abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45157476
Die Huub en Bart kijken als twee hush puppies naar de bak
Hormonen en zo ??
pi_45157496
idd, dus die drieen moeten elkaar 'dekken'.
pi_45157502
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 8 januari 2007 @ 21:07:37 #164
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45157515
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Natasia is slecht
En errug lelijk.....
  maandag 8 januari 2007 @ 21:07:50 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45157528
Huub probeert een praatje met Bart aan te knopen, maar bart loopt weg zonder wat te zeggen
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 8 januari 2007 @ 21:08:55 #166
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45157586
NL: 'Nee, ik haal nooit je teksten en foto's van me weblog !'

Right, waar zijn ze dan gebleven?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 8 januari 2007 @ 21:08:59 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45157590
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef farceman het volgende:
Dat met Stephan en Eveline is toch raar gegaan, dat Stephan weg wilde is zo duidelijk als een klontjeen echt doorgesproken met Eveline.
Maar Eveline lijkt er zelf wel het slachtoffer van geworden. Hoorde dat ze soort van deal met redactie had
Volgens mij ging dat als volgt:
Stephan en Evilene hadden een pact, alleen het zelf aangeven dat je eruitgestemd wilt worden is een absolute no no binnen DGK. Stephan heeft dus een stemming willen aanvragen om Evilene eruit te krijgen waarop Evilene direct reageerde door dat "niet te pikken" en Stephan dus vervolgens voor te dragen voor ontslag.
Volgens mij is dat een absolute afspraak en opzet geweest, die 2 hebben zoveel zitten schrijven in het begin dat zo'n afspraak gewoon een keer schriftelijk gemaakt is en dus niet opgevangen is door de camera's en microfoons.
Met andere woorden, jij bent mijn vriendje, en het moment dat ik jou ga voordragen voor ontslag is het teken dat jij mij moet voordragen voor ontslag, wat je dan ook abslouut gaat lukken omdat de rest het achterbaks van mij zal vinden dat ik jou (mijn vriendje) voordraag. En dat is kennelijk helemaal volgens plan verlopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45157684
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub probeert een praatje met Bart aan te knopen, maar bart loopt weg zonder wat te zeggen
Ja dit is echt te erg he, ik zit met woede te kijken. En dan door iemand die de mond vol heeft over fatsoen.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_45157695
Piep piep piep piep
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_45157710
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat zeg je nu? Huub eruit is wat mij betreft echt het einde van het programma. Er zitten nu 3 mensen in die echt puur slecht zijn. Het is onvoorstelbaar hoe ze die samen in 1 programma hebben gekregen. En als Huub eruit gaat, hebben zij precies wat ze willen. Dat moet dus NIET gaan gebeuren wat mij betreft, want dan zit ik echt te kijken naar een zwaar mislukte film en dan verlaat ik voor het einde de bioscoop.
ik zeg dit omdat ik gewoon denk dat Huub dit nooit gaat volhouden.
En nog een keer uitgelokt worden is voor Huub exit na zijn waarschuwing.
Deze jongen word zo afgestraft als hij iets verkeerd doet en de rest mag alles van de groep.
Hij word gewoon genegeerd en dat doet knap pijn lijkt me.
Vind het ook niet leuk meer om naar te kijken.
Iemand niet mogen oke,maar om zo met iemand om te gaan terwijl hij daar ook woont.
Is gewoon laag.
pi_45157797
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Piep piep piep piep
hij is idd leuk
  maandag 8 januari 2007 @ 21:13:09 #172
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45157805
Benji vertrekt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 8 januari 2007 @ 21:13:12 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45157811
Ik denk dat Huub een hele lange adem heeft, maar zolang het groepje BBNNN blijft denken dat ze king of the world zijn zullen ze toch blijven treiteren en klieren, en dat houdt uiteindelijk niemand vol.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45157852
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef HiDiHo het volgende:
Benji vertrekt
  maandag 8 januari 2007 @ 21:14:08 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45157853
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef rooie3 het volgende:

[..]

ik zeg dit omdat ik gewoon denk dat Huub dit nooit gaat volhouden.
En nog een keer uitgelokt worden is voor Huub exit na zijn waarschuwing.
Deze jongen word zo afgestraft als hij iets verkeerd doet en de rest mag alles van de groep.
Hij word gewoon genegeerd en dat doet knap pijn lijkt me.
Vind het ook niet leuk meer om naar te kijken.
Iemand niet mogen oke,maar om zo met iemand om te gaan terwijl hij daar ook woont.
Is gewoon laag.
Huub is echt heel erg intelligent en heeft alles en iedereen heel goed door. Ik denk dat hij door dat gezeik van alle anderen steeds sterker de drang voelt om te winnen. Hij moet ze gewoon links laten liggen en proberen door te gaan met Sylvia en Ilona. Zo lang hij Sylvia aan zijn zijde heeft, heeft hij de mogelijkheid ze echt helemaal gek te maken.
Huub is er echt slim genoeg voor.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45157857
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE, jullie praten toch wel even op Sylvia in dat ze niet tégen Huub moet stemmen hè?
Tuurlijk, doen we voor je!
pi_45157862
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij ging dat als volgt:
Stephan en Evilene hadden een pact, alleen het zelf aangeven dat je eruitgestemd wilt worden is een absolute no no binnen DGK. Stephan heeft dus een stemming willen aanvragen om Evilene eruit te krijgen waarop Evilene direct reageerde door dat "niet te pikken" en Stephan dus vervolgens voor te dragen voor ontslag.
Volgens mij is dat een absolute afspraak en opzet geweest, die 2 hebben zoveel zitten schrijven in het begin dat zo'n afspraak gewoon een keer schriftelijk gemaakt is en dus niet opgevangen is door de camera's en microfoons.
Met andere woorden, jij bent mijn vriendje, en het moment dat ik jou ga voordragen voor ontslag is het teken dat jij mij moet voordragen voor ontslag, wat je dan ook abslouut gaat lukken omdat de rest het achterbaks van mij zal vinden dat ik jou (mijn vriendje) voordraag. En dat is kennelijk helemaal volgens plan verlopen.
Zo gelezen klinkt het heel logisch en knap doordacht.
Maar toch geloof ik niet dat Stephan weg wilde,
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_45157870
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:14 schreef DGK_REDACTlE het volgende:

[..]

Tuurlijk, doen we voor je!
  maandag 8 januari 2007 @ 21:14:52 #179
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45157881
quote: