En errug lelijk.....quote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
Natasia is slecht
Volgens mij ging dat als volgt:quote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef farceman het volgende:
Dat met Stephan en Eveline is toch raar gegaan, dat Stephan weg wilde is zo duidelijk als een klontjeen echt doorgesproken met Eveline.
Maar Eveline lijkt er zelf wel het slachtoffer van geworden. Hoorde dat ze soort van deal met redactie had
Ja dit is echt te erg he, ik zit met woede te kijken. En dan door iemand die de mond vol heeft over fatsoen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub probeert een praatje met Bart aan te knopen, maar bart loopt weg zonder wat te zeggen
ik zeg dit omdat ik gewoon denk dat Huub dit nooit gaat volhouden.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu? Huub eruit is wat mij betreft echt het einde van het programma. Er zitten nu 3 mensen in die echt puur slecht zijn. Het is onvoorstelbaar hoe ze die samen in 1 programma hebben gekregen. En als Huub eruit gaat, hebben zij precies wat ze willen. Dat moet dus NIET gaan gebeuren wat mij betreft, want dan zit ik echt te kijken naar een zwaar mislukte film en dan verlaat ik voor het einde de bioscoop.
Huub is echt heel erg intelligent en heeft alles en iedereen heel goed door. Ik denk dat hij door dat gezeik van alle anderen steeds sterker de drang voelt om te winnen. Hij moet ze gewoon links laten liggen en proberen door te gaan met Sylvia en Ilona. Zo lang hij Sylvia aan zijn zijde heeft, heeft hij de mogelijkheid ze echt helemaal gek te maken.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik zeg dit omdat ik gewoon denk dat Huub dit nooit gaat volhouden.
En nog een keer uitgelokt worden is voor Huub exit na zijn waarschuwing.
Deze jongen word zo afgestraft als hij iets verkeerd doet en de rest mag alles van de groep.
Hij word gewoon genegeerd en dat doet knap pijn lijkt me.
Vind het ook niet leuk meer om naar te kijken.
Iemand niet mogen oke,maar om zo met iemand om te gaan terwijl hij daar ook woont.
Is gewoon laag.![]()
Tuurlijk, doen we voor je!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE, jullie praten toch wel even op Sylvia in dat ze niet tégen Huub moet stemmen hè?
Zo gelezen klinkt het heel logisch en knap doordacht.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat als volgt:
Stephan en Evilene hadden een pact, alleen het zelf aangeven dat je eruitgestemd wilt worden is een absolute no no binnen DGK. Stephan heeft dus een stemming willen aanvragen om Evilene eruit te krijgen waarop Evilene direct reageerde door dat "niet te pikken" en Stephan dus vervolgens voor te dragen voor ontslag.
Volgens mij is dat een absolute afspraak en opzet geweest, die 2 hebben zoveel zitten schrijven in het begin dat zo'n afspraak gewoon een keer schriftelijk gemaakt is en dus niet opgevangen is door de camera's en microfoons.
Met andere woorden, jij bent mijn vriendje, en het moment dat ik jou ga voordragen voor ontslag is het teken dat jij mij moet voordragen voor ontslag, wat je dan ook abslouut gaat lukken omdat de rest het achterbaks van mij zal vinden dat ik jou (mijn vriendje) voordraag. En dat is kennelijk helemaal volgens plan verlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |