende:
Kaart uit de Verenigde Staten (dus geen Finland)
En Zweedse gehaktballen uit Breda(maar dat heeft dan weer niks met Postcrossing te maken)
Ook hier alleen bezorgd om de schriftjes, gelukkig dat de ene aan is gekomenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van wie was het schriftje? En heeft zij of hij zijn of haar adres voorin erin gezet (ik zag dat velen dat hadden gedaan, ik niet, maar goed)?
Want mocht het kwijt zijn, dan kunnen ze het naar de eigenaar terugsturen in ieder geval.
Nee, naar Duitslandquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
Uit Finland?
Tuurlijk mag dat. Maar je doet alsof het aan mij ligt dat het ding er niet is. Als ik zeg dat ik hem dan en dan verstuur en verstuurd heb, dan heb ik dat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:45 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, ik mag me toch wel zorgen maken over het feit dat een schriftje na bijna een week er nog niet is?
Maar goed, het schriftje is nu binnen. Leuk thema, Allan!Dat vereist weer het nodige knip en plakwerk
Nee hoor, dat was in ieder geval niet de bedoeling. Ik wou gewoon nog een keer mailen om te checken of er niets tussen was gekomen ofzo. 't Was echt niet verkeerd bedoeld ofzo...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Maar je doet alsof het aan mij ligt dat het ding er niet is. Als ik zeg dat ik hem dan en dan verstuur en verstuurd heb, dan heb ik dat.
Das niks... de kaart die ik gisteren uit Amerika kreeg had er 208 dagen over gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:23 schreef Knoekie het volgende:
Zo daarnet een kaart aangekomen in Duitsland.
Heeft er maarliefs 91 dagen over gedaan
Das niks... de kaart die ik eens naar Duitsland stuurde had er 237 dagen over gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:29 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Das niks... de kaart die ik gisteren uit Amerika kreeg had er 208 dagen over gedaan![]()
van Vavaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van wie was het schriftje? En heeft zij of hij zijn of haar adres voorin erin gezet (ik zag dat velen dat hadden gedaan, ik niet, maar goed)?
Want mocht het kwijt zijn, dan kunnen ze het naar de eigenaar terugsturen in ieder geval.
Nee, ik heb gewacht met versturen. Het lijkt me dan dat we niet wachten tot mijn schriftje boven water is, wie weet hoe lang dat nog gaat duren. Zal ik hem dan maandag versturen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:28 schreef Allan24 het volgende:
Vava, heb jij je schriftje al verstuurd? Ik heb er namelijk geen liggen nu hier.
Aaaaaah!! Echt een dotjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef Allan24 het volgende:
Effe stiekem crossposten in plaats van postcrossen hoorhet heeft geen zak met kaartjes sturen te maken maar ik ben ZO blij!
Katten met foto's deel 35
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:43 schreef Knoekie het volgende:
Bah katten
Ja, katten zijn heus wel lief. Maar ik ben er nogal Allergisch vanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef Smittend het volgende:
[..]
![]()
Katten zijn lief !![]()
en multipla's zijn hele mooie autoos !![]()
Moby is tof!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
http://www.allan24.nl/moby/DSC00536k.jpg
Hij heeft zelfs alien-ogen.![]()
Ok...geen post vandaag.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:55 schreef Knoekie het volgende:
Laten we het weer over kaartjes hebben
O zaten er ook katten bij?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:18 schreef Knoekie het volgende:
Er word net een Multipla bezorgd :0
Dat was ook mijn plan voor vandaag. Ik ben niet verder gekomen dan de achtertuin.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef Allan24 het volgende:
Even naar de brievenbus lopen. Kaart begint aan een reis naar Kuopio
Nu al?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:57 schreef Muck het volgende:
ik zal straks even kijken of het erin staat, zo niet, dan schrijf ik het voorin
ik heb trouwens de ouders en broers van mijn lief dit weekend ontmoet! was stik-zenuwachtig, maar dat was echt nergens voor nodig, want ze zijn echt kei-aardig
en das volgens mijn vriend wederzijds
pfieuw!
hmmm, nee, ik heb deze pas 3 wekenquote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu al?Ik dacht dat dat een van de eerste dingen was die je deed.
Gelukkig dat het positief uitpakte.
Ah, gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, nee, ik heb deze pas 3 weken
dus al best wel snel voor mijn doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |